Monellako palstalaisella on salainen rakastaja/rakastajatar?
Mikä ajanut salasuhteeseen?
Kauanko salasuhde kestänyt?
Kommentit (68)
Joitakin miehiä, joiden kanssa tapailen. Osan kanssa useammin, toisten harvemmin. Aikaisemmin minulla oli fwb-mies, mutta joutui muuttamaan kauas; toki nähdään hänen täällä käydessään ja nautitaan. Nyt haussa uusi fwb-mies, sillä mieluummin 1-2 säännöllistä seksikumppania kuin 4-6 epäsäännöllisiä. Tietysti toiveena, että miehen asunnolla voitaisiin tavata. Kesällä voi sitten ulkona puuhastella.
Vaimoni tavattuani 30v sitten minulla oli "ns" vakipano ilman suhdetta ja on vieläkin. Silloin tällöin naidaan vieläkin ei olisi pakko mutta on kivaa. Jaksaa taas sitten kotonakin kun on ollut vaihtelua.
Ei ole enään. Joskus nuoruudessa oli pari pidempää kakkossuhdetta. Syystä tai toisesta ne loppuivat. Kiinni en jäänyt. Nyt olen minulle vähäseksisessä suhteessa. Välillä kaiholla muistelen menneitä.
M62
Töissä tapasin nuoren miehen. Ei vielä seksiä eikä ehkä tulekaan, kun kuitenkin seurustellut jo aika pitkään, taidan jättää väliin. Vähän vaikeaa kun nähään lähes joka päivä työpaikalla
Olen nainen ja haluaisin salaisen rakastajattaren itselleni hekumallisiin hetkiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja haluaisin salaisen rakastajattaren itselleni hekumallisiin hetkiin.
Kiinnostaa. M60+
Vierailija kirjoitti:
Minulla. 20 vuotta naimisissa, vaikea avioliitto, seksi surkeaa- mieheni kun on lähes impotentti. Olen ollut vuoden salasuhteessa toisen miehen kanssa, kai siinä on mukana tunteitani eikä vaan sitä ihanaa seksiä. Lähtisin avioliitosta jos voisin, odotan että lapset ovat kasvaneet aikuisiksi.
Tulin kertomaan kuinka meni- olen tuo alkuperainen kommentoija. Erosin ukosta, 20v vakivallan, huudon, arvostelemisen jne jalkeen. Muutin yhteen rakastajani kanssa, olemme onnellisia ja iloisia. Lapsetkin voivat paremmin eron takia.
Eli jos kukaan on samassa jamassa, niin ole rohkea, ei kannata odottaa etta asiat muuttuisivat. Narsisti ei muutu koskaan ja jos mies sinua hakkaa kerran, hakkaa uudestaankin.
Minulla ei ole rakastajatarta, mutta etsin sellaista. Kärsin siitä, ettei parisuhteessa ole enää seksiä, enkä halua vielä luopua kaikesta siitä kauniista, mitä naisen ja miehen välillä voi olla. M60+