Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako palstalaisella on salainen rakastaja/rakastajatar?

Vierailija
17.02.2022 |

Mikä ajanut salasuhteeseen?
Kauanko salasuhde kestänyt?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? 

Kun naisella on rakastajatar ja miehellä rakastaja?

(Onko edes mahdollista maailmassa.. en usko.)

Vierailija
42/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymiä seksiä viikoittain cruisingpaikoissa, kivasti piristää arkea. Mutkatonta ja tyydyttävää miesten kesken (joskus muitakin) tänään bloukkari ja mukavaa peppuseksiä 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>2024

>ei harrasta syrjähyppyjä

TTETT

Vierailija
44/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vuoden verran. Molemmat olemme varattuja, ja yhdessä jotain kivaa kerta tai kaksi kuukaudessa. Ei aina panoa mutta seksisävytteistä aktia.

N.

Vierailija
45/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta oon erään naisen salainen toinen mies.

Vierailija
46/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole salaisia vaan yhteisiä. 

47/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, enkä just yhtään ihmettelekkään että en luota ihmisiin.

Kummasti se elämä tuntuu pyörivän seksin ympärillä?

Onko kukaan koskaan miettinyt että jos kehittää adigtin itselle ( itsellä ollut eimerkiksi: videopeli addigtio), alkaa elämä kulkea sen adigtoivan asian ympärillä tai jopa siinnä asiassa itsestään, vaikka asia ei olisikaan mitenkään tärkeä.

Sama asia sitten muussakin elämälle näennäisesti merkityksettömällä asialla! Miksi teemme tai teette näin itsellenne.

Toisekseen ajattelen kyllä että jos pettää, on epärehellinen muutoinkin, ja toisinpäin. Henkilö joka käyttää päihteitä, muuttuakseen toiseksi, ei ole luotettava kummassakaan olemisen muodossaan.

Luottamus on ansaittava rakentamalla pikkuhiljaa, mutta menettää sen voi vain kerran!

Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.

Vierailija
48/68 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salainen rakastaja. Vaan nythän se tuli ilmi

jahve

Vierailija
49/68 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi hiljattain ilmi, että vaimolle kävisi mainiosti avoin suhde. Hänen ei tehnyt mieli seksiä pariin viikkoon, niin hän ehdotti, että kävisin hoitamassa puutteeni jonkun naisen kanssa, jos ei oma käsi riitä. Mieluummin niin kuin ruinaan häneltä. Olin pöyristynyt tästä, enkä aio toteuttaa, kun ei oma polla kestä ja selvästi parasta seksiä olen saanut vaimon kanssa.

Vierailija
50/68 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta vaimolla ollut vieras mies hoitamassa ,tai itse asiassa kaksi nuorta kollia. Tuli ilmi kolme vuotta sitten. Puhuttiin asiat ja sovittiin. Vaati jopa katsomaan mitä se on .

Olihan se ,kiihkeää ja pelkkää panoa. Nuoret miehet tyydyttivät itsensä. Yllätti kuinka kiimainen voi neliviitoinen nainen olla,aina ei tarvinnut kun pyllyyn laittaa liukkaria.

Nyt asioiden kanssa ok..käynyt jopa itsekkin vieraan naisen luona purkamassa omia tarpeita.

Elämä jatkunut  paljon tyytyväisemmissä merkeissä.

Vierailija
51/68 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi hiljattain ilmi, että vaimolle kävisi mainiosti avoin suhde. Hänen ei tehnyt mieli seksiä pariin viikkoon, niin hän ehdotti, että kävisin hoitamassa puutteeni jonkun naisen kanssa, jos ei oma käsi riitä. Mieluummin niin kuin ruinaan häneltä. Olin pöyristynyt tästä, enkä aio toteuttaa, kun ei oma polla kestä ja selvästi parasta seksiä olen saanut vaimon kanssa.

Oman kokemuksen mukaan vaimon sanoessa jotain tällaista, vaimo on jo itse toteuttanut avointa suhdetta, mutta salaa.

Vierailija
52/68 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan vaimon sanoessa jotain tällaista, vaimo on jo itse toteuttanut avointa suhdetta, mutta salaa.

Se voi tietty olla, ja olenkin pitänyt vaimoa silmällä. Mutta hän on kyllä rehellinen ihminen, ja arvelisin hänen itsekin sen paljastavan. Mutta eipä näistä voi tietää ilman todisteita. Siihen asti täytyy luottaa.

Vierailija
53/68 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kunnollisuuden perikuva ja rehellinen. Sivusuhde on silti toiseen mieheen. Ei päältäpäin arvaisi.

Vierailija
54/68 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sinkku, mutta kyllä mun seksisuhde on salainen koska mies on varattu. Erittäin hyvää seksiä komean ja seksikkään miehen kanssa. Sitä vain ihmettelen, että miksi juuri mun kanssa haluaa seksiä koska mä olen ylipainoinen ja puolisonsa on hoikka.

Ei se auta, että puoliso on hyvännäköinen, jos puoliso pitää polvet pihdissä.

Vierailija
55/68 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Käyn silloin tällöin naapuri kunnassa panemassa tuttua naista. On jo 12 v pantu. Silleen kerran kuussa ettei herätä huomiota. 

Vierailija
56/68 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ewq

Vierailija
57/68 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naimisissa oleva nainen, mutta tunnen olevani vaan elävä dildo, joten taidan lopettaa.

Vierailija
58/68 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parivakipanoa on. Ei siinä kummempaa syytä ole, kuin että haluan seksiä enemmän kuin vaimoni kanssa järjestyy.

Hyvä mieli on kun ei vituta jatkuvasti puutteessa eläminen.

Mikset eroa, saisit painaa vaikka puunrunkoo

Vierailija
59/68 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli liki 10 vuotta ja muuttui sitten kai "puolijulkiseksi", kun vaimo sai tietää. Nyt siis jatketaan vaimoni tietäen niin kuin ennenkin. Vaimo oli lopettanut seksin kanssani jo kauan ennen salarakasta. Kun lopetin seksin ruinaamisen, niin seksi loppui tyystin.

Miksi olette yhdessä vaimon kans, en ymmärrä

Vierailija
60/68 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on naimisissa oleva nainen, mutta tunnen olevani vaan elävä dildo, joten taidan lopettaa.

Tuttua tämä. Ja luultavasti et ole edes ainoa dildo. Naiset jotka tähän ryhtyvät huomaavat pian, että saavat niin paljon miehiä, kuin haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän