Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako palstalaisella on salainen rakastaja/rakastajatar?

Vierailija
17.02.2022 |

Mikä ajanut salasuhteeseen?
Kauanko salasuhde kestänyt?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Filippiiniläistä hoitajatarta käyn painamassa yleensä viikonloppuisin kun olen "viettämässä poikien iltaa". Tapasin ihan normi tk-käynnillä muutama kuukausi takaperin.

Vierailija
2/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivakipanoa on. Ei siinä kummempaa syytä ole, kuin että haluan seksiä enemmän kuin vaimoni kanssa järjestyy.

Hyvä mieli on kun ei vituta jatkuvasti puutteessa eläminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 20v enkä kadu. Jääpähän vaimorukka suurinpiirtein ehjäksi nainniltani.

Vierailija
4/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistakymmentä vuotta ollaan pantu salasuhteessa. Ehkä kumppani tiettää jo mutta ei näytä välittävän.

Pääkaupunkiseudulla salasuhteet on helppoja, koska on niin paljon sinkkunaisia jotka kaipaavat läheisyyttä.

Vierailija
5/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi salaista rakastajaa, joista nuorempi on mun entinen poikaystävä. Molemmat oon tuntenut vuosia seurustelun ja työni merkeissä. Toisen miehen kanssa seukkasin monta vuotta ja toisen kanssa suhde alkoi viime keväänä. Miehistä nuoremmalta saan erityisesti silmäniloa ja vanhemmalta aina yhtä kuumaa ja ihania yllätyksiä sisältävää seksiä.

Vierailija
6/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo 20v enkä kadu. Jääpähän vaimorukka suurinpiirtein ehjäksi nainniltani.

Ei jää ehjäksi kun saa selville.

Vierailija
7/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monellako palstalaisella on salainen rakastaja/rakastajatar?

Viimeisimmän palsta-gallupin mukaan näitä oli 87. Otos tosin on jo viime vuodelta joten n. 5% virhemarginaali kyseessä.

Yritetään päivittää tilastot piakkoin.

Vierailija
8/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋‍♂️

Vierailija
9/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli liki 10 vuotta ja muuttui sitten kai "puolijulkiseksi", kun vaimo sai tietää. Nyt siis jatketaan vaimoni tietäen niin kuin ennenkin. Vaimo oli lopettanut seksin kanssani jo kauan ennen salarakasta. Kun lopetin seksin ruinaamisen, niin seksi loppui tyystin.

Vierailija
10/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli liki 10 vuotta ja muuttui sitten kai "puolijulkiseksi", kun vaimo sai tietää. Nyt siis jatketaan vaimoni tietäen niin kuin ennenkin. Vaimo oli lopettanut seksin kanssani jo kauan ennen salarakasta. Kun lopetin seksin ruinaamisen, niin seksi loppui tyystin.

Mitäs vaimo sanoi kun sai tietää?

Vierailija
11/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 3v kestänyt salasuhde joka jatkuu.

Pari muutakin miestä ollut siinä sivussa 🤷‍♀️

Oma mies tietoinen, hänellä omat naiskuvionsa. Ei voi sanoa polyamoriseksi suhteeksi, mutta tarvitsemme näitä muitakin elämänsuolaksi.

Vierailija
12/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keskustelun aloittaja, mutta jatkokysymyksenä aiheeseen kysyisin, että miten salasuhteessa olijat perustelevat tai oikeuttavat itselleen nämä salasuhteet?

Olettaen siis ettei kyse ole avoimesta suhteesta, niin jotenkin tälläisenä kilttinä kuvittelisi että omatunto tai syyllisyys soimaisi, kun käy säännöllisesti muualla ja sitten menee kotiin oman puolison ja mahdollisten lasten luo kuten kaikki olisi ok.

Salasuhde verrattuna johonkin yhden kerran känniseen syrjähyppyyn on kuitenkin paljon tietoisempaa, suunnitellumpaa, vaatii aikatauluttamista, systemaattista valehtelua yms.

Tarkoitus ei millään tavalla ole syyttää tai tuomita, ihan vain ymmärtää asiaa toisen ihmisen näkökannasta.

Kiitos paljon jos joku jaksaa avata omaa ajatusmaailmaansa asiasta.

Vierailija
13/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vakkaria,ollu toinen viikon ja toinen 10v...Mitä kotoa ei saa sen muut korjaa

Vierailija
14/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla rakastaja/rakastajatar, tai oikeastaan useampiakin, mutta ei kuitenkaan salaisia vaan ihan luvan kanssa koska avoin suhde.

Vierailija
15/68 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat eikä niin salaisiakaan..

M

Vierailija
16/68 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. 20 vuotta naimisissa, vaikea avioliitto, seksi surkeaa- mieheni kun on lähes impotentti. Olen ollut vuoden salasuhteessa toisen miehen kanssa, kai siinä on mukana tunteitani eikä vaan sitä ihanaa seksiä. Lähtisin avioliitosta jos voisin, odotan että lapset ovat kasvaneet aikuisiksi.

Vierailija
17/68 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde on merkki ihmisestä, joka ei kykene rakkaussuhteeseen splittaamatta eli hän ei kykene seksuaalisuuteen ja läheisyyteen yhtäaikaa. Toki heidän puolisonsakin ovat usein samanlaisia. Joidenkin kohdalla on kyse myös oidipaalisesta kuviosta, mutta joka tapauksessa kyseessä on varhaisen vuorovaikutussuhteen ongelmat. Aika tavallisia, ei mitenkään patologista. Itse en kuitenkaan tällaisen ihmisen kanssa suhteeseen lähtisi. 

Vierailija
18/68 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko impotenttius imemisen puutetta teillä

Vierailija
19/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena miten perustella itselleen?

Omalla kohdalla salasuhteen nainen onnistui rakentamaan oman särkyneen itsetuntoni palasista kasaan, auttoi elämän vaikeina hetkinä ja sai tuntemaan itseni taas mieheksi. Toki tämä oli vastavuoroista. Eheytimme toinen toisemme.

Seksi oli upeinta mitä olen kokenut, en edes tiennyt pystyväni harrastamaan useita kertoja peräkkäin.

Kun olet henkisesti paremmassa kunnossa kuin vuosiin, niin ei sitä ole vaikea itselleen perustella miksi teki mitä teki.

Vierailija
20/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vakkaria, joiden kanssa tavataan (erikseen, tosin joskus tavattu myös kolmistaan) 2-4 krt/kk. Joskus saattaa olla joku yksittäinen tai jokunen kerta jonkun tutun kanssa, ja näiden kanssa puhtaasti vietin toteuttamista. Näiden kahden pidempiaikaisen miehen kanssa huomaan, että tykkäävät pitää hyvänä, olla lähellä, saada jotain, mitä muuten eivät saa - erittäin nautinnollisen seksin lisäksi siis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme