Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako palstalaisella on salainen rakastaja/rakastajatar?

Vierailija
17.02.2022 |

Mikä ajanut salasuhteeseen?
Kauanko salasuhde kestänyt?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallavaharja kirjoitti:

Vastauksena miten perustella itselleen?

Omalla kohdalla salasuhteen nainen onnistui rakentamaan oman särkyneen itsetuntoni palasista kasaan, auttoi elämän vaikeina hetkinä ja sai tuntemaan itseni taas mieheksi. Toki tämä oli vastavuoroista. Eheytimme toinen toisemme.

Seksi oli upeinta mitä olen kokenut, en edes tiennyt pystyväni harrastamaan useita kertoja peräkkäin.

Kun olet henkisesti paremmassa kunnossa kuin vuosiin, niin ei sitä ole vaikea itselleen perustella miksi teki mitä teki.

Tässä vastauksessa mielestäni kiteytyy selkeästi se, miten valtava merkitys halutuksi tulemisella ihmiselle on, varsinkin, jos sellaista kokemusta ei ole saanut. 

Kirjoitin ketjussa aiemmin tavalla, jonka voi tulkita tuomitsevaksi tai patologisoivaksi salasuhteista, mutta kun takana on esimerkiksi liitto, missä ei ole voinut kokea halutuksi tulemista, salasuhteen syynä on normaali inhimillinen tarve kokea itsensä rakastetuksi ja halutuksi. 

Vierailija
22/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ollut kun vaimo laittoi sakset kiinni. Lopulta vaimo otti eron kun oli löytänyt uuden aviomies ehdokkaan. Nyt siis ei enää ole sala rakasta vaan oikea rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen miesrakastajaa. Vakiokaveri ollut 4 vuotra, ukm kuten minäkin. Suhde toiseksi tärkein asia elämässäni lapseni jälkeen. M36

Vierailija
24/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde on aina väärin, mutta välillä elämäntilanteet ajavat siihen pisteeseen. Meillä oli miehemme kanssa unelmaparisuhde. Harrastimme yhdessä ja nautimme toistemme kanssa elämisestä. Ajattelin, että tilanne ei voisi olla paremmin. Onnellinen parisuhteemme kuitenkin särkyi, kun sain selville, miten miehemme oli pelannut kaikki meidän yhteiset rahamme ja itseltään useita kymmeniä tuhansia. Miehestäni tuli minulle täysin vieras ja kylmä. Tämä ajoi minut toisen miehen syliin, joka näki ahdinkoni ja pahan oloni. Oma mies, kun ei halunnut, eikä vieläkään ole halunnut, myöntää tätä vakavaa ongelmaansa pelaamisen suhteen. 

Vierailija
25/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallavaharja kirjoitti:

Vastauksena miten perustella itselleen?

Omalla kohdalla salasuhteen nainen onnistui rakentamaan oman särkyneen itsetuntoni palasista kasaan, auttoi elämän vaikeina hetkinä ja sai tuntemaan itseni taas mieheksi. Toki tämä oli vastavuoroista. Eheytimme toinen toisemme.

Seksi oli upeinta mitä olen kokenut, en edes tiennyt pystyväni harrastamaan useita kertoja peräkkäin.

Kun olet henkisesti paremmassa kunnossa kuin vuosiin, niin ei sitä ole vaikea itselleen perustella miksi teki mitä teki.

Tämähän olisi hienoa, jos tämä ei olisi salasuhde. Nyt pelkkää pettämistä. Ja saattaahan jonkun muun itsetunto särkyä palasiksi, kun kuvio selviää. Mutta et välitä. Eli olet mlkku. Jos taas vaimosi on syypää itsetuntosi tuhoamiseen, ja katsot hänen ansaitsevan osansa, niin miksi jäät siihen suhteeseen pettämään, etkä tee niinkuin oikea mies tekisi.

M44

Vierailija
26/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhde on aina väärin, mutta välillä elämäntilanteet ajavat siihen pisteeseen. Meillä oli miehemme kanssa unelmaparisuhde. Harrastimme yhdessä ja nautimme toistemme kanssa elämisestä. Ajattelin, että tilanne ei voisi olla paremmin. Onnellinen parisuhteemme kuitenkin särkyi, kun sain selville, miten miehemme oli pelannut kaikki meidän yhteiset rahamme ja itseltään useita kymmeniä tuhansia. Miehestäni tuli minulle täysin vieras ja kylmä. Tämä ajoi minut toisen miehen syliin, joka näki ahdinkoni ja pahan oloni. Oma mies, kun ei halunnut, eikä vieläkään ole halunnut, myöntää tätä vakavaa ongelmaansa pelaamisen suhteen. 

Käsittämätöntä taas kerran. Miehesi on pettänyt sinut, joten petän häntä. Mutta en eroa tietenkään. Ja me miehet ollaan kyllä hyviä iskemään kiinni "myötätuntoisina" kun näemme haavoittuneen naisen.

Vierailija
27/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa se ero vain niin yksinkertaista. 15 vuoden yhteiselon jälkeen ei ero olekaan vain käden käänteessä tehtävä asia.

Vierailija
28/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla.

Vierailija
29/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole salasuhdetta. En voisi olla se sama rakastava, haliva ja pusutteleva avomies jos minulla olisi noin iso asia salattavana. Ihmiset, jos tekee mieli vierasta, erotkaa! Turha änkyttää että kun ei ole niin yksinkertaista, tuo on pelkurin puhetta!

Vierailija
30/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uskollinen 30 vuotta, mutta niin vain mies jätti. Lähes vuoden nyt kärvistellyt puutteessa ja ihmisen kosketusta vaille. Ikää mittarissa 50 vuotta ja tuntuu kuin elämästäni olisi joku käyttänyt parhaat vuodet. En tarvitse enää asuinkumppania, mutta olisi ihana löytää se vakipano, hyvää seksiä ja hieman läheisyyttä. Tavallaan jopa kateellisena luen kun toisilla montakin kumppania ja tämä toki ristiriitaista sillä en hyväksy pettämistä laisinkaan, avoin suhde on sitten asia erikseen. Ahdistaa niin kovin ajatus Tinderistä tms., ihan vieraita asioita minulle. Etätyötä tekevänä erakkona vaan on kovin vaikea seuraa löytää.

Vierailija
31/68 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä moralisoidaan ja kivitetään kun miehellä on salarakas vaikka usealla naisella on varattu mies jne täällä ketkä pokkana myöntääkin

Vierailija
32/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli aluksi salasuhde varattuun mieheen. Aavistelin että jotain on meneillään ja otin asian puheeksi hänen kanssaan. Sanoin heti aluksi että kun ollaan kimpassa saunottu tai oltu rannalla niin se kun vieras mies näkee hänet alastoman kiihottaa minua todella paljon ja jos nyt on vieras kalu käynyt pillussa se vasta kiihottaako. Vaimo huomasi kun kaluni seisoi täysillä. Kysyi kiihottaako tosiaan se kun vieraat näkee hänet alastoman. Myönsin ja aloin kiihottamaan häntä ja päädyimme seksiin. Vieläkään vaimoni ei ollut myöntänyt että on ollut vieraan kanssa. Rakastelimme ja kun työnsin kalu sisään kyselin että onko täällä herkussa vieraillut vieras kalu, jolloin vaimo myönsi että on siellä käynyt herra X. Minulta lensi samantien. Vaimo huomasi viimeistään nyt että asia todellakin kiihottaa minua ja kertoi vähän mitä,kenen kanssa, milloin jne on tehnyt. 

Vierailija
33/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen miesrakastajaa. Vakiokaveri ollut 4 vuotra, ukm kuten minäkin. Suhde toiseksi tärkein asia elämässäni lapseni jälkeen. M36

Tavoiteltava tilanne itselläni myös. Olen kateellinen sinulle.

ukm48

Vierailija
34/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole salasuhdetta. En voisi olla se sama rakastava, haliva ja pusutteleva avomies jos minulla olisi noin iso asia salattavana. Ihmiset, jos tekee mieli vierasta, erotkaa! Turha änkyttää että kun ei ole niin yksinkertaista, tuo on pelkurin puhetta!

Tätä minäkin ihmettelen. Luulisi ettei sekään ole yksinkertaista, että elää teeskennellen ja asioita salaillen. Eikä elä sellaista elämää kuin oikeasti haluaisi. Kai se vaan on sitä, että kaikesta huolimatta tutusta ja turvallisesta ei uskalleta lähteä kokemaan jotain uutta. Ihmiset ovat usein niin turvallisuushakuisia, että jäävät vaikka aivan paskaan tilanteeseen kunhan ei tarvitse tehdä hyppyä uuteen. 

Vierailija
35/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on salasuhde, vaikka kumpikin meistä oli sinkkuja suhteen alkaessa.

Olemme samassa työpaikassa ja halusimme pitää suhteen luonnollisesti salassa työyhteisöltä. Ainakin alussa, kun itsekin olimme vasta tutustumisvaiheessa. Eräs sukulaiseni on samassa työpaikassa, joten sen takia olen kaapissa myös omalta lähipiiriltäni. 

Suhdettamme on kestänyt nyt kolme vuotta, mutta emme ole kokeneet tarpeelliseksi vieläkään informoida työyhteisöä tästä. 

Vierailija
36/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä siitä kenelläkään huutele, kenen kanssa teen.

Vierailija
37/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sinkku, mutta kyllä mun seksisuhde on salainen koska mies on varattu. Erittäin hyvää seksiä komean ja seksikkään miehen kanssa. Sitä vain ihmettelen, että miksi juuri mun kanssa haluaa seksiä koska mä olen ylipainoinen ja puolisonsa on hoikka.

Vierailija
38/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin uskollinen 30 vuotta, mutta niin vain mies jätti. Lähes vuoden nyt kärvistellyt puutteessa ja ihmisen kosketusta vaille. Ikää mittarissa 50 vuotta ja tuntuu kuin elämästäni olisi joku käyttänyt parhaat vuodet. En tarvitse enää asuinkumppania, mutta olisi ihana löytää se vakipano, hyvää seksiä ja hieman läheisyyttä. Tavallaan jopa kateellisena luen kun toisilla montakin kumppania ja tämä toki ristiriitaista sillä en hyväksy pettämistä laisinkaan, avoin suhde on sitten asia erikseen. Ahdistaa niin kovin ajatus Tinderistä tms., ihan vieraita asioita minulle. Etätyötä tekevänä erakkona vaan on kovin vaikea seuraa löytää.

Joku palsta tai deittisaitti, jossa saa rauhassa tutustua, sopisi kyllä sinulle. Feikit ja epäkiitonnostavat tapaukset on helppo perata kiinnostavien joukosta. 

Rohkeasti vain. 

Vierailija
39/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sinkku, mutta kyllä mun seksisuhde on salainen koska mies on varattu. Erittäin hyvää seksiä komean ja seksikkään miehen kanssa. Sitä vain ihmettelen, että miksi juuri mun kanssa haluaa seksiä koska mä olen ylipainoinen ja puolisonsa on hoikka.

Nuorelle muodokkaalle naiselle annan itsekin proteiiniruiskeita pari kertaa kuukaudessa vaikka kotona on hoikka ja viehättävä avokki. Ikää nuorella naisella on alle puolet omastani, mutta hän tykkää kokeilla kaikenlaista ennakkoluulottomasti ja huutaa orgasmin saadessaan kiihottavasti. Valkoista spegua valuva lähes yvioletinvärinen pimpsa tai takaisin kiinni kuroutunut peppureikä valkoisella spermanapilla saa aina uudelleen palaamaan herkun äärelle. M49

Vierailija
40/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkki-Kyllikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä