Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ajaako mies teillä aina autoa, vaikka sinäkin voisit ajaa

Vierailija
01.07.2015 |

Meillä ajaa. Olen niin totunut siihen, että en viitsi edes yritttää. Kyydissä on kivempaa:)

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:42"]

Naiset ajaa niin kiltisti niillä vaaleanpunaisilla pikku autoillaan.

[/quote] Tai sitten ei. Tänäänkin joku eukko roikkui tummalla Avensiksellaan peräpuskurissa, ei meinannut uskoa vaikka pariinkin kertaan sai perävaloa. Hyi Katja sua!

Vierailija
22/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä yleensä ajan niin kauan kuin jaksan. Mies lukee vieressä lehtiä ja kirjoja, tai nukkuu. Minulle taas lukemisesta ja käsitöistä tulee autossa huono olo ja nukkua en autossa osaa. Pitkillä matkoilla aika kuluu paremmin kun olen ratissa. Hyvä järjestely meille.

Ystävieni miehet eivät anna heidän ajaa kuin korkeintaa sillon kun eivät itse voi humalan tai krapulan vuoksi ajaa.

Töissä tulee usein eteen vanhuspariskuntia, joissa miehen ajokunnon mentyä vaimo ei uskalla ajaa, vaikka kortti onkin, kun mies ei ole antanut ajaa. Ovat sitten vaikeuksissa kauppa-asioiden ja muiden matkojen vuoksi. Täytyy aina rohkaista naista ottamaan ajotunteja. Säilyttäkää ajotaito vaikka väkisin, ettette joudu samaan tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten se ajaa, jonka autolla ollaan liikenteessä. Ei tarvitse sitten säädellä penkkejä jne. Pidemmillä matkoilla sitten molemmat, mies karkeasti ottaen 70 %. 

Vierailija
24/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ei kovin usein anna minun ajaa, jos ollaan liikkeellä kaksin. Meillä on vain yksi auto ja se on vaimon nimissä.

Vierailija
25/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan aina, kun miehellä ei ole korttia. Aluksi tämä tuntui todella hassulta seurustella miehen kanssa, jolla ei ole autoa, saati korttia. Olen yrittänyt välillä puhua, onko himoa hommata, muttei ole kiinnostunut. Sinänsä olisi hyvä, kun liikutaan kumminkin pitkiäkin välimatkoja esim. Reissussa niin voisi huilata välillä ja matka jatkuisi. Yli 30v, tuskin koskaan tulee ajokorttia hommaamaan.

Vierailija
26/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ajaa,määräävä tyyppi.

Vierailija
27/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies ajaa kun yhdessä johonkin lähdetään ja autokin on hänen nimissä, mutta pitkillä matkoilla vaihdetaan ja jos joskus mun tekee mieli ajaa niin "saan" ajaa kun avaan suuni.

Vierailija
28/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa työkseen niin paljon että yhteiset ajelut ajan minä. Varsinkin jos ajetaan vieraassa kaupungissa, mä ajan koska en jaksa kuulla sitä sadattelua ja stressaamista.

Vierailija
29/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajan minä, koska minulla on vähäpäästöisempi auto. Miehen auto on bensasyöppö, mutta farmari joten ajamme pääsääntöisesti minun autolla perus kauppaan yms. lyhyemmät matkat. Mies ajaa sitten hänen autollaan sellaiset reissut, johon tarvitsee lähteä tilavammalla autolla (joita ei kyllä hirmu useasti ole). Sanoisin että minä ajan 80 % yhteisistä matkoista kun mies välillä ajaa minunkin autolla. 

Vierailija
30/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ajaa työreissuilla niin paljon että minä ajan yleensä kun yhdessä mennään johonkin.

Vierailija
31/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä ajan, koska mies väsyy helposti aivovammansa takia ja silloin on epilepsiakohtauksen vaara olemassa, vaikka estolääkitys onkin. Lisäksi hän ajaa aika huolettomasti nykyään, joten on parempi, että minä ajan, varsinkin, jos lapset ovat kyydissä.

Vierailija
32/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:44"]

Normaali heteromies ei koe tarvetta antaa naisen ajaa. Poislukien juhlista kotiin kun mies on ottanut.

[/quote]

Kauheeta, mutta oon samaa mieltä :DD olis jotenkin outoa jos minä naisena ajaisin, en todellakaan tiedä mistä tää sovinismi kumpuaa. Moottoripyörät meillä on kummallakin omat.

Vierailija
33/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ajaa, kenen autolla ollaan liikenteessä. Yleensä jos jonnekin mennään yhdessä niin mennään miehen autolla, koska mun auto on kuulemma liian pieni.

Vierailija
34/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ajaa, kenen autolla ollaan liikenteessä. Yleensä jos jonnekin mennään yhdessä niin mennään miehen autolla, koska mun auto on kuulemma liian pieni.

Vierailija
35/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa yleensä, koska autokin on hänen. Ajan tosin nyt paljon itse kun käyn töissä, miehen autolla siis, kun mies on kotona lapsen kanssa. Pitkillä matkoilla ajetaan vuorotellen.

Vierailija
36/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:53"]

Jos nainen ajaa,määräävä tyyppi.

[/quote]

Ja jos mies ajaa, mies on määräävä tyyppi. Hei, haloo, ding ding, tullaanpa 2010-luvulle sieltä!

Meillä ajaa se, kumpi enemmän autoa tarvitsee. Koska meillä on reilusti pituuseroa, yhteisillä reissuilla ajaa se, kummalle ratti ja peilit on viimemmäksi säädetty. Pitemmillä reissuilla vaihdamme välillä vuoroa, yleensä ruokatauon jälkeen. Jos lähdemme minun vanhalle kotiseudulleni, minä ajan koko matkan, ja mies ajaa omaan kotisuuntansa sen loppupätkän (mies on kotoisin Helsingistä, mutta keskustaan ei ole tarvis mennä). Meillä on omat tapamme, ja ne ovat kehittyneet tässäkin asiassa viimeisen reilun 20 vuoden aikana, kun yhdessä olemme olleet.

Vierailija
37/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla oma autonsa ja se ajaa, kumman autolla ollaan liikenteessä. Viimeksi oltiin samassa autossa marraskuussa :)

Vierailija
38/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut b-kortti aika vähän aikaa, joten tähän asti mies on usein ajanut, kun on menty yhdessä jonnekin. Tässä vähän aikaa sitten aloin miettiä, miksi mies yleensä ajaa, ja kun en keksinyt hyvää syytä, aloin itse istua useammin kuskin paikalle.

Viimeksi, kun mentiin moottoripyörällä kakspäällä, minä ajoin.

Vierailija
39/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä minä ajan, koska miehellä ei ole varaa ottaa enää yhtään ylinopeusssakkoa.

Vierailija
40/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä ajaa. Minullakin on kortti, mutta pelkään ajamista.