Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ajaako mies teillä aina autoa, vaikka sinäkin voisit ajaa

Vierailija
01.07.2015 |

Meillä ajaa. Olen niin totunut siihen, että en viitsi edes yritttää. Kyydissä on kivempaa:)

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:01"]

Vaimo ajaa jos hakee minut jostain tai jos olen nauttinut alkoholia, vain satunnaisesti muuten. Minä ajan yleensä, kun liikutaan yhdessä. Yksinään tai lasten kanssa liikkuessa hän toki ajaa. Vaimo hermostuu helposti liikenteessä eikä tykkää ajamisesta. Hänelle myös saattuu käsittämättömän paljon läheltäpititilanteita, vaikka ne ovatkin yleensä sellaisia että ne eivät olisi rytistessä hänenen syytään, niin ne kuitenkin johtuu osittain hänen hieman agressiivisesta ajotavasta ja siitä että hän ei jotenkin hahmota tilanteiden kehittymistä, ennen kuin on jo kiire.

-ukko-

[/quote]

Voi luoja, ja uskallat päästää sitten kuitenkin lapsesi vaimon kyytiin, mutta itse et uskalla olla kyydissä. Oma henki kalliimpi?

Vierailija
2/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajamme molemmat pitkää työmatkaa, mutta kyllä se silti menee niin, että mies ajaa noin 80% yhteisistä matkoista. Mies on kyllä parempi kuski, se on myönnettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ajaa lähes aina kun ollaan yhdessä liikkeellä. Hän tykkää ajaa ja inhoaa olla kyydissä. Minä en erityisesti nauti ajamisesta ja olen huomattavan hyvä suunnistaja, joten molemmille parempi rooli näin.

Naisen ajotaidon säilyttäminen on tosi tärkeää, ajan kyllä itsekin lähes päivittäin mutta yhteiset ajot ajaa mies. 

Vierailija
4/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:43"]

Meillä mies ajaa lähes aina kun ollaan yhdessä liikkeellä. Hän tykkää ajaa ja inhoaa olla kyydissä. Minä en erityisesti nauti ajamisesta ja olen huomattavan hyvä suunnistaja, joten molemmille parempi rooli näin.

Naisen ajotaidon säilyttäminen on tosi tärkeää, ajan kyllä itsekin lähes päivittäin mutta yhteiset ajot ajaa mies. 

[/quote] Meistä mies on parempi kuski. Hän on ns. hurjastellut nuorempana joten varmasti hallitsee auton hätätilanteissa mua paremmin. Mä olen aina ollut järkevämpi ja varovainen kuski. 

Mutta ajotaidoista ja peruutustaidoista on tullut kiitosta useasti, molempien sukupolvien edustajalta. Yks miespuoleinen työkaverikin sanoi että "ajat kuin oisit auton rattiin syntynyt". 

Vierailija
5/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ajan autoa sekä vaimoa. Vaimo huolehtii kämpän siisteydestä sekä ruoanlaitosta.

Vierailija
6/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ajavat ja kun ajetaan kesäautolla niin tulee kilpailu että kumpi saa ajaa;)

Vierailija
7/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:30"]

Nainen on riski liikenteessä, joten minä ajan.

[/quote] Varmaan tiedät, että asia on päinvastoin. Mies on riski liikenteessä, nainen parkkihallissa.

[/quote]

Naisen paikka on keittiössä.

[/quote] Kyllä se on nimenomaan miehen paikka.

[/quote]

Miten niin? Miehillä on tärkeämpääkin ajateltavaa.

[/quote] Kyllä, kuten naisen jalkojen väliä.

Vierailija
8/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen ajaa enemmän. Mutta se tuntuu olevan ihan arpapeliä kumpi lopulta ajaa. Olemme menossa viikon päästä todella pitkälle automatkalle jossa tulee luonnollisesti vaihdettua kuskia aina välillä.

Vierailija
9/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Välillä ajan minä, välillä mies välillä poika.

Vierailija
10/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ajaa mutta ei aina.

Vierailija
11/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa ja se vituttaa mua. Exän kanssa olessa se olin minä joka aina ajoin.

No onneks mulla on mun moottoripyörä. Siihen ei mies tule tuikkimaan väliin.

Vierailija
12/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa se olen minä, joka ajaa vieraammissa kaupungeissa! Mies sitten kotopuolessa enemmän. Ollaan pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja mulla on enemmän kokemusta suurista kaupungeista (Tampere, Helsinki, Turku jne.), joten sopeudun paremmin kaupunkimaiseen ajokulttuuriin (hirveesti eri kaistoja, outoja kylttejä...).

Vierailija
13/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mutta ei aina. Ajan paljon myös itse, tosin yleensä silloin mies ei ole kyydissä.

Vierailija
14/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä, eli nainen, ajan pääsääntöisesti aina. Varmaankin siksi, että yleensä minun autolla ollaan liikenteessä ja mies muutenkin ajaa päivät töissä

Vierailija
15/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika puoliksi ajetaan. Ulkomailla minä ajan ja mies lukee karttaa.

Vierailija
16/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ajaiskin, mut ei. Minä se olen joka aina ajaa autolla joka paikkaan. Vaan toisaalta, enpä osaa enää kyydissäkään istua, vaan ennemmin sit olen se joka ajaa.
Vaikka joskus vihaankin autolla ajoa, niin silti ihan mielelläni sillä porskuttelen menemään. :)

Vierailija
17/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ajelen töissä n. 500km viikossa, joten vapaa-ajalla sitten annan mielelläni ohjakset miehelle, ettei tarvi aina ajaa. Jos en ajaisi noin paljon, niin ajettaisiin varmaan vapaa-ajalle melko 50-50. Reissuilla mies ajaa kuitenkin varmaan enemmän noissa oudommissa kaupungeissa, liekö sattumaa vai alitajuinen valinta kun hän siinä ratissa silloin yleensä enemmän on :D

Vierailija
18/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Työmatkat ajamme yhdessä, ja silloin yleensä mies ajaa koska minä jään kyydistä ennen häntä.

Pitkillä matkoilla minä ajan lähes aina, koska miestä alkaa aina väsyttää viimeistään 50 km ajon jälkeen.

Vierailija
19/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ajaa niin kiltisti niillä vaaleanpunaisilla pikku autoillaan.

Vierailija
20/96 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali heteromies ei koe tarvetta antaa naisen ajaa. Poislukien juhlista kotiin kun mies on ottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi