Lue keskustelun säännöt.
Voinko 47-vuotiaana naisena toteuttaa unelmani ja päästä Dallas Cowboys Cheerleading -tiimiin?
24.06.2026 |
Olen tehnyt x-hyppyjä olkkarissa nyt jo viikon joka ilta kun katson telkkaria. Alakerran naapuri on valittanut töminästä niin teen vain 15 hyppyä illassa. Nykyäänhän sanotaan että kaikki voi toteuttaa unelmansa. Kannattaako tilata lentolippu Dallasiin castingeihin?
- Malla
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"Sinusta voi tulla ihan mitä itse haluat", ei tarkoita sitä käytännössä, vaan ajatuksissasi.