Kysykää, vastaan kysymyksiinne.t.ammattivalittaja
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 16:21"]
Kysyn, että miksi lakkasit vastaamasta kysmyksiin?
[/quote] Käytiin puistoilemassa lapsen kanssa.ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 17:24"]
Onko sulla ystäviä?
[/quote] Ei ole.ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 07:58"]
Miten alkaisin haluta miestäni enemmän? Nyt riittää kerran kuussa minulle ja tiedän että mieheni haluaisi enemmän :(
[/quote]
Miten alkaisin haluta miestäni enemmän?
Nyt riittää kerran kuussa minulle ja tiedän että mieheni haluaisi enemmän :(
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 07:58"]
Miten alkaisin haluta miestäni enemmän? Nyt riittää kerran kuussa minulle ja tiedän että mieheni haluaisi enemmän :(
[/quote] Käytätkö jotein ehkäisypillereitä jotka vie halusi pois? mulla aina olleet hyvät seksihalut nykyisen mieheni kanssa ja meillä paljon seksiä, en ole koskaan e-pillereitä käyttänyt.ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 07:58"]
[/quote] Käytätkö jotein ehkäisypillereitä jotka vie halusi pois? mulla aina olleet hyvät seksihalut nykyisen mieheni kanssa ja meillä paljon seksiä, en ole koskaan e-pillereitä käyttänyt.ap
[/quote]
En käytä. Mennään kumilla. Silti ei vaan nappaa. Nukun mieluummin :(
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 07:58"] Miten alkaisin haluta miestäni enemmän? Nyt riittää kerran kuussa minulle ja tiedän että mieheni haluaisi enemmän :( [/quote] Käytätkö jotein ehkäisypillereitä jotka vie halusi pois? mulla aina olleet hyvät seksihalut nykyisen mieheni kanssa ja meillä paljon seksiä, en ole koskaan e-pillereitä käyttänyt.ap [/quote] En käytä. Mennään kumilla. Silti ei vaan nappaa. Nukun mieluummin :(
[/quote] Rakastatko miestäsi? tunnetko vetoa häneen? ap
Aiotko joskus lopettaa valehtelemisen täällä palstalla?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:29"]
[/quote] Mitä mä olen valehdellut? mä olen kertonut omasta elämästi täällä'. Mut on jopa tunnistettu täältä, tiedän sen 100 prosenttisen varmasti sillä se ihminen kertoi sellaiset tuntomerkit jota ei tiedä kuka vaan.ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:32"]
[/quote] Mitä mä olen valehdellut? mä olen kertonut omasta elämästi täällä'. Mut on jopa tunnistettu täältä, tiedän sen 100 prosenttisen varmasti sillä se ihminen kertoi sellaiset tuntomerkit jota ei tiedä kuka vaan.ap
[/quote]Äh, vastaisit nyt vaan kysymykseen!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:37"]
[/quote] En aio lopettaa palstailua.ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:37"]
[/quote] En aio lopettaa palstailua.ap
[/quote]Et sitten edes lue kysymyksiä, vaan vastailet mitä sattuu. No, ei ole uutta.
Milloin viimeksi lähetit työhakemuksen?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:43"]
[/quote] Maanantaina. Hain kirjakaupan ja sisustusliikkeen myyjän paikkoja.ap
Kestääkö sun terveys seisomatyötä? Kysyn, kun joskus opiskelijana olin myyjän hommissa, ja vaikka olin nuori ja terve, jalat oli tosi kovilla. 8 tuntia jalkojen päällä on pitkä aika, sitten vielä se nostelu, kumartelu, kurkottelu ja kyykyttely.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:48"]
[/quote]
Miksi ihmeessä hait näitä paikkoja kun tiedät että et siinä työssä pärjää.
Mulla on kysymys: Missä asut?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:01"]
Kestääkö sun terveys seisomatyötä? Kysyn, kun joskus opiskelijana olin myyjän hommissa, ja vaikka olin nuori ja terve, jalat oli tosi kovilla. 8 tuntia jalkojen päällä on pitkä aika, sitten vielä se nostelu, kumartelu, kurkottelu ja kyykyttely.
[/quote] Ajattelin että pienissä liikkeissä ei tarvitsisi olla niin paljon jalkojen päällä etteikö se kestäisi. Ei mun terveys kestä jossain isossa ruokakaupassa oloa mutta ajattelin ettei nuo olisi niin raskaita. Ja olen hakenut kaikkia mahdollisia toimistotöitäkin niin hain noita lisäksi.ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:48"]
[/quote]
Miksi ihmeessä hait näitä paikkoja kun tiedät että et siinä työssä pärjää.
Mulla on kysymys: Missä asut?
[/quote] En mä tuohon asumis kysymykseen vastaa.ap
Kysyn, että miksi lakkasit vastaamasta kysmyksiin?