Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin. Mies meni pyykkäämään mun 200€ villaneuleen 60 asteessa.

Vierailija
16.02.2022 |

”No en mä huomannu”

Kommentit (227)

Vierailija
101/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnistunut pesemään yhden miehen neuleen pilalle. Tuli huovutettu versio. Eksyi vahingossa väärään koneelliseen, yleensä olen hyvin tarkka pyykin lajittelun suhteen, sopivat värit ja lämpötilat pitää olla joka koneellisessa.

Vierailija
102/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pese miehen auto painepesurilla. Sekä sisältä että ulkoa. Sitten totea että "Oho, en mä tienny"

Tää on hyvä kosto..... 

Just. Jonkun 200€ rätin takia laitetaan kymppitonnien auton sisutus paskaksi?

Tuo on sitä naisten logiikkaa että rytkyn takia tuhotaan joku mahdollisimman kallis käyttöesine että saa suoritettua mahdollisimman julman koston

Se oli tarkoitettu huumoriksi. Ei tainnu ihan upota.

Naisten kosto on vakava asia. Siitä ei lasketa leikkiä.

Ei ole olemassa mitään "naisen kostoa" kai nyt kuka tahansa järkevä ihminen tajuaa, ettei kostaminen yleensäkään ole aikuisten puuhaa? Varmasti joo löytyy sekopäitä. Mutta auton peseminen painepesurilla kostoksi on niin absurdia, että hulluudessaan sen pitäisi naurattaa. Haahaahaa.

Ensi kerralla, muistan kertoa loppuun että vitsi kyseessä. Mitähän taas ajattelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.n kokemus on syy miksen anna miehen pestä pyykkiä. Viimeksi oli pessyt mustia ja valkoisia vaatteita 40C yhdessä ja oli siinä seassa pari pyyheliinaa..huoh. Ihmetteli et miten niin pyyhkeitä ei pestä 40C.. kun niihin pyyhitään puhtaat kädet.

Ai kauhea. Ajatella, pari pyyheliinaa on pesty 40 asteessa. Maailma loppuu.

Piti tulla vttuilemaan, onko huono olo? Missä kohtaan kerroin tämän olevan maailmanloppu?

Vierailija
104/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli pannumyssyjä kahvi- ja teepannuille. Teepannumyssy ja päälle vielä koristeompeluna kukkia tai muita kuvioita. Mies saa ommella tämän.

Vierailija
105/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mies meni pyykkäämään valkoiset puuvillapikkarini 95 asteessa ja silti jäi hento keltainen raita keskelle.

Vierailija
106/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on villapyykki omassa pienessä korissaan. Ihan siksi, ettei pääse tapahtumaan mitään tuollaista hasardia. 

Omasta lapsuudestani muistan jonkun neuleen, jonka isäni pesi nukenpaidaksi. Vai oliko niin päin, että pesi omansa ja siitä tuli meille lapsille sopiva? En jaksa muistaa, mutta ei siitä sen kummempia traumoja jäänyt, kun ei ollut omalla rahalla ostettu.

Vierailija
107/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko kummankin pestä ihan itse omat vaatteensa.

No miksi se mies ei pessyt vain omia vaatteitaan? Miksi sinne piti puolison vaatteita ilman lupaa työntää? Lukekaa ketjua, miehille sekin tuntuu olevan hankalaa.

Sähän oot etevä kun näet kirjoittajan sukupuolen tekstistä.

No miehet jauhaa just tuollaista soopaa. Että mikään ei ole ikinä niiden vika, aina voi naista syyttää.

Vierailija
108/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.n kokemus on syy miksen anna miehen pestä pyykkiä. Viimeksi oli pessyt mustia ja valkoisia vaatteita 40C yhdessä ja oli siinä seassa pari pyyheliinaa..huoh. Ihmetteli et miten niin pyyhkeitä ei pestä 40C.. kun niihin pyyhitään puhtaat kädet.

Piti tulla vttuilemaan, onko huono olo? Missä kohtaan kerroin tämän olevan maailmanloppu?

Oho, ootpa äkäinen tapaus. Höllää vähän.

Vierailija
109/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee omat, vaimo omat ja lasten. Ei tule pettymyksiä. Näin meillä. Toisen pyykin ripustaminenkin on kieletty, koska hän ei osa/halua/ymmärä tehdä oikein :D

Vierailija
110/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kokee tarpeelliseksi vinkua ja vikistä netissä asiasta niin onhan tuon oltava vakava asia.

Vierailija
111/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää peskö niitä villapaitoja 60 asteessa niin ei oo niin kireä tunnelma.

Vierailija
112/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta

Vierailija
113/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatisin ehdottomasti mieheltä 200.

tai muuten?

Vierailija
114/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siniset kalsarit + vaaleanpunainen prinsessapaita = siniset kalsarit + harma paita + prinsessan itku

Vierailija
115/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko siitä jotain pannunalusia tai vaikka koristeita joulukuuseen? Minkä värinen neule se oli?

Koristetyyny sillä ap:llä jo oli mielessä. Ehdottomasti siitä jotain pitäisi tehdä. Jotain, mikä olisi kodissa näkyvillä ja jota voisi aina näyttää vieraille. "Muistatteko sen yhden neuleen, joka minulla oli?" Ja sitten voisi kertoa sen neuleen kovasta kohtalosta epäonnisen pyykkärin käsissä ja kuinka se nousi kuin Fenix tuhkasta uuteen elämään patakintaana tai mikä siitä tulikin.

Ehdottomasti sen pitää saada jäädä kummittelemaan uudessa muodossa ja muistuttamaan miestä kolttosistaan.

Vierailija
116/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei laiteta pyykkikoriin "erikoisesti" pestäviä vaatteita. Ne pestään tai tarpeen mukaan tuuletellaan pakkasessa ihan erikseen ja ne säilytetään myös ihan muualla kuin pyykkikorissa. Pyykkikorissa on ne mitä saa pestä ihan vapaasti kuka tahansa ekoohjelmalla, joka pesee ne 40-60 asteessa ja kestävät sen.

Vierailija
117/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän turhan selvä täky.

Kun oliskin provo. Mutta ei. Niin ja oli vielä kuivausrumpuunkin laittanut. Itku ei ollut kaukana kun tajusin mitä sieltä ulos tuli kun tyhjensin.

Minä itken sinun ja neuleesi takia täällä. Helpottaako?

Vierailija
118/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesin miehen teollisestivalmistetut merinovillasukat vahingossa 40 asteessa normipesulla, kun olivat muun pyykin seassa. Villoille on meillä oma villapesuaine. Onneksi eivät menneet pilalle, mutta rasvakerrosta varmaan lähti villasta.

Vierailija
119/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pese miehen auto painepesurilla. Sekä sisältä että ulkoa. Sitten totea että "Oho, en mä tienny"

Tää on hyvä kosto..... 

Just. Jonkun 200€ rätin takia laitetaan kymppitonnien auton sisutus paskaksi?

Ai mitä, harmittaisiko se ? Miehet ne vaan miettii rahaa rahaa rahaa.

Jos joku laittaa sun kasvojen luuston uusiksi niin en ihmettele

Niinkö paljon ärsyttää ?

Vierailija
120/227 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesin miehen teollisestivalmistetut merinovillasukat vahingossa 40 asteessa normipesulla, kun olivat muun pyykin seassa. Villoille on meillä oma villapesuaine. Onneksi eivät menneet pilalle, mutta rasvakerrosta varmaan lähti villasta.

Olen aina pessyt merinovillat muun 40° seassa. En ole muutosta huomannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi