No niin. Mies meni pyykkäämään mun 200€ villaneuleen 60 asteessa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Vaihda virttä. Tämä sanonta oli kärkipäässä kun äänestettiin palstan inhokkisanontoja.
Puhutko noin ihmisille kasvokkainkin?
Saat ainakin minut ärsyyntymään.
Hyvää yötä kaikille, kauniita unia😴
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo meni huoltsikalle pesemään auton ikkunat ja ruiskutti ikkunoihin bensaa letkusta. Ihmetteli että onpa vesi kallista.
Oliko teillä sitä ennen ollu pyykkipäivä ja sun vuoro pyykätä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy hyvin nukenvaatteeksi
Onnistuin kerran pesemään oman villaneuleen just juuri nuken kokoiseksi. Yllätyin, etä pieneni niinkin paljon. No sai siitä vielä tehtyä pipon.
Ei sitä pelasta enää mikään, huopunut ja kutistunut pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Naurattako jotakuta tuo?
Ismo jännittää edelleen niin, että käsi tärisee holtittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma moka.
Kyllä, se oli miehen oma moka. Kaikki mokaa joskus. Semmoista elämä on.
Ap.n kokemus on syy miksen anna miehen pestä pyykkiä. Viimeksi oli pessyt mustia ja valkoisia vaatteita 40C yhdessä ja oli siinä seassa pari pyyheliinaa..huoh. Ihmetteli et miten niin pyyhkeitä ei pestä 40C.. kun niihin pyyhitään puhtaat kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese miehen auto painepesurilla. Sekä sisältä että ulkoa. Sitten totea että "Oho, en mä tienny"
Kyllähän nyt vaate on sen arvoinen että kostoksi tuhotaan auto
No mut minkä sille mahtaa jos vahinko käy ?
Jos mies tekee jotain vahingossa, niin nainen kostaa tekemällä jotain tahallaan? Sitten ihmetellään, kun mies alkaa katsella muita maisemia ja olisko ruoho vihreämpää aidan takana.
Suuria tuhoja en ehtinyt pyykkien kanssa saada, mutta vaati metallialan opintoja tajutakseni eri materiaalien tarvitsevan eri lämpötiloja jos haluaa tietyn lopputuloksen. Ja olen (kai?) nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko kummankin pestä ihan itse omat vaatteensa.
No miksi se mies ei pessyt vain omia vaatteitaan? Miksi sinne piti puolison vaatteita ilman lupaa työntää? Lukekaa ketjua, miehille sekin tuntuu olevan hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese miehen auto painepesurilla. Sekä sisältä että ulkoa. Sitten totea että "Oho, en mä tienny"
Tää on hyvä kosto.....
Just. Jonkun 200€ rätin takia laitetaan kymppitonnien auton sisutus paskaksi?
Tuo on sitä naisten logiikkaa että rytkyn takia tuhotaan joku mahdollisimman kallis käyttöesine että saa suoritettua mahdollisimman julman koston
Se oli tarkoitettu huumoriksi. Ei tainnu ihan upota.
Vierailija kirjoitti:
Ap.n kokemus on syy miksen anna miehen pestä pyykkiä. Viimeksi oli pessyt mustia ja valkoisia vaatteita 40C yhdessä ja oli siinä seassa pari pyyheliinaa..huoh. Ihmetteli et miten niin pyyhkeitä ei pestä 40C.. kun niihin pyyhitään puhtaat kädet.
Ai kauhea. Ajatella, pari pyyheliinaa on pesty 40 asteessa. Maailma loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ensin valitetaan jos mies ei pese pyykkiä ja sitten jos pesee sen tekee kuitenkin väärin ja taas tulee valitus niin olisiko parempi naisten hoitaa itse vaatehuolto tai olisiko parempi hommata vaatteita mitä ei saa pilattua pesemällä?
Naiset ottavat selvää mitä tekevät. Miehet voi tehdä samoin eikä olla tekevinään jotain sokkona. Että ei mätetä pyykkikori tyhjäksi samaan koneelliseen.
Palstan naiset ovat sinulle kateellisia, mies joka pesee pyykkiä.
Saisiko siitä tehtyä pannulapun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä kosto.....
Just. Jonkun 200€ rätin takia laitetaan kymppitonnien auton sisutus paskaksi?
Tuo on sitä naisten logiikkaa että rytkyn takia tuhotaan joku mahdollisimman kallis käyttöesine että saa suoritettua mahdollisimman julman koston
Se oli tarkoitettu huumoriksi. Ei tainnu ihan upota.
Naisten kosto on vakava asia. Siitä ei lasketa leikkiä.
Mistä te tiedätte apn miehen auton arvon? Jos on joku parin sadan romu. Mutta oikeasti, laita mies ostamaan uusi paita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin valitetaan jos mies ei pese pyykkiä ja sitten jos pesee sen tekee kuitenkin väärin ja taas tulee valitus niin olisiko parempi naisten hoitaa itse vaatehuolto tai olisiko parempi hommata vaatteita mitä ei saa pilattua pesemällä?
Naiset ottavat selvää mitä tekevät. Miehet voi tehdä samoin eikä olla tekevinään jotain sokkona. Että ei mätetä pyykkikori tyhjäksi samaan koneelliseen.
Naiset sitä, miehet tätä... Vahinkoja sattuu. Vaimoni on tuhonnut monta vaatettani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko kummankin pestä ihan itse omat vaatteensa.
No miksi se mies ei pessyt vain omia vaatteitaan? Miksi sinne piti puolison vaatteita ilman lupaa työntää? Lukekaa ketjua, miehille sekin tuntuu olevan hankalaa.
Sähän oot etevä kun näet kirjoittajan sukupuolen tekstistä.
Vaatisin ehdottomasti mieheltä 200.
Huopunutta neuletta voi ehkä venyttää isommaksi, mutta ei sitä pintaa pelasta mikään.