No niin. Mies meni pyykkäämään mun 200€ villaneuleen 60 asteessa.
Kommentit (227)
Meillä mies aikanaan pessyt useammankin arvokkaan vaatteen piloille ja en ole pilannut hänen tavaroitaan läheskään yhtä usein kuin hän minun. Virheitä toki sattuu, mutta jos saman asian ympärillä toistuu niin kyllähän se alkaa ottamaan päähän.
Meillä minä pesen omat ja lasten vaatteet, mies omansa. Mies siivoaa sitten vähän enemmän.
Teen myös ruoat itselleni ja lapsille. Mies tekee omansa, koska ei kykene huomioimaan koko perhettä ruoan laitossa. Sitä ja tätä jää tekemättä ja lopulta syödään pelkkää paistettua jauhelihaa ja keitettyjä perunoita. Minä en ala hänelle piiaksi talossa ja aikuiselle tekemään, jos ei pysty vastapalvelukseen tällaisessa mielestäni hyvin yksinkertaisessa asiassa.
Juu, ja ihan tienaan itsekin ja huolehdi autostani. Pihatyöt ja lumityöt sujuu ihan kuin mieheltänikin kuten mikä tahansa muukin homma mitä kodin pyörittäminen vaatii.
Selkeä ero meissä on se kun minä ryhdyn johonkin niin teen kerralla kunnolla, mutta mies tekee jotain sinnepäin. Luonnevikaa, mut pakko tehdä omat johtopäätökset enkä ota piian roolia niin siinä mielessä mulle ihan sama.
Tosi paha mieli. Mies pesi mun merinovillaisen neuleen, jota olin ehtinyt käyttää vaan pari kertaa. Laittoi vielä kuivausrumpuun että menee ihan varmasti pilalle. Itkin kun löysin sen.
En mä ymmärrä. Pitäisi olla ihan toimintakykyinen, aikuinen mies. Sanoin vielä siitä paidasta edellisenä päivänä, kun ehdin käydä sen hakemassa pyykkikoneesta ennen kuin ehti laittaa sen päälle. Ihan varmasti kuuli kun sanoin että älä pese tätä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat lukutaitoisia.
Ei mene selitykset läpi.
Jos ei näe pientä pränttiä pesuohjeessa, niin oma vika.
Hankkii uuden samanlaisen ja kärsimyskorvauksena illallinen lisäksi, siis hänen piikkiin.
Vai kärsimyskorvauksena... Mahtaa olla tuskien taival koko oleminen, jos joku pusero tuottaa kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Monessako asteessa 200 euron villaneuleet pestään? Mulla ei ole noin kalliita niin en tiedä.
Ne pestään villapesuohjelmalla, joka mun koneessa on sama kuin käsipesu eli kone vain keikuttelee noin 30 asteessa.
Syytä vain itseäsi kun ostit villapaidan kahdella sadalla eurolla!
Sinunkaltaiset pitäisi kaikki jättää jos kerta pelkästä villapaidasta haluat jonkun jättää.
Vanha kikka, mummies teki tuon jo 20 vuotta sitten. Varmisti teolla, ettei ikinä enää tarvitse pestä yhtään pyykkejä. Ihan tahallaan teki