No niin. Mies meni pyykkäämään mun 200€ villaneuleen 60 asteessa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Pesettekö oikeasti vain omia pyykkejänne?
Omani ja lasten. Joskus harvoin miehen vaatteita. Mutta hän pesee vain omiaan ja nekin tyylillä: kaikki samaan, valkoiset, mustat, värilliset, nenäliinat, öljyrätit, kolikot... yms.
Ootkohan sä mun exän kans? 😆 Se onnistu kans tuhoamaan pari silkkikasmirpaitaa…
Vierailija kirjoitti:
Halvalle neuleelle ihan sama. Osta uusi.
Minulle 200€ on iso raha. Toi oli varmaan kalleimpia vaatekappaleitani.
Vierailija kirjoitti:
Pese miehen auto painepesurilla. Sekä sisältä että ulkoa. Sitten totea että "Oho, en mä tienny"
Tää on hyvä kosto.....
Häh, mun kallein on maksanut 10 euroa. Myydäänkö tuollaisia kaupoissa vai pitääkö ne tilata jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omani ja lasten. Joskus harvoin miehen vaatteita. Mutta hän pesee vain omiaan ja nekin tyylillä: kaikki samaan, valkoiset, mustat, värilliset, nenäliinat, öljyrätit, kolikot... yms.
Laittaako mies oman lakanansa ja tyynyliinansa omiin pyykkeihinsä ja sinä omasi omiisi? Eihän niitä kohta enää pareiksi tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en saisi varmaan koskaan pestyä kuin vajaita koneellisia jos en pesisi kaikkia kerralla ja hyvin on tähän mennessä tullut puhtaaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta teillä on...... hmmm
Ja onko sillä miehellä isä tai äiti, joka olisi opettanut?
Ei taida olla sitä ikäluokkaa jolloin oli kotitaloutta. Meillä oli sekä pojille että tytöille ja opimme vaatteiden pesua, se oli silloin kauan sitten koulussa Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese miehen auto painepesurilla. Sekä sisältä että ulkoa. Sitten totea että "Oho, en mä tienny"
Kyllähän nyt vaate on sen arvoinen että kostoksi tuhotaan auto
No mut minkä sille mahtaa jos vahinko käy ?
Mun vaimo meni huoltsikalle pesemään auton ikkunat ja ruiskutti ikkunoihin bensaa letkusta. Ihmetteli että onpa vesi kallista.
Vierailija kirjoitti:
Häh, mun kallein on maksanut 10 euroa. Myydäänkö tuollaisia kaupoissa vai pitääkö ne tilata jostain?
Lukeeko siinä villaa 1 % ja akryylia 99% ?
Tulipa mieleeni sisareni, joka ei tod. ole talousihminen. Hän kerran, hurjassa nuoruudessamme, pesi neuleensa, varmaan jotain akryyliä, 90 asteessa. Se huopui täysin, piti mittasuhteet mutta kutistui kokoon nukke.
Saakeli, että sillä naurettiin, olisi pitänyt säästää jälkipolville muistoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä kosto.....
Just. Jonkun 200€ rätin takia laitetaan kymppitonnien auton sisutus paskaksi?
Tänää et sit varmaan antanu kakkosta?
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä mun exän kans? 😆 Se onnistu kans tuhoamaan pari silkkikasmirpaitaa…
Siis onko tää joku sarjatuhooja?
Vierailija kirjoitti:
Käy hyvin nukenvaatteeksi
Onnistuin kerran pesemään oman villaneuleen just juuri nuken kokoiseksi. Yllätyin, etä pieneni niinkin paljon. No sai siitä vielä tehtyä pipon.
Voi kuulostaa oudolta, mutta kokeile liottaa sitä neuletta haalean lämpimässä vedessä jossa reilusti hiustenhoitoainetta. Sen jälkeen neule on venytettävissä. Itse olen tällä keinoin onnistunut pelastamaan jonkun villavaatteen joskus. Googlaamalla löydät varmasti tarkemman ohjeistuksen.
Todella tyhmää maksaa villaneuleesta 200€.
Itse maksoin edellisestä 60mk.