No niin. Mies meni pyykkäämään mun 200€ villaneuleen 60 asteessa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole provo, niin kyllä pesisin ihan itse noin kalliin neuleen.
Kun tarkoitus olikin. En todellakaan kuvitellut että se menee samaan koneelliseen hänen aluskerrastojensa kanssa.
No niin, se on eron paikka nyt. Halvasta menee, mutta menkööt.
Vierailija kirjoitti:
Pese miehen auto painepesurilla. Sekä sisältä että ulkoa. Sitten totea että "Oho, en mä tienny"
Kyllähän nyt vaate on sen arvoinen että kostoksi tuhotaan auto
Mulle käynyt samoin parikyt vuotta sitten. Hintaa en muista, mutta olisi varmaan nykyrahassa tuota luokkaa, lahjana olin saanut sen ja oltiin opiskelijoita. Palmikkoneule villapaita kutistui ja pohdin aluksi että olisiko siitä tulevalle jälkipolvelle huopapaidaksi, vaan oli se sen verran muotopuoli. Kesti varmaan 15 vuotta, että löysin yhtä mieluisan täysvillaisen palmikkoneulevillatakin kaupasta sellaiseen hintaan, että raaski ostaa.
No mutta ajattele positiivisesti. Sun lapsen nukella on nyt hieno villaneule.
Halvempaakin löytyy kirjoitti:
Kai tämä joku huijaus täytyy olla. Kuka nyt maksaa 200 euroa villaneuleesta?
Kashmirneuleet ainakin maksaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli joku norjalainen erikoisvillasta tehty luomus ? Helposti käsityöt voi maksaa noinkin paljon jos ovat oikeasti laatu kamaa ja taitoa vaativia..
Jos olisi, ap:n mies olisi joko erityisen typerä tai valehtelija, nimittäin sen kyllä erottaisi kerrastoista.
Pesettekö oikeasti vain omia pyykkejänne?
Historiallinen hetki: palstan ensimmäinen havainto pyykkäävästä miehestä (homo sapiens laundratius)
Vierailija kirjoitti:
No mutta ajattele positiivisesti. Sun lapsen nukella on nyt hieno villaneule.
Ei ole lapsia. Jotain koristetyynyn päällistä ajattelin tehdä, jos viitsin.
Vierailija kirjoitti:
No niin, se on eron paikka nyt. Halvasta menee, mutta menkööt.
200 euroa on iso raha
Tämä on yksi syy miksi meillä mies ei saa koskea pesukoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Pesettekö oikeasti vain omia pyykkejänne?
No ei pestä, mutta tietyt vaatteet pesen kyllä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Monessako asteessa 200 euron villaneuleet pestään? Mulla ei ole noin kalliita niin en tiedä.
Haaleassa melkeen kylmässä ja erikoispesuaine.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi aikuisten vaatehuollon pitäisi olla yhteinen kotityö, koska yhteisiä vaatekappaleita ei käytännössä ole. Meillä mies pesee omat kamppeensa ja minä pesen omani.
Onhan se ekologisempaa että koneessa on enemmän pyykkiä kerralla. Etenkin kun pyykkiä on pestävä 30-90 asteessa, tummaa ja vaaleaa ja kirjavaa.
Itsekin ihmettelen, miten voi muuten normaaliälyiselle miespuoliselle olla niin vaikeaa tuo pyykinpesu. On pesty villaneule kuudessakympissä, kutistettu sohvatyynyjen päälliset kuivausrummussa sekä jätetty n kertaa nenäliina omien verkkareiden taskuun, tukittu nukkasihti ja sotkettu nöyhtään koneellinen pyykkiä.
-ei ap.
Exän kanssa molemmat pyykkäsimme mutta oli erillinen pyykkikori minun niille vaatteille joita ei vain voi heittää koneeseen. Minä huolehdin niiden pesusta itse. Toimi hyvin, peruspyykki tuli hoidettua yhdessä tuumin ja itse hoidin "arvovaatteet".
Vierailija kirjoitti:
Kashmirneuleet ainakin maksaa paljon.
Ja esim alpakkaneuleet.
Tsemppiä, kyllä sä pääset tosta yli. Ensi kerralla vaan sitten vielä selvempi pesäero arvoneuleen ja miehen kalsareiden kanssa.
Halvalle neuleelle ihan sama. Osta uusi.
Jos se oli joku norjalainen erikoisvillasta tehty luomus ? Helposti käsityöt voi maksaa noinkin paljon jos ovat oikeasti laatu kamaa ja taitoa vaativia..