Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin. Mies meni pyykkäämään mun 200€ villaneuleen 60 asteessa.

Vierailija
16.02.2022 |

”No en mä huomannu”

Kommentit (227)

Vierailija
21/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän turhan selvä täky.

Kun oliskin provo. Mutta ei. Niin ja oli vielä kuivausrumpuunkin laittanut. Itku ei ollut kaukana kun tajusin mitä sieltä ulos tuli kun tyhjensin.

Etkö yhtään arvannut miehesi olevan huolimaton pyykkääjä? Riskinotolla oli tällä kertaa tällainen hinta. Ja koska ei provo, mies korvaa neuleen ja opettelee pesumerkinnät.

Vierailija
22/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin valitetaan jos mies ei pese pyykkiä ja sitten jos pesee sen tekee kuitenkin väärin ja taas tulee valitus niin olisiko parempi naisten hoitaa itse vaatehuolto tai olisiko parempi hommata vaatteita mitä ei saa pilattua pesemällä?

Missä kohtaa sanon valittaneeni ettei pese pyykkiä. Olen nimenomaan sanonut että hoidan pyykkihuollon just tällaisten asioiden välttämiseksi. En tiedä mikä aivopieru tämä oli. Soitti mulle että missä lämpötilassa voi pestä kerrastojansa, pyykissä oli just joku tietty minkä halusi kun lähti metsälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuota sattunut meilläkin. 30 vuoden jälkeen mies ei enää pese minun pyykkejäni.

Korkeitaan omia urheiluvaatteitaan.

Vierailija
24/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessako asteessa 200 euron villaneuleet pestään? Mulla ei ole noin kalliita niin en tiedä.

No sulla ei taida olla mitään villavaatteita, koska villaa ei voi pestä noin kuumassa lämpötilassa.

Vierailija
25/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän turhan selvä täky.

Kun oliskin provo. Mutta ei. Niin ja oli vielä kuivausrumpuunkin laittanut. Itku ei ollut kaukana kun tajusin mitä sieltä ulos tuli kun tyhjensin.

Etkö yhtään arvannut miehesi olevan huolimaton pyykkääjä? Riskinotolla oli tällä kertaa tällainen hinta. Ja koska ei provo, mies korvaa neuleen ja opettelee pesumerkinnät.

Kyllä, tiesin. Olen sanonut että parempi kun jättää pyykkäämisen minulle.

Vierailija
26/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole antanut miehen koskaan pestä mun vaatteitani

Vierailija
27/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita se jollekin hobitille ja mies hankkii uuden.

Vierailija
28/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä joku huijaus täytyy olla. Kuka nyt maksaa 200 euroa villaneuleesta?

Vierailija
29/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän turhan selvä täky.

Kyllä, tiesin. Olen sanonut että parempi kun jättää pyykkäämisen minulle.

Harmillista. Mutta eiköhän hänkin muista jatkossa joko lukea pesulaput tai jättää pyykkäämisen. Tekee sitten jotakin muuta hyödyllistä, kaikki eivät hallitse kaikkea.

Vierailija
30/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin valitetaan jos mies ei pese pyykkiä ja sitten jos pesee sen tekee kuitenkin väärin ja taas tulee valitus niin olisiko parempi naisten hoitaa itse vaatehuolto tai olisiko parempi hommata vaatteita mitä ei saa pilattua pesemällä?

Vaatteissa lukee pesuohjeet, joita kuuluu noudattaa, varsinkin jos on noin autuaan tietämätön miten villavaatteet pestään.

Vierailija
31/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies ilmestyi keskusteluun.

Vierailija
32/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi aikuisten vaatehuollon pitäisi olla yhteinen kotityö, koska yhteisiä vaatekappaleita ei käytännössä ole. Meillä mies pesee omat kamppeensa ja minä pesen omani.

Vierailija
33/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese miehen auto painepesurilla. Sekä sisältä että ulkoa. Sitten totea että "Oho, en mä tienny"

Vierailija
34/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo, niin kyllä pesisin ihan itse noin kalliin neuleen. 

Vierailija
35/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Malene Birgerin neuleesta tuli nukenvaate kun mies pääsi sen pesemään.

Vierailija
36/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjän omalla vastuulla. Jos et pese itse, niin sitten pitää olla valmis, että muun pesemänä menee vi*uiksi. Mun puoliso saattaisi tehdä ihan saman mokan ja olen siten opetellut, että jos haluan jonkun asian varmuudella menevän kuten haluan, niin teen sen itse haluamallani tavalla.

200eur neuleita ei muutenkaan kannattaisi paljoa edes pestä pesukoneessa. Tuuletusta, nukanpoistoa, yksittäisten tahrojen siistimistä, äläkä säilytä pitkiä aikoja henkarissa.

M35

Vierailija
37/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rai rai. Rapatessa roiskuu

Vierailija
38/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset aloitukset on jotenkin mälsiä. Todetaan vaan joku asia mutta mitenkään ei käy ilmi mistä halutaan keskustella. Vähän sama kuin laittaisin tänne että "Voi ei, poika pökkäsi auton oven puun kylkeen". Piste ja loppu. Tulee tunne jotta ööö, harmi, mutta mitä tähän nyt pitäisi vastata.

Vierailija
39/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuonna -95 (olin 14v) myytin Sokoksessa aivan ihania ja voi luoja kuinka kalliita kalastajan villapaitoja. Himoitsin sitä yhtä vihreää paitaa niin pitkään. Tein kotitöitä hulluna tienatakseni rahaa, vahdin naapurinlapsia jne. Lopulta sain sen rahan tienattua ja ostin sen paidan.

Äiti sitten pesi sen ensimmäistä kertaa ja tietty varmaan 60asteessa. Sieltä tuli sellainen huovutettu nukenpaita pesukoneesta. Silloin tuli itku. Tein nimittäin niin paljon töitä sen paidan eteen. Äiti kyllä tarjoutui ostamaan uuden, mutta eipä niitä enää myyty.

Nyt tuntuu, että olen päässyt jo asian yli. 😢

Vierailija
40/227 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko kummankin pestä ihan itse omat vaatteensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi