Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ahdistaa, jos näen narkkareita?

Vierailija
21.11.2024 |

Nuorempana olin jopa viehättynyt joistain nisteistä, jotka olivat vastakkaista sukupuolta. Olin teininä hyvää vauhtia luisumassa samaan jamaan, joten ymmärrän, että heitä on elämä potkinut ja että ei ole paljosta kiinni, että on siinä tilanteessa. Olen myös ollut alkoholisti. Nyt yli 30v tulee ihan fyysisiä ahdistus oireita, kun näen narkkareita vaikka tik tokissa, en ymmärrä mistä tämä johtuu? En oo ollut nistien kanssa tekemisissä vuosiin. Osaako kukaan sanoa miksi näin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sama reaktio ihan yleisesti huono-osaisista. En osaa sanoa miksi.

Vierailija
2/18 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika ikävältä, kun itse olen sellainen. En tosin tiedä näkyykö se aina. Aika tavallisia vaatteita pidän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan sanoa: toivon, ettei yksikään lapsistani, heidän lapsistaan, sisarusteni lapsista j.n.e.  joudu sellaiseen tilaan. Säälittää. 

Vierailija
5/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen surua, en ahdistusta. Kuitenkin nuorista ihmisistä yleensä kyse, ja pitäisi olla koko elämä edessä. Ei ennen ollut tällaista.

Vierailija
6/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, en ole nähnyt narkkareita sen jälkeen kun muutin pois Oulusta.

Vierailija
7/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule mitään ahdistusta eikä surua. Elämä on valintoja täynnä ja rahaa kulutetaan jättimäärä heidän auttamiseensa, kaikki eivät halua apua ja terapiaa edes vaikka tarjolla olisi. 

Vierailija
8/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Siis kunnosta. Siinä on vaan jotain niin erilaista siinä habituksessa kuin juopoissa, ehkä semmoista joko kivettynyttä tai sitten jotenkin hyperaktiivista. Ehkä muistuttaa itseaiheutettua mt-vammaisuutta jotenkin.

Ei ahdista kun koetan olla ahdistumatta ylpäätään. Asia voisi olla toinen jos joku tulisi suoraan päälle tai jotain sellaista.

Vierailija
9/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaisia ajatuksia alkoholisteja kadun ukkoja kohtaan joskus 24- vuotiaana. En vain kestänyt katsella. Asuin silloin kalliossa ja vaikea niitä oli olla näkemättä :( samaistuin ehkä liikaa ihmisiin ja kuvittelin että niin voi käydä kenelle tahansa vaikka oikeasti alkoholismia saa harjoitella aika kauan siitä kun on samassa tilassa ja tarvitaan muitakin ongelmia.

Ehkä aloittaja et ole käsitellyt omaa menneisyyttäsi tarpeeksi, ja hyväksyvästi- onko sulla koskaan ollut ketään vaikka siskoa, serkkua tai kaveria jonka kanssa jutella omasta elämässä ja reflektoida valintojasi? 

Ehkä sulla on paineita ja pelkäät menettäväsi kaiken..tai leikit edelleen jollain tavalla huonoilla valinnoilla, vaikka et sitten kuitenkaan lipsu??

Vierailija
10/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule mitään ahdistusta eikä surua. Elämä on valintoja täynnä ja rahaa kulutetaan jättimäärä heidän auttamiseensa, kaikki eivät halua apua ja terapiaa edes vaikka tarjolla olisi. 

Surullista on se, miten ovat joutuneet tuohon tilanteeseen. Koukkuun jääminen voi olla ihan pienestä kiinni ja sen jälkeen se ei oikeastaan ole oma valinta.

Vierailija
11/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkä avulla tänään saisin huomiota"

Vierailija
12/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se jatkuva tiktokin selaaminen ja tee jotain surkealle elämällesi, nyt heti!

Vierailija
13/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhmepisnes on kai yksi tulonlähde lisää valtiolle niin eipä se hirveästi herätä tuntemuksia

Vierailija
14/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pelottavia, tulevat liian lähelle sössöttämään. Piritori.

Vierailija
15/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa narkkarit, siis tuolla ulkona. Ovat niin usein arvaamattomia. Ihan perus laitapuolen kulkijat sen sijaan eivät. Voin jäädä vaikka jutustelemaan ja antaa moikata koiraanikin jos haluavat. 

Vierailija
16/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvo heillä on kuten muillakin. Miksi ahdistua?

Vierailija
17/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄 Hanki elämä niin ei tarvii kattoa nistien sekoilua jostain tiktokista

Vierailija
18/18 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata taiteilla veitsenterällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän