Olen siivooja, kysyttävää?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:21"]Onko sun koti siisti?
[/quote] Ei. En jaksa siivota kotona
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:22"]Minäkin olen siivooja ja oikeasti rakastan työtäni. Työpaikka ja -kaverit ovat maailman parhaat. En miettimälläkään keksi mitä työtä voisin mieluummin tehdä. En ainakaan mitään "tylsää ja siistiä sisätyötä", jossa ei saa edes liikuntaa.
[/quote] Itse vihaan tylkavereitani. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:14"]Lasketko munakarvoja ajankuluksi?
[/quote] Ei pysy laskuissa jos laskisi. Niitä on ja paljon. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:14"]Mikä kumppanisi on ammatiltaan? Koulutuksesi?
[/quote] Kumppani on tällähetkellä suljetulla osastolla. Ap
Itse olen laitoshuoltaja päiväkodissa. Minusta se on ihan kivaa työtä. Varsinkin lapset ovat tuolla ihania, tulevat välillä kyselemään että tarvitsenko apua, voisivat auttaa siivoamisessa =)
Palkka ei kyllä päätä huimaa kun ottaa huomioon työn raskauden.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:25"]Itse olen laitoshuoltaja päiväkodissa. Minusta se on ihan kivaa työtä. Varsinkin lapset ovat tuolla ihania, tulevat välillä kyselemään että tarvitsenko apua, voisivat auttaa siivoamisessa =)
Palkka ei kyllä päätä huimaa kun ottaa huomioon työn raskauden.
[/quote] Omassa työssäni saan olla kokoajan pelko persiissä, milloin joku asiakas valittaa pomolleni siisteydestä. Silloin ei hyvää seuraa...
Ethän ronkli vessaharjalla peräreikääsi?
Saan valituksia vähän kaikesta. Jäin kerran kiinni kun nukuin työaikani asiakastiloissa. Lisäksi saan kuulla sormenjäljistä laiseisa ja särkyneistö viinilaseista.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:25"]Itse olen laitoshuoltaja päiväkodissa. Minusta se on ihan kivaa työtä. Varsinkin lapset ovat tuolla ihania, tulevat välillä kyselemään että tarvitsenko apua, voisivat auttaa siivoamisessa =) Palkka ei kyllä päätä huimaa kun ottaa huomioon työn raskauden. [/quote] Omassa työssäni saan olla kokoajan pelko persiissä, milloin joku asiakas valittaa pomolleni siisteydestä. Silloin ei hyvää seuraa...
[/quote]
Onneksi itselläni ei pomo pahemmin niskassa höngi mutta vanhemmat sitäkin enemmän. Viimeksi sain palautetta siitä, että on minun syyni kun Jani-Jessikalla on täitä. Jep, tokihan on minun vastuullani huolehtia siitä, että pipot yms. eivät mene väärille lapsille jne.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:30"]Ethän ronkli vessaharjalla peräreikääsi?
[/quote] En. Wc harjat ovat jotain toisella kuvottavaa kuivine kakkapöläleineen. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:39"]Lisää kysymyksiä? Ap
[/quote]
Olet huomionhakuinen Jetset-WT
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:39"]Lisää kysymyksiä? Ap
[/quote]
Olet huomionhakuinen Jetset-WT
[/quote] en ole huomionhakuinen. Minulla ei vaan ole muuta tekemistä kuin olla av-palstalla ja käydä röökillä. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:04"]Hommaa kavereita?
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:04"]Hommaa kavereita?
[/quote] saisinko vinkkejä tähän asiaan? En nimitäöin osaa hommata niitä!!! Ap
Kaveraa vaikka niitä työkavereita
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:25"]Kaveraa vaikka niitä työkavereita
[/quote] edelleen vihaan heitä
Minäkin olen siivooja ja oikeasti rakastan työtäni. Työpaikka ja -kaverit ovat maailman parhaat. En miettimälläkään keksi mitä työtä voisin mieluummin tehdä. En ainakaan mitään "tylsää ja siistiä sisätyötä", jossa ei saa edes liikuntaa.