Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniiden ihmisten pitäisi aina olla mukavia...

Vierailija
24.06.2015 |

...ettei heitä

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:19"]

Raskasta olla kaunis ja ujo. Kaikki pitävät ylpeänä ja ylimielisenä ja kohtelevat kylmästi. Ujoa alkaa ahdistaa ja ujostuttaa vaan enemmän kun muut on kylmiä.

[/quote]

Niin samaa mieltä. Olisi kiva kun ei olisi näin ujo, mutta minkäs teet...Monen tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että hiljainen ja etäinen ei todellakaan välttämättä ole ylpeä tai ylimielinen muita kohtaan.:/

Vierailija
2/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:55"]Samoin kuin jos kaunis ihminen peilailee itseään, kaikki ajattelevat ja paheksuvat että hän on täynnä itseään kun taas ruman peilatessa ketään ei kiinnosta.
[/quote]

Riippuu ihan kuinka paljon. Eräs entinen narsu "ystäväni" ihasteli kuvajaistaan jopa ruokaveitsestä. Veeseessä tapahtuvista omalle peilikuvalle hymyilemisistä puhumattakaan. Todella kipeää sellainen ja voitte vaan kuvitella loput... Teki vuosia elämästäni helv...
[/quote]

Katselen jatkuvasti peiliin jos vain on mahdollisuus. Hymyilen myös usein kuvajaiselleni. Ihmiset (lähinnä poikaystävät mutta myös äitini) ovat huomautelleet asiasta. Myönnän kyllä, että olen jollain lailla riippuvainen siitä, miltä näytän. "Ongelma" on vaan pahentunut mitä vanhemmaksi olen tullut (nyt 28).
Olenko minä tämän perusteella narsisti? Toivottavasti en. -Ap

Vierailija
4/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plop

Vierailija
5/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Kauniiden pitää paljon pohtia käyttäytymistään. Mitä tahansa tekee niin tekee väärin. Jos on hiljaa ja rauhassa niin silloin on ylimielinen. Jos ei anna huomiota jollekin sitä kaipaavalle, on ylimielinen. Jos en pidä jostain ihmisestä enkä tahdo viettää aikaa hänen kanssaan, olen ylimielinen. Jos on viileän oloinen, on ylimielinen.

Vihaan sanaa ylimielinen! Jos joku vielä kerrankin sanoo minua ylimieliseksi niin lyön korville.

Ai niin, en voi, silloin en ole pelkästään ylimielinen, vaan ylimielinen kusipää.

Naurattaako?

Vierailija
6/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kaunis, mutta hiljainen vieraassa seurassa. Olen usein saanut kuulla, että minua on pidetty tympeänä ennen kuin ovat tutustuneet minuun. Sen jälkeen olen kuullut vain hyvistä puolistani. Ei kaikki kauniit ole ylimielisiä, eikä kaikille myöskään ulkonäkö ole tärkeintä. Minulle siitä on ollut useammin varmasti haittaa kuin hyötyä. Toinen on laihuus. Sekin tuntuu olevan muilta pois, jos en liho. Voi hitto. Haluaisin elää omaa elämääni laihana itsenäni ilman, että siitä tarvitsee tuntea huonoa omaatuntoa.

Vierailija
7/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

□◆□

Vierailija
8/40 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
9/40 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta olla kaunis ja ujo. Kaikki pitävät ylpeänä ja ylimielisenä ja kohtelevat kylmästi. Ujoa alkaa ahdistaa ja ujostuttaa vaan enemmän kun muut on kylmiä.

Vierailija
10/40 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oon ihan perusnätti, ei ole tällaistakaan ongelmaa ;)

Vierailija
11/40 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kenen tahansa jolla on jokin kateutta herättävä tai ihailtava ominaisuus tai asia pitäisi olla aina mukavia, ettei heitä pidetä ylpeinä ja ylimielisinä. Aika monet julkkikset ainakin ilmeisesti törmäävät tällaiseen, jopa sellaiset jotka eivät ole mitään menestyvää uraa luovia asiajulkkiksia.

Vierailija
12/40 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:19"]

[/quote]

En sanoisi että toi on vaan kauniiden ja ujojen ongelma, olen törmännyt tuohon vaikka olen ihan taviksen näköinen. Kylmältä käytökseltä olen välttynyt lähinnä jos en ole onnistunut peittämään jännittämistäni tarpeeksi ja olen siksi vaikuttanut enemmän joltain säälittävältä rassukalta. (Tosin ei se suhtautuminen kuin säälittävään rassukkaan ole ollut sen kivempaa.)

Vierailija
13/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ihmisten pitäisi aina olla mukavia.

Vierailija
14/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen kanssa samaa asiaa tulin kirjoittamaan. Olisi kiva, jos kaikki olisivat mukavia.

Vierailija
15/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti lähti ennen aikojaan.
siis ettei heitä pidettäisi ylimielisinä. Rumien ilkeys tai koppavuus ei kiinnosta ketään tai jos kiinnostaakin, kaikki ymmärtävät - heillä on paha olla.
Kauniit ihmiset joutuvat miettimään aina käyttäytymistään ettei ihmiset pitäisi kusipäänä.

Vierailija
16/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät voi sietää ihmisiä, jotka ovat sekä kauniita että mukavia. Yksi tällainen entinen kaveri oli, joka ei voinut erästä toista sietää, kun tämä oli paitsi todella kaunis myös yksi herttaisimmista ja älykkäimmistä ihmisistä. Kateellinen ei voinut vihata edes luonnetta.

Vierailija
17/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:17"]

Viesti lähti ennen aikojaan. siis ettei heitä pidettäisi ylimielisinä. Rumien ilkeys tai koppavuus ei kiinnosta ketään tai jos kiinnostaakin, kaikki ymmärtävät - heillä on paha olla. Kauniit ihmiset joutuvat miettimään aina käyttäytymistään ettei ihmiset pitäisi kusipäänä.

[/quote]

Näin on ja huomiota pitää jakaa kaikille tasapuolisesti, muuten on kusipää. Ja jos sattuu olemaan kaunis ja hiljainen, niin se tarkoittaa, että on niin ylpeä, ettei voi edes puhua muille.

Vierailija
18/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:17"]

Viesti lähti ennen aikojaan. siis ettei heitä pidettäisi ylimielisinä. Rumien ilkeys tai koppavuus ei kiinnosta ketään tai jos kiinnostaakin, kaikki ymmärtävät - heillä on paha olla. Kauniit ihmiset joutuvat miettimään aina käyttäytymistään ettei ihmiset pitäisi kusipäänä.

[/quote]

Kyllä kauniilla ihmisillä on kaikista vaikeinta tässä maailmassa.

Vierailija
19/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis ja mukava niin mulla tulee mieleen, että esittää vaan jotain pyhimystä..

Vierailija
20/40 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:17"]

[/quote]

Kyllä kauniilla ihmisillä on kaikista vaikeinta tässä maailmassa.
[/quote]

Ei kukaan niin väittänyt.