Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoidan taas täysin 24-vuotiasta poikaani. Yhteiskunta ei auta tarpeeksi.

Vierailija
16.02.2022 |

Sai viime keväänä diagnoosin keskivaikea masennus. Sitä ennen oli oireillut jo pari vuotta. Ei aluksi myöntänyt, että tarvitsee apua, mutta onneksi lopulta haki sitä. Tai yritti hakea. Pojalla on kaksi kertaa kuukaudessa terapia ja lääkkeet jatkuvassa käytössä. Mitään muuta ei ole. Poika ei jaksa nousta välttämättä edes sängystä koko päivänä. Käyn vähintään joka toinen päivä pojan luona, siivoan, laitan ruokaa ja kannustan pesemään edes hampaat. Monesti olen käynyt kaupassa pojan puolesta, että saisi syödäkseen, mutta paljon olen joutunut heittämään roskiin. Olen esimerkiksi ostanut appelsiineja, mutta ne ovat jääneet syömättä, kun ei ole jaksanut kuoria niitä. Olen yrittänyt vaatia enemmän apua, mutta en ole saanut sitä hankittua, koska poika ei ole itsetuhoinen.. onneksi asun viereisellä paikkakunnalla. Pelottaa edes ajatella, miten kävisi, jos en asuisi. Mulla alkaa vaan itselläni voimat loppumaan, mutta yritän vain jaksaa. Yksin en lastani jätä. Se on varma.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jes sör kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se k€har1?

Tuskin on. Tässä nyt suomalaiset vasemmistolaisuuteen kallistuneet kolletiivit vain huolestuu kun YKSILÖ on valinut toisen tien ja elää elämäänsä miten on sen päättänyt elää. Eli, pelaillen.

Tästä on kyse. Yhteisö ja kirjoittajat on sitä mieltä että on koeharri tai masentunut tai viallinen, kun ei elä kuten Suomisen Olli elää.

Porukka on huolissaan kun joku ei elä heidän pillinsä tahtiin. Äidit on yleensä sellaisia.

Jossain vaiheessa nää äidit ottaa puheeksi homouden ja vaikka minkä. Omassa päässään pyörittelevät ihme kuvitelmia omasta pojastaan, jota kiinnostaa yksinkertaisesti vain pelaaminen.

Ei Phillut, perssut tai suloisen hunajaiset huulet. Ei, ei alkoholijuomat tai huumeet. Ainoastaan pelaaminen kiinnostaa. Ja se on ok.

Antakaa nyt pojan pelata jumalauta. Hän on elämänsä valinnut vapaasti, aikuinen mies tekee omat virheensä ja valintansa. Maksaa niistä ja tarvittaessa muuttaa tapojaan.

Aikuinen mies, oman eläinlajinsa parhaassa iässä oleva kuningas. Oman alueensa suojelija ja ruhtinas.

Se meidän eläinlajin sankari.

Hän päättää elämänsä voimissa itse asioistaan ja muilla ei ole siihen mitään sanottavaa. Ei edes äidillä.

Tässä vähätellään ja pojitellaan isoa raavasta miestä, joka sotatilanteessa tekee ratkaisevat siirrot Suomen puolesta. Näitä jätkiä, jotka pelasti Suomen Neuvostoliitolta, näitä jätkiä te nykyään pojittelette ja vähättelette ja kutsutte luuseriksi.

Sen pitää loppua nyt. Miesten kunnioitus pitäisi tuoda tähän päivään. Hän on teille se miksi te kutsutte häntä. Kunnioitusta hän tarvitsee.

Alkakaa kutsua herraksi, sillä hän on herranne.

Kuulostat narsistiselta, kaikki ok?

Vierailija
142/143 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta siivoaminen. Ehkä sitten sitä apuakin saa, kun poika makaa siellä pissapullojen ympäröimänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jes sör kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se k€har1?

Tuskin on. Tässä nyt suomalaiset vasemmistolaisuuteen kallistuneet kolletiivit vain huolestuu kun YKSILÖ on valinut toisen tien ja elää elämäänsä miten on sen päättänyt elää. Eli, pelaillen.

Tästä on kyse. Yhteisö ja kirjoittajat on sitä mieltä että on koeharri tai masentunut tai viallinen, kun ei elä kuten Suomisen Olli elää.

Porukka on huolissaan kun joku ei elä heidän pillinsä tahtiin. Äidit on yleensä sellaisia.

Jossain vaiheessa nää äidit ottaa puheeksi homouden ja vaikka minkä. Omassa päässään pyörittelevät ihme kuvitelmia omasta pojastaan, jota kiinnostaa yksinkertaisesti vain pelaaminen.

Ei Phillut, perssut tai suloisen hunajaiset huulet. Ei, ei alkoholijuomat tai huumeet. Ainoastaan pelaaminen kiinnostaa. Ja se on ok.

Antakaa nyt pojan pelata jumalauta. Hän on elämänsä valinnut vapaasti, aikuinen mies tekee omat virheensä ja valintansa. Maksaa niistä ja tarvittaessa muuttaa tapojaan.

Aikuinen mies, oman eläinlajinsa parhaassa iässä oleva kuningas. Oman alueensa suojelija ja ruhtinas.

Se meidän eläinlajin sankari.

Hän päättää elämänsä voimissa itse asioistaan ja muilla ei ole siihen mitään sanottavaa. Ei edes äidillä.

Tässä vähätellään ja pojitellaan isoa raavasta miestä, joka sotatilanteessa tekee ratkaisevat siirrot Suomen puolesta. Näitä jätkiä, jotka pelasti Suomen Neuvostoliitolta, näitä jätkiä te nykyään pojittelette ja vähättelette ja kutsutte luuseriksi.

Sen pitää loppua nyt. Miesten kunnioitus pitäisi tuoda tähän päivään. Hän on teille se miksi te kutsutte häntä. Kunnioitusta hän tarvitsee.

Alkakaa kutsua herraksi, sillä hän on herranne.

Kuulostat narsistiselta, kaikki ok?

Sepä. Ei noi peliongelmaiset näe että ovat narsisteja ja muut ihmiset joutuu kärsimään heidän vuokseen.

Pelaavat vain ja puolustelevat sairauttaan agressiivisesti.

Vaikuttaa olevan oikeistolainen sen lisäksi.