Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsen naamaa ei putsata?

Vierailija
30.06.2015 |

Olen muutamankin kerran ihmetellyt joidenkin perheiden tapoja, jossa lapsi / vauva saa olla naama suklaassa tai vastaavassa mäskissä esimerkiksi koko kauppareissun ajan. Miksi on niin vaikeaa putsata sen lapsen naama? Kyllähän tietynikäiset sotkevat syödessään, mutta kuka hemmetti lähtee ihmisten ilmoille vaivautumatta pyyhkimään jälkiä? Tai jos se piltti on vetänyt vaikka jätksit autossa ennen sinne kauppaan menoa, miksi on niin vaikea pyyhkiä niitä jälkiä suunympäriltä ja poskista? Ällöttävää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:39"]

En pidä mitään kosteuspyyhkeitä mukana enää 4v:n kanssa. 

[/quote]Mulla taas on AINA kosteuspyyhkeitä mukana. Vaikka olisin yksin liikenteessä. Nuorin lapseni on 8v. 

Jäi tavaksi kun useamman kerran olen ollut tilanteissa joissa sitä kosteuspyyhettä olisi tarvittu.

Vierailija
42/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:33"]

Juu no saatan ymmärtää tuollaisen raivaritilanteen uhatessa (21), että ehkä jättää sen naaman pyyhkimisen suosiolla vähän parempaan hetkeen.

[/quote]

Mua jäi vähän vaivaamaan, että miks sen lapsen naama on julkisella paikalla paskanen? Meillä ainakin on tapana vaihtaa kauppaan lähtiessä puhtaammat "kaupunkivaatteet" päälle, harjata tukat ja katsoa että ollaan puhtaana. Siis ihan koko perhe. Ei kukaan mene kauppaan likaisena pyörimään.

Ja jos ei suun / naaman pyyhkiminen onnistuisi jostain syystä esim. ravintolassa, niin sitten lapsi ei ravintolaan lähtisi. Oikeastaan en ymmärrä, miten se lapsi juuri siellä edes kyseenalaistaisi ko. toiminnan, jos kotona on opetettu, että ruokapöydästä poistutaan vasta kun suu ja kasvot on pyyhitty.

[/quote]

Jaa a, kyllä me saatetaan ihan suoraan vaikka leikkipuistosta karauttaa kauppaan jos se sattuu matkan varrella olemaan. Ei me todellakaan erikseen ajeta kotiin ja vaihdeta vaatteita vaan samoissa tamineissa mennään kauppaan. Irtolika pyyhitään vaatteista pois, siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä