mies on vihainen ja minä itken
Eilen illalla/yönä typerä riita. Itkin koko yön olohuoneessa. Menin kolmelta makuuhuoneeseen, kysyin onko mies vihainen, sanoi olevansa vain surullinen. Tänään ei kuitenkaan puhu mitään, katsoo minua kuin halpaa makkaraa. Olen siis kotona, mies koko päivän ollut pihatöissä. Minä en osaa lopettaa itkemistä.
Kommentit (155)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:32"]Eiköhän tuo ole tuossa. Mies vaikuttaa pikkumaiselta marttyyriltä ja käyttää sinuun nyt lapsellista valtaa. [/quote] Tai ehkäpä miehellä on stressiä ja ei vaan nyt jaksaisi olla silittelemässä ap:n päätä ja lohdutella kokoajan.
[/quote]
Ai kokoajan? Hänhän ei ole puhunut koko päivänä aplle?
[/quote]
Niin? Olen ymmärtänyt miehen olevan yrittäjä. Ja heillä kun se työnteko ei aina lopu sillon kun tullaan kotiin. Ja stressikin voi johtua siitä, et mikäli yrityksellä menee huonosti niin siitä on oma leipä kiinni myös. Aiheuttaa herkästi stressiä.
Sit vielä kaiken ton päälle pitäs olla hyssyttelemässä ja silittelemässä ap:ta joka vollottaa silmät päästään jonkun pikkuletkautuksen takia.
Luuletko oikeesti stressin olevan vain parin tunnin harmistuskohtaus!?
Ymmärrän ap:n miestä taas paremmin. Ei maailma kaadu johonkin huonoon vitsiin. Ap:n tulisi nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa kunnioittamaan itteensä, mut ei. Pillitetää kokoajan, laitellaan ukolle useita viestejä joissa hoetaan rakkautta ja muuta diipa daapaa. Pyydellään anteeksi olemassa oloa ja heittäydytään martyyriksi.
Sori nyt vaan arvon mammat, mut minen tommost leikkiä jaksais kovin kauaa kattella. Ahistuisin todella paljon ja lähtisin suhteesta.
Ei noin takertuvan kanssa jaksaisi seurustella kuukautta pidempään.
Ap, sun mies on nyt idiootti. Rankaisee sinua siitä, että sinulle tuli paha mieli. Sano miehellesi, että sinä olet päässyt asian yli, mutta että hänellä tuntuu nyt olevan jotain vaikeuksia.
Tässä ketjussa on epäilty oletko sinä pettänyt. Minä kysyn nyt, onko miehesi pettänyt?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"]Ap, sun mies on nyt idiootti. Rankaisee sinua siitä, että sinulle tuli paha mieli. Sano miehellesi, että sinä olet päässyt asian yli, mutta että hänellä tuntuu nyt olevan jotain vaikeuksia.
Tässä ketjussa on epäilty oletko sinä pettänyt. Minä kysyn nyt, onko miehesi pettänyt?
[/quote]
Mies on idiootti kun ei jaksa kattella 2 päivää pillittävää eukkoa?! :D
Kukapa mies jaksaisikaan?!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:32"]Eiköhän tuo ole tuossa. Mies vaikuttaa pikkumaiselta marttyyriltä ja käyttää sinuun nyt lapsellista valtaa. [/quote] Tai ehkäpä miehellä on stressiä ja ei vaan nyt jaksaisi olla silittelemässä ap:n päätä ja lohdutella kokoajan. [/quote] Ai kokoajan? Hänhän ei ole puhunut koko päivänä aplle? [/quote] Niin? Olen ymmärtänyt miehen olevan yrittäjä. Ja heillä kun se työnteko ei aina lopu sillon kun tullaan kotiin. Ja stressikin voi johtua siitä, et mikäli yrityksellä menee huonosti niin siitä on oma leipä kiinni myös. Aiheuttaa herkästi stressiä. Sit vielä kaiken ton päälle pitäs olla hyssyttelemässä ja silittelemässä ap:ta joka vollottaa silmät päästään jonkun pikkuletkautuksen takia. Luuletko oikeesti stressin olevan vain parin tunnin harmistuskohtaus!? Ymmärrän ap:n miestä taas paremmin. Ei maailma kaadu johonkin huonoon vitsiin. Ap:n tulisi nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa kunnioittamaan itteensä, mut ei. Pillitetää kokoajan, laitellaan ukolle useita viestejä joissa hoetaan rakkautta ja muuta diipa daapaa. Pyydellään anteeksi olemassa oloa ja heittäydytään martyyriksi. Sori nyt vaan arvon mammat, mut minen tommost leikkiä jaksais kovin kauaa kattella. Ahistuisin todella paljon ja lähtisin suhteesta. Ei noin takertuvan kanssa jaksaisi seurustella kuukautta pidempään.
[/quote]
No voi jestas, olen yrittäjä itsekin. Välillä hyvin stressaantunut sellainen. Kuitenkaan en käytä sitä tekosyynä käyttäytyä kuin pikkulapsi, naljailla rakkaalle ihmiselle hänen fyysisistä ominaisuuksistaan tai muuta yhtä lapsellesti.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:22"]
Ap, kuulostat ihan läheisriippuvaiselta! Suosittelen perehtymään aiheeseen (ei ole niin yksiselitteistä, mitä termi antaa ymmärtää). Kannattaa lukea esim Ben Malisen taakkana läheisriippuvuus - kenen elämää elät? Nyt on paikka perusteelliselle itsensä tutkiskelulle. Fakta on, että todennäköisesti kanssasi on todella raskasta olla naimisissa/seurustella. Lisäksi tuolla polulla on vaikea koskaan löytää onnea ja "sisäistä rauhaa". Ala arvostaa itseäsi viimeistään nyt äläkä pyytele anteeksi olemassa oloasi.
[/quote]
Olen joskus miettinyt tätä itsekin. Tai ainakin minulla on kova hylkäämisen pelko. Meillä on normaaleja riitoja, mutta sitten kun mies vihastuksissaan ottaa eron esille, menen heti pois päältä.
Valtaosan ajasta meillä on kuitenkin todella mukavaa. Erosin vuosia sitten kihlatustani omasta aloitteestani, koska en ollutonnellinen. Haluaisin siis ajatella, että osaan tarvittaessa olla terveesti itsekäs. Mutta ajatuskin erosta nykyisestä miehestäni on kammottava. Toisaalta, kun rakastaa kovin, eikö se ole ihan tervettäkin?
Ap
[/quote]
Tuo ei ole normaalia, että otetaan ero puheeksi riidan aikana. Ellei sitä sitten oikeasti tarkoita, jolloin asiat on huonosti. Mutta jos tarkoitus on vain satuttaa sinua ja säikäyttää, niin se on todella julmaa.
Ei hyvältä vaikuta, oli syy kumpi tahansa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"]Ap, sun mies on nyt idiootti. Rankaisee sinua siitä, että sinulle tuli paha mieli. Sano miehellesi, että sinä olet päässyt asian yli, mutta että hänellä tuntuu nyt olevan jotain vaikeuksia.
[/quote]
Ei ole. Minusta meillä on mennyt hyvin välillä riitoja Totta kai. Mutta ei koskaan tällaista. Kysyin haluaako mies jatkaa minun kanssani. Vastasi mahdollisesti. Tietää, että erolla uhkailusta minulle tulee ahdistus. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"]Ap, sun mies on nyt idiootti. Rankaisee sinua siitä, että sinulle tuli paha mieli. Sano miehellesi, että sinä olet päässyt asian yli, mutta että hänellä tuntuu nyt olevan jotain vaikeuksia.
[/quote]
Ei ole. Minusta meillä on mennyt hyvin välillä riitoja Totta kai. Mutta ei koskaan tällaista. Kysyin haluaako mies jatkaa minun kanssani. Vastasi mahdollisesti. Tietää, että erolla uhkailusta minulle tulee ahdistus. Ap
[/quote]
Lopeta se kysely, lopeta itkeminen.
Ota akka ittees niskasta kiinni ja OLE AIKUINEN! Hanki oma elämä ja keskity siihen. Jos mies lähtee lähteköön.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:32"]Eiköhän tuo ole tuossa. Mies vaikuttaa pikkumaiselta marttyyriltä ja käyttää sinuun nyt lapsellista valtaa. [/quote] Tai ehkäpä miehellä on stressiä ja ei vaan nyt jaksaisi olla silittelemässä ap:n päätä ja lohdutella kokoajan. [/quote] Ai kokoajan? Hänhän ei ole puhunut koko päivänä aplle? [/quote] Niin? Olen ymmärtänyt miehen olevan yrittäjä. Ja heillä kun se työnteko ei aina lopu sillon kun tullaan kotiin. Ja stressikin voi johtua siitä, et mikäli yrityksellä menee huonosti niin siitä on oma leipä kiinni myös. Aiheuttaa herkästi stressiä. Sit vielä kaiken ton päälle pitäs olla hyssyttelemässä ja silittelemässä ap:ta joka vollottaa silmät päästään jonkun pikkuletkautuksen takia. Luuletko oikeesti stressin olevan vain parin tunnin harmistuskohtaus!? Ymmärrän ap:n miestä taas paremmin. Ei maailma kaadu johonkin huonoon vitsiin. Ap:n tulisi nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa kunnioittamaan itteensä, mut ei. Pillitetää kokoajan, laitellaan ukolle useita viestejä joissa hoetaan rakkautta ja muuta diipa daapaa. Pyydellään anteeksi olemassa oloa ja heittäydytään martyyriksi. Sori nyt vaan arvon mammat, mut minen tommost leikkiä jaksais kovin kauaa kattella. Ahistuisin todella paljon ja lähtisin suhteesta. Ei noin takertuvan kanssa jaksaisi seurustella kuukautta pidempään. [/quote] No voi jestas, olen yrittäjä itsekin. Välillä hyvin stressaantunut sellainen. Kuitenkaan en käytä sitä tekosyynä käyttäytyä kuin pikkulapsi, naljailla rakkaalle ihmiselle hänen fyysisistä ominaisuuksistaan tai muuta yhtä lapsellesti. [/quote] Ööh, oot yrittäjä ja et tiedä mitä stressi on?! :D Noh, uskokoon ken tahtoo sun hölötyksiäs. Edelleen oon ap:n miehen "puolella", koska kukaan tervejärkinen EI JAKSA kattella tommosia saatanan itkupillejä!
[/quote]
Sun lukutaito on kyllä uskomaton...
On vaikea ajatella noin kylmästi kunsrakastaa. Haluaisin vain sopia. Edes että mies puhuisi minulle. Yritän olla rauhallinen itse. Ap
Miehesi muuten sitten vaan pahenee tuosta. Hän loukkaa ja lopputulos on, että sinä anelet anteeksi. Tämä tulee toistumaan tästä lähin pienimmästäkin. Muista, että joka asia tulevaisuudessa on sinun syysi ja saat siitä vihat/mykkäkoulun. Olet yhdessä narsistin kanssa. Tuosta se alkaa. Kuulostaa nimittäin liian tutulta. Sinuna lähtisin. Tai siis toivon, että olisin itse silloin lähtenyt. Lähtisit edes åariksi päiväksi sillä miehesi todennäköisesti jatkaa tuota vielä pari päivää. Miksi jäisit matelemaan ja hyvittelemään. Jos se tuohin kaatuu niin se on sen arvoista, trust me.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:05"]
On vaikea ajatella noin kylmästi kunsrakastaa. Haluaisin vain sopia. Edes että mies puhuisi minulle. Yritän olla rauhallinen itse. Ap
[/quote]
No sun mies käyttäytyy sua kohtaan todella kylmästi. Sinun olisi vain fiksuinta näyttää miltä se tuntuu, sanaakaan sanomatta lähdet jonnekin edes yöksi. Saa vähän makua siitä miten sua kohtelee.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:05"]On vaikea ajatella noin kylmästi kunsrakastaa. Haluaisin vain sopia. Edes että mies puhuisi minulle. Yritän olla rauhallinen itse. Ap
[/quote]
Rakastan minäkin miestäni, mutta kohtuus kaikessa. Ei sitä tarvi joka saatanan pikku letkautusta henkilökohtaisuutena mennä ottamaan ja porata niitä monta päivää.
Miehesi tarvitsee omaa tilaa ja omaa aikaa. Liimaudutko mieheesi täysin? Saako miehesi mennä poikien kanssa bisselle ilman että pommitat kokoajan viestein?
Rakkautta on monenlaista, sun rakkautes kuullostaa ahistavalta jopa mun korviini.
Minkä ikäinen olet? 16?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:05"]On vaikea ajatella noin kylmästi kunsrakastaa. Haluaisin vain sopia. Edes että mies puhuisi minulle. Yritän olla rauhallinen itse. Ap
[/quote]
Rakastan minäkin miestäni, mutta kohtuus kaikessa. Ei sitä tarvi joka saatanan pikku letkautusta henkilökohtaisuutena mennä ottamaan ja porata niitä monta päivää.
Miehesi tarvitsee omaa tilaa ja omaa aikaa. Liimaudutko mieheesi täysin? Saako miehesi mennä poikien kanssa bisselle ilman että pommitat kokoajan viestein?
Rakkautta on monenlaista, sun rakkautes kuullostaa ahistavalta jopa mun korviini.
Minkä ikäinen olet? 16?
[/quote]
Saa mennä ihan vapaasti. Näemme noin kolme päivää viikossa töiden takia.olemme +30 vaikka ei siltä välttämättä vaikuta. Minä istun ahdistuksen vallassa kotona ja mies ylläpitää vihaa eikä puhu. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"]Ap, sun mies on nyt idiootti. Rankaisee sinua siitä, että sinulle tuli paha mieli. Sano miehellesi, että sinä olet päässyt asian yli, mutta että hänellä tuntuu nyt olevan jotain vaikeuksia.
[/quote]
[/quote]
Kuten joku aiemmin vastasikin niin erolla uhkailu kuulu rakentavaan riitelyyn. Se on vääränlaista vallan käyttöä. Eroa ei pitäisi ottaa esiin suutuspäissään vaan todella keskystella siitä vaihtoehtona vasta kun ollaan aivan umpikujassa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:32"]Eiköhän tuo ole tuossa. Mies vaikuttaa pikkumaiselta marttyyriltä ja käyttää sinuun nyt lapsellista valtaa. [/quote] Tai ehkäpä miehellä on stressiä ja ei vaan nyt jaksaisi olla silittelemässä ap:n päätä ja lohdutella kokoajan. [/quote] Ai kokoajan? Hänhän ei ole puhunut koko päivänä aplle? [/quote] Niin? Olen ymmärtänyt miehen olevan yrittäjä. Ja heillä kun se työnteko ei aina lopu sillon kun tullaan kotiin. Ja stressikin voi johtua siitä, et mikäli yrityksellä menee huonosti niin siitä on oma leipä kiinni myös. Aiheuttaa herkästi stressiä. Sit vielä kaiken ton päälle pitäs olla hyssyttelemässä ja silittelemässä ap:ta joka vollottaa silmät päästään jonkun pikkuletkautuksen takia. Luuletko oikeesti stressin olevan vain parin tunnin harmistuskohtaus!? Ymmärrän ap:n miestä taas paremmin. Ei maailma kaadu johonkin huonoon vitsiin. Ap:n tulisi nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa kunnioittamaan itteensä, mut ei. Pillitetää kokoajan, laitellaan ukolle useita viestejä joissa hoetaan rakkautta ja muuta diipa daapaa. Pyydellään anteeksi olemassa oloa ja heittäydytään martyyriksi. Sori nyt vaan arvon mammat, mut minen tommost leikkiä jaksais kovin kauaa kattella. Ahistuisin todella paljon ja lähtisin suhteesta. Ei noin takertuvan kanssa jaksaisi seurustella kuukautta pidempään. [/quote] No voi jestas, olen yrittäjä itsekin. Välillä hyvin stressaantunut sellainen. Kuitenkaan en käytä sitä tekosyynä käyttäytyä kuin pikkulapsi, naljailla rakkaalle ihmiselle hänen fyysisistä ominaisuuksistaan tai muuta yhtä lapsellesti. [/quote] Ööh, oot yrittäjä ja et tiedä mitä stressi on?! :D Noh, uskokoon ken tahtoo sun hölötyksiäs. Edelleen oon ap:n miehen "puolella", koska kukaan tervejärkinen EI JAKSA kattella tommosia saatanan itkupillejä!
[/quote]
Kukaan tervejärkinen ei myöskään heittele suustaan mitä sattuu..
Teillä on kummallakin varmaan kärsivällisyys aika lopussa. Sinulla pahan olosi kanssa ja miehellä voi olla tunne ettei osaa sua auttaa, jonka takia pitää etäisyyttä ja pohtii itsekseen. On vaikea olla tukena kun toisella on jatkuvasti paha olla. Itse ainakin lähtisin jonnekin vähintään yön yli ja koittaisin rauhoittua. Voitte kumpikin nähdä asiat vähän selvemmin kun saatte rauhassa hengähtää, älä sinäkään ota stressiä tai takerru mieheen vaikka pahalta tuntuukin ja ajattelet että asiat on pakko saada nyt heti auki. Ajattele se silleen että se tulee mikä on tullakseen. Joskus asiat menee vaan pahemmaksi ja enemmän lukkoon jos pitää kärsiä yhdessä, jatkuvalla setvimisellä voi loppua loppukin happi.
Ja tuo erolla uhkailu ei ikinä ole reilua, ellei toinen ole oikeasti tehnyt jotain anteeksiantamatonta, tuo ei missään nimessä kuulu pikkuriitoihin. Itsellä mies kans toi tuon melkein joka riidan aikana ja tottakai menin enemmän lukkoon. Se ei muuttunut ennenkun mies lähti toiselle puolelle suomea ja jätti mut viimestä kertaa itkemään pahaa oloani yksin, jos haluaa erota niin erotaan ja pakkasin tavarani ja lähdin kun mies lähti kotoa. Saatiin myöhemmin sovittua eikä tuota uhkailua ole enää tullut kun olen tehnyt selväksi että en voi olla suhteessa täysillä mukana jos jatkuvasti on eron uhka.
Yritä hyvä ihminen rauhoittua ja vetää henkeä ja ota nyt hieman etäisyyttä tuohon tilanteeseen ja anna miehenkin olla rauhassa. Kyllä se jossain vaiheessa itse tulee sun luo jos on tullakseen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:05"]On vaikea ajatella noin kylmästi kunsrakastaa. Haluaisin vain sopia. Edes että mies puhuisi minulle. Yritän olla rauhallinen itse. Ap
[/quote]
Minkä ikäinen olet? 16?
[/quote]
Saa mennä ihan vapaasti. Näemme noin kolme päivää viikossa töiden takia.olemme +30 vaikka ei siltä välttämättä vaikuta. Minä istun ahdistuksen vallassa kotona ja mies ylläpitää vihaa eikä puhu. Ap
[/quote]
Mikset lähe ulos?! Pelkäätkö miehesi pakkaavan kamansa ja lähtevän sillä aikaa?
En todellakaan uskoisi sun olevan +30. Max 20 olisin arvannu iäksesi.
Anna nyt miehes olla omissa oloissaan. Älä spämmäile viestejä kokoajan ja tihrusta itkua jatkuvasti. Älä edes yritä ottaa kontaktia ukkoos tänää. Se puhuu jos kokee tarpeen puhumiselle.
Sinä tässä olet osasyyllinen tuohon sotkuunne.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:01"]
[/quote]
Kukaan tervejärkinen ei myöskään heittele suustaan mitä sattuu..
[/quote]
Vaan vahinkoja sattuu jokaiselle, jopa sinulle.
Ei kukaan ole täydellinen ja joskus nyt vaan sammakoita lentelee suusta. Entä sitten?!
Ei niitä edelleenkään tarvi henkilökohtaisina hyökkäyksinä mennä aina ottamaan ja vollottaa 2 päivää niille.
Bruuhuu...se on elämää. Jos siis termi on sulle edes etäisesti tuttu.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:32"]Eiköhän tuo ole tuossa. Mies vaikuttaa pikkumaiselta marttyyriltä ja käyttää sinuun nyt lapsellista valtaa. [/quote] Tai ehkäpä miehellä on stressiä ja ei vaan nyt jaksaisi olla silittelemässä ap:n päätä ja lohdutella kokoajan. [/quote] Ai kokoajan? Hänhän ei ole puhunut koko päivänä aplle? [/quote] Niin? Olen ymmärtänyt miehen olevan yrittäjä. Ja heillä kun se työnteko ei aina lopu sillon kun tullaan kotiin. Ja stressikin voi johtua siitä, et mikäli yrityksellä menee huonosti niin siitä on oma leipä kiinni myös. Aiheuttaa herkästi stressiä. Sit vielä kaiken ton päälle pitäs olla hyssyttelemässä ja silittelemässä ap:ta joka vollottaa silmät päästään jonkun pikkuletkautuksen takia. Luuletko oikeesti stressin olevan vain parin tunnin harmistuskohtaus!? Ymmärrän ap:n miestä taas paremmin. Ei maailma kaadu johonkin huonoon vitsiin. Ap:n tulisi nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa kunnioittamaan itteensä, mut ei. Pillitetää kokoajan, laitellaan ukolle useita viestejä joissa hoetaan rakkautta ja muuta diipa daapaa. Pyydellään anteeksi olemassa oloa ja heittäydytään martyyriksi. Sori nyt vaan arvon mammat, mut minen tommost leikkiä jaksais kovin kauaa kattella. Ahistuisin todella paljon ja lähtisin suhteesta. Ei noin takertuvan kanssa jaksaisi seurustella kuukautta pidempään. [/quote] No voi jestas, olen yrittäjä itsekin. Välillä hyvin stressaantunut sellainen. Kuitenkaan en käytä sitä tekosyynä käyttäytyä kuin pikkulapsi, naljailla rakkaalle ihmiselle hänen fyysisistä ominaisuuksistaan tai muuta yhtä lapsellesti. [/quote] Ööh, oot yrittäjä ja et tiedä mitä stressi on?! :D Noh, uskokoon ken tahtoo sun hölötyksiäs. Edelleen oon ap:n miehen "puolella", koska kukaan tervejärkinen EI JAKSA kattella tommosia saatanan itkupillejä! [/quote] Kukaan tervejärkinen ei myöskään heittele suustaan mitä sattuu.. [/quote] Vaan vahinkoja sattuu jokaiselle, jopa sinulle. Ei kukaan ole täydellinen ja joskus nyt vaan sammakoita lentelee suusta. Entä sitten?! Ei niitä edelleenkään tarvi henkilökohtaisina hyökkäyksinä mennä aina ottamaan ja vollottaa 2 päivää niille. Bruuhuu...se on elämää. Jos siis termi on sulle edes etäisesti tuttu.
[/quote]
Niin, sellaisen sammakon jälkeen voi sanoa sinulle ilmeisesti tuntemattoman sanan "anteeksi".
Hitto mitä kakaroita olette kumpikin. Parkua nyt kaks päivää jotain heittoa. Ja toinen mököttää kuin pikkupentu joka ei suostu puhumaan. Kyllä taas saan olla tyytyväinen aviomieheeni ja suhteeseemme.