Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on vihainen ja minä itken

Vierailija
30.06.2015 |

Eilen illalla/yönä typerä riita. Itkin koko yön olohuoneessa. Menin kolmelta makuuhuoneeseen, kysyin onko mies vihainen, sanoi olevansa vain surullinen. Tänään ei kuitenkaan puhu mitään, katsoo minua kuin halpaa makkaraa. Olen siis kotona, mies koko päivän ollut pihatöissä. Minä en osaa lopettaa itkemistä.

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää kuulostaa siltä, että ap on drama queen. Sillä on tapana itkeä ja saada kohtauksia miehen sanomisista ja tekemisistä. Eilen se on sitten vetänyt kilarit jostain miehen vitsistä, ja vääntänyt siitä sitten koko illan ja yön mittaisen shown. Mies on katsellut samanlaista touhua jo ennenkin, ja nyt alkaa vihdoin saada tarpeekseen. On kuullut nämä itkut ja anteeksipyynnöt jo monta kertaa, ja alkaa tajuta, että nainen on hysteerikko.

Ap: kasva aikuiseksi ja käyttäydy rauhallisesti ja asiallisesti. Kukaan normaali ihminen ei itke ja paru kahta vuorokautta jonkun vitsin takia.

Vierailija
42/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ominaisuus kyseessä? Kerro nyt. Ei kukaan sua sen perusteella täällä tunnista. Helpompi ottaa kantaa kun tietää mistä tässä oikeesti on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:37"]No teillä on aika hyvä suhde, jos sopimatta jättäminen ja pois käveleminen on poikkeuksellista. Itse jään aina yksin riitatilanteissa ja niiden jälkeen. [/quote] sama! Miehen anteeksipyyntö on se että tulee jonkin ajan päästä kepeästi jutustelemaan kuin mitään ei olisi tapahtunut ja vaikka itse olisin vielä naama itkemisestä punaisena...

[/quote] Tämä on yksi monien jurojen miesten tavoista käsitellä riita. Se yksinkertaisesti työnnetään pois tyyliin että sitä ei ollutkaan.. Miehet ovat marsista ja naiset venuksesta.

Vierailija
44/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:50"]En tiedä millainen sinä olet, mutta itse olen hyvin herkkä ja pahastun helposti jos ulkonäköäni/piirrettäni kommentoidaan negatiivisesti, vitsillä tai ei. Jos olet samanlainen, tee miehellesi selväksi että toisen piirteiden haukkuminen ei ole ok. Sanot että olet herkkä pahastumaan tällaisesta, ja jos et saa pahastua tällaisesta sinulle luonnollisesta asiasta, mies ei saa suuttua siitä että pahastut. Sanot että rakastat miestä etkä haluaisi riidellä. Sanot että riita johtuu TEISTÄ MOLEMMISTA, ei pelkästään hänestä eikä pelkästään sinusta. Älä syytä miestä, muuten hän suuttuu enemmän. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja saatte sovittua. Sopikaa samalla ettei toista saa haukkua. Säästytte tulevaisuudessakin samanlaisilta riidoilta. Tai voit muistuttaa tästä riidasta. Halaus!
[/quote]

Kiitos!!Olen tosi herkkä. Viimeiset pari kuukautta ovat myös olleet minulle vaikeita,Äitini melkein kuoli. Kaipaan ja tarvitsen miestäni ja turvallisuuden tunnetta. Toivon että mies on vain vihainen eikä omassa mielessään jo pakkaa minun tavaroitani. Ap
[/quote]
Onko se mies siis vihjannut erosta vai oletko vain itse nyt päätellyt sen harkitsevan eroa? Herkkyydelle ei mitään mahda ja jossakin määrin sitä on ymmärrettävä, mutta en mä jaksaisi koko päivää lohdutella itkupilliä.
Teillä ei siis aiemmin ole tällaista ollut? Viitsitkös kertoa meille, mikä nyt oli se raja jonka sinä eilen illalla riidan aikana ylitit? Varmasti sulla on joku havainto, mikä katkaisi kamelin selän. Kyse ei voi olla vain siitä, että menitte nukkumaan vihaisina, turha sitä uskotella. Olet vaan nyt antanut ymmärtää, että tuli sanottua vähän kaikkea harkitsematonta (tarkennusta aiheista, kiitos) ja palannut siihen miten loukkaannuit ja itikit ja itkit lisää. Mitä sieltä suusta tuli oikeasti päästettyä? Vai aloitko tönimään, läpsimään tms..?
Toi nimittäin kuulostaa siltä, että olet tyyliin kiukuissasi paljastanut feikanneesi kaikki orgasmit, sanonut saavasi paremmankin jne. tai just käyny käsiksi.

Vierailija
45/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina pystytty sopimaan isommatkin riidat, vaikka mykkäkoulua on vietetty. Jos se mies sinut tosissaan haluaa, kykenee kyllä sopimaan. 

Vierailija
46/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:37"]No teillä on aika hyvä suhde, jos sopimatta jättäminen ja pois käveleminen on poikkeuksellista. Itse jään aina yksin riitatilanteissa ja niiden jälkeen. [/quote] sama! Miehen anteeksipyyntö on se että tulee jonkin ajan päästä kepeästi jutustelemaan kuin mitään ei olisi tapahtunut ja vaikka itse olisin vielä naama itkemisestä punaisena...

[/quote]

Minä toivoisin edes että tulisi juttelemaan. Eikä pahentaisi vielä tilannetta yksin omassa päässään. :-(

Ap
[/quote] no joo, mutta tällä tavalla asiat jäävät ikään kuin auki. Anteeksipyyntö olisi kiva... mutta ei.

Vierailija
47/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:42"]

[/quote] Tämä on yksi monien jurojen miesten tavoista käsitellä riita. Se yksinkertaisesti työnnetään pois tyyliin että sitä ei ollutkaan.. Miehet ovat marsista ja naiset venuksesta.
[/quote]Hän on kaikkea muuta kuin juro...

Vierailija
48/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:47"]

Me ollaan aina pystytty sopimaan isommatkin riidat, vaikka mykkäkoulua on vietetty. Jos se mies sinut tosissaan haluaa, kykenee kyllä sopimaan. 

[/quote]

Kiitos. Minä toivon näin. Odotan että mies tulee töistä ja haluaa puhua. Pitää vain uskoa siihen, että hänkin rakastaa yhtä paljon. 

Meillä ei ole koskaan aikaisemmin mykkäkoulua vietetty, eikä mies ole käyttäytynyt näin, siitä ahdistus. 

AP

Vierailija
49/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:50"]En tiedä millainen sinä olet, mutta itse olen hyvin herkkä ja pahastun helposti jos ulkonäköäni/piirrettäni kommentoidaan negatiivisesti, vitsillä tai ei. Jos olet samanlainen, tee miehellesi selväksi että toisen piirteiden haukkuminen ei ole ok. Sanot että olet herkkä pahastumaan tällaisesta, ja jos et saa pahastua tällaisesta sinulle luonnollisesta asiasta, mies ei saa suuttua siitä että pahastut. Sanot että rakastat miestä etkä haluaisi riidellä. Sanot että riita johtuu TEISTÄ MOLEMMISTA, ei pelkästään hänestä eikä pelkästään sinusta. Älä syytä miestä, muuten hän suuttuu enemmän. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja saatte sovittua. Sopikaa samalla ettei toista saa haukkua. Säästytte tulevaisuudessakin samanlaisilta riidoilta. Tai voit muistuttaa tästä riidasta. Halaus! [/quote] Kiitos!!Olen tosi herkkä. Viimeiset pari kuukautta ovat myös olleet minulle vaikeita,Äitini melkein kuoli. Kaipaan ja tarvitsen miestäni ja turvallisuuden tunnetta. Toivon että mies on vain vihainen eikä omassa mielessään jo pakkaa minun tavaroitani. Ap [/quote] Onko se mies siis vihjannut erosta vai oletko vain itse nyt päätellyt sen harkitsevan eroa? Herkkyydelle ei mitään mahda ja jossakin määrin sitä on ymmärrettävä, mutta en mä jaksaisi koko päivää lohdutella itkupilliä. Teillä ei siis aiemmin ole tällaista ollut? Viitsitkös kertoa meille, mikä nyt oli se raja jonka sinä eilen illalla riidan aikana ylitit? Varmasti sulla on joku havainto, mikä katkaisi kamelin selän. Kyse ei voi olla vain siitä, että menitte nukkumaan vihaisina, turha sitä uskotella. Olet vaan nyt antanut ymmärtää, että tuli sanottua vähän kaikkea harkitsematonta (tarkennusta aiheista, kiitos) ja palannut siihen miten loukkaannuit ja itikit ja itkit lisää. Mitä sieltä suusta tuli oikeasti päästettyä? Vai aloitko tönimään, läpsimään tms..? Toi nimittäin kuulostaa siltä, että olet tyyliin kiukuissasi paljastanut feikanneesi kaikki orgasmit, sanonut saavasi paremmankin jne. tai just käyny käsiksi.

[/quote]

Sanoin olevani välillä tosi epävarma, riitänkö hänelle. Mies ehkä miettii nyt, että ei osaa tehdä mitään oikein, jos minulla on tällainen olo. 

Oikeasti rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta. Kulunut kevät onollut hieman raskas minulle, siksi välillä tuntuu että en ole tarpeeksi. Sanoin tämän varmasti väärin, tai mies ymmärsi väärin. 

Tarkoitukseni ei ollut loukata häntä. Sanoin senkin, mutta mies oli väsynyt ja vihainen, ei kuunnellut. 

Ap

Vierailija
50/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:43"]

Mun mielestä tää kuulostaa siltä, että ap on drama queen. Sillä on tapana itkeä ja saada kohtauksia miehen sanomisista ja tekemisistä. Eilen se on sitten vetänyt kilarit jostain miehen vitsistä, ja vääntänyt siitä sitten koko illan ja yön mittaisen shown. Mies on katsellut samanlaista touhua jo ennenkin, ja nyt alkaa vihdoin saada tarpeekseen. On kuullut nämä itkut ja anteeksipyynnöt jo monta kertaa, ja alkaa tajuta, että nainen on hysteerikko.

Ap: kasva aikuiseksi ja käyttäydy rauhallisesti ja asiallisesti. Kukaan normaali ihminen ei itke ja paru kahta vuorokautta jonkun vitsin takia.

[/quote]

Yritän parhaani olla nyt rauhallinen, kun mies tulee kotiin. En ole mielestäni hysteerikko, herkkä kylläkin. Niin on mieskin. Viimeisinä kuukausina herkempi kuin yleensä. :( Ap

Vierailija
51/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oletko kenties erityisherkkä tai vaihtoehtoisesti masentunut?

http://erityisherkat.wix.com/erityisherkat#!erityisherkkyys/c1gy2 

Vierailija
52/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mikä miestä voi ärsyttää on tuollainen mateleminen...siis nöyrä lattiamattoasenne ja siihen vielä parin tunnin itkut päälle! Jos mies loukkasi sinua vaikkakin ehkä "vitsillä" niin miksi sinä pyytelet anteeksi ja yrität ihan väkisin sitä sovintoa hieroa? Joo tuli riitaa ja tulee vielä monta kertaa joten kasaa itsesi!

Ihme paniikki pienen tyhmän riidan johdosta ja jos se ero NYT tulee niin tulisi kyllä ilman tätäkin riitaa, itkua ja hysteriaa.

Vierailija
53/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko kevät on ollut vaikeaa ja sinä olet epävarma ja itsetunto/itseluottamus nollassa niin ehkä se mies ei vaan jaksa enää tukea ja kannatella sinua.

Suurin osa mieheistä kuitenkin haluaa rinnalle itsevarman ja tasapainoisen kumppanin. Saa toki välillä olla herkkä ja haavoittuvainen mutta moni mies ei kestä kauaa jatkuvaa märinää ja ei jaksa olla koko ajan vakuuttelemassa rakkautta. 

Vierailija
54/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat ihan läheisriippuvaiselta! Suosittelen perehtymään aiheeseen (ei ole niin yksiselitteistä, mitä termi antaa ymmärtää). Kannattaa lukea esim Ben Malisen taakkana läheisriippuvuus - kenen elämää elät?

Nyt on paikka perusteelliselle itsensä tutkiskelulle. Fakta on, että todennäköisesti kanssasi on todella raskasta olla naimisissa/seurustella. Lisäksi tuolla polulla on vaikea koskaan löytää onnea ja "sisäistä rauhaa". Ala arvostaa itseäsi viimeistään nyt äläkä pyytele anteeksi olemassa oloasi.

Vierailija
55/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:13"]

Jos koko kevät on ollut vaikeaa ja sinä olet epävarma ja itsetunto/itseluottamus nollassa niin ehkä se mies ei vaan jaksa enää tukea ja kannatella sinua.

Suurin osa mieheistä kuitenkin haluaa rinnalle itsevarman ja tasapainoisen kumppanin. Saa toki välillä olla herkkä ja haavoittuvainen mutta moni mies ei kestä kauaa jatkuvaa märinää ja ei jaksa olla koko ajan vakuuttelemassa rakkautta. 

[/quote]

Mutta ei vaikeudet ole johtuneet minusta, on vain tullut tosi paljon lisää lyhyessä ajassa olkapäille kannatettaviksi. Yritän jaksaa. Kaipaan mieheltä turvaa ja pysyvyyttä. En ole märissyt jatkuvasti mutta välillä esim yöunet ovat jääneet väliin kovien murheiden vuoksi. Välillä elämä menee näin. Ap

Vierailija
56/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:22"]

Ap, kuulostat ihan läheisriippuvaiselta! Suosittelen perehtymään aiheeseen (ei ole niin yksiselitteistä, mitä termi antaa ymmärtää). Kannattaa lukea esim Ben Malisen taakkana läheisriippuvuus - kenen elämää elät? Nyt on paikka perusteelliselle itsensä tutkiskelulle. Fakta on, että todennäköisesti kanssasi on todella raskasta olla naimisissa/seurustella. Lisäksi tuolla polulla on vaikea koskaan löytää onnea ja "sisäistä rauhaa". Ala arvostaa itseäsi viimeistään nyt äläkä pyytele anteeksi olemassa oloasi.

[/quote]

Olen joskus miettinyt tätä itsekin. Tai ainakin minulla on kova hylkäämisen pelko. Meillä on normaaleja riitoja, mutta sitten kun mies vihastuksissaan ottaa eron esille, menen heti pois päältä.

Valtaosan ajasta meillä on kuitenkin todella mukavaa. Erosin vuosia sitten kihlatustani omasta aloitteestani, koska en ollutonnellinen. Haluaisin siis ajatella, että osaan tarvittaessa olla terveesti itsekäs. Mutta ajatuskin erosta nykyisestä miehestäni on kammottava. Toisaalta, kun rakastaa kovin, eikö se ole ihan tervettäkin?

Ap 

Vierailija
57/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:32"]Olimme molemmat illalla väsyneitä. Mies pilaili yhdestä ominaisuudestani joka on minulle herkkä paikka. Tuli paha mieli, kumpikaan ei saanut unta, miestä alkoi ymmärrettävästi ahdistaa kun aamulla aikainen herätys. Koko riita oli ihan typerä, mutta aikaisemmin on aina puhuttu ja aamuun mennessä sovittu. Nyt ei edes vastaa minulle, kävelee vain pois. Olen niin ahdistunut. En osaa selittää. Itken vain kotona yksin.
[/quote]Miten mies voi pilailla asiasta, joka satuttaa sua? Mä en tekisi niin rakkaalle naiselle, en ole ikinä tehnyt.

Vierailija
58/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:32"]Olimme molemmat illalla väsyneitä. Mies pilaili yhdestä ominaisuudestani joka on minulle herkkä paikka. Tuli paha mieli, kumpikaan ei saanut unta, miestä alkoi ymmärrettävästi ahdistaa kun aamulla aikainen herätys. Koko riita oli ihan typerä, mutta aikaisemmin on aina puhuttu ja aamuun mennessä sovittu. Nyt ei edes vastaa minulle, kävelee vain pois. Olen niin ahdistunut. En osaa selittää. Itken vain kotona yksin. [/quote]Miten mies voi pilailla asiasta, joka satuttaa sua? Mä en tekisi niin rakkaalle naiselle, en ole ikinä tehnyt.

[/quote] Tuon voi tehdä helposti vahingossa. Yksinkertaisesti kun ei tiedä miten toinen reagoin mihinkin asiaan. Älä ole noin mustavalkoinen.

Vierailija
59/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:13"]

[/quote]

Mutta ei vaikeudet ole johtuneet minusta, on vain tullut tosi paljon lisää lyhyessä ajassa olkapäille kannatettaviksi. Yritän jaksaa. Kaipaan mieheltä turvaa ja pysyvyyttä. En ole märissyt jatkuvasti mutta välillä esim yöunet ovat jääneet väliin kovien murheiden vuoksi. Välillä elämä menee näin. Ap

[/quote]

Sanot, että miehesikin on herkkä. Ehkäpä hänkin tarvitsee sinulta turvaa ja pysyvyyttä, ja tuntee turvattomuutta kun sä ahdistut. Sun täytyisi tosiaan ottaa niskaote tuosta herkkyydestäsi. Siinä ei ole mitään vikaa, mutta ei pidä antaa sen muuttaa itseä lapsenomaiseksi takertujaksi. Jos huolia on niin paljon, että yöunet ja hermot menee, silloin haet apua lääkäriltä, etkä mieheltäsi. Hän ei ole psykiatri, etkä voi lastata taakkaasi hänen niskoilleen ja odottaa että hän ymmärtää kuukausi toisensa jälkeen. Mitä jos sanot hänelle, että olet päättänyt käydä lääkärin juttusilla noiden yöunien ja ahdistuksen vuoksi, ja että yrität saada itsesi parempaa kuosiin teidän molempien vuoksi.

Vierailija
60/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:32"]Olimme molemmat illalla väsyneitä. Mies pilaili yhdestä ominaisuudestani joka on minulle herkkä paikka. Tuli paha mieli, kumpikaan ei saanut unta, miestä alkoi ymmärrettävästi ahdistaa kun aamulla aikainen herätys. Koko riita oli ihan typerä, mutta aikaisemmin on aina puhuttu ja aamuun mennessä sovittu. Nyt ei edes vastaa minulle, kävelee vain pois. Olen niin ahdistunut. En osaa selittää. Itken vain kotona yksin. [/quote]Miten mies voi pilailla asiasta, joka satuttaa sua? Mä en tekisi niin rakkaalle naiselle, en ole ikinä tehnyt.

[/quote] Tuon voi tehdä helposti vahingossa. Yksinkertaisesti kun ei tiedä miten toinen reagoin mihinkin asiaan. Älä ole noin mustavalkoinen.
[/quote]Kyllä jotkut asiat vaan tietää, jos on tarpeeksi kunnioitusta ja jos ap on sanonut aiheen olevan kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi