Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on vihainen ja minä itken

Vierailija
30.06.2015 |

Eilen illalla/yönä typerä riita. Itkin koko yön olohuoneessa. Menin kolmelta makuuhuoneeseen, kysyin onko mies vihainen, sanoi olevansa vain surullinen. Tänään ei kuitenkaan puhu mitään, katsoo minua kuin halpaa makkaraa. Olen siis kotona, mies koko päivän ollut pihatöissä. Minä en osaa lopettaa itkemistä.

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:32"]Eiköhän tuo ole tuossa. Mies vaikuttaa pikkumaiselta marttyyriltä ja käyttää sinuun nyt lapsellista valtaa. [/quote] Tai ehkäpä miehellä on stressiä ja ei vaan nyt jaksaisi olla silittelemässä ap:n päätä ja lohdutella kokoajan. [/quote] Ai kokoajan? Hänhän ei ole puhunut koko päivänä aplle? [/quote] Niin? Olen ymmärtänyt miehen olevan yrittäjä. Ja heillä kun se työnteko ei aina lopu sillon kun tullaan kotiin. Ja stressikin voi johtua siitä, et mikäli yrityksellä menee huonosti niin siitä on oma leipä kiinni myös. Aiheuttaa herkästi stressiä. Sit vielä kaiken ton päälle pitäs olla hyssyttelemässä ja silittelemässä ap:ta joka vollottaa silmät päästään jonkun pikkuletkautuksen takia. Luuletko oikeesti stressin olevan vain parin tunnin harmistuskohtaus!? Ymmärrän ap:n miestä taas paremmin. Ei maailma kaadu johonkin huonoon vitsiin. Ap:n tulisi nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa kunnioittamaan itteensä, mut ei. Pillitetää kokoajan, laitellaan ukolle useita viestejä joissa hoetaan rakkautta ja muuta diipa daapaa. Pyydellään anteeksi olemassa oloa ja heittäydytään martyyriksi. Sori nyt vaan arvon mammat, mut minen tommost leikkiä jaksais kovin kauaa kattella. Ahistuisin todella paljon ja lähtisin suhteesta. Ei noin takertuvan kanssa jaksaisi seurustella kuukautta pidempään. [/quote] No voi jestas, olen yrittäjä itsekin. Välillä hyvin stressaantunut sellainen. Kuitenkaan en käytä sitä tekosyynä käyttäytyä kuin pikkulapsi, naljailla rakkaalle ihmiselle hänen fyysisistä ominaisuuksistaan tai muuta yhtä lapsellesti.  [/quote] Ööh, oot yrittäjä ja et tiedä mitä stressi on?! :D Noh, uskokoon ken tahtoo sun hölötyksiäs. Edelleen oon ap:n miehen "puolella", koska kukaan tervejärkinen EI JAKSA kattella tommosia saatanan itkupillejä!

[/quote]

Kukaan tervejärkinen ei myöskään heittele suustaan mitä sattuu.. 
[/quote]

Vaan vahinkoja sattuu jokaiselle, jopa sinulle.
Ei kukaan ole täydellinen ja joskus nyt vaan sammakoita lentelee suusta. Entä sitten?!
Ei niitä edelleenkään tarvi henkilökohtaisina hyökkäyksinä mennä aina ottamaan ja vollottaa 2 päivää niille.
Bruuhuu...se on elämää. Jos siis termi on sulle edes etäisesti tuttu.
[/quote]Ei ole "elämää" olla epäkunnioittava toiselle. Mies aloitti sopan ja miehen on asiassa tehtävä sovinnon eleet. Apn ei kannata painaa asiaa villaisella, sillä hän tuntuu herkältä ihmiseltä ja sitä ei saa läheinen särkeä.

Vierailija
142/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:50"]Otan tosi raskaasti tällaisen puhumattomuuden. Olen varmasti liian herkkä, niin kuin moni on sanonut. Ehkä tästä tulee vielä hyvä mutta nyt olen tosi hämmentynyt. Nytko kaikki on hyvin? En osaa oikein selittää mutta ajattelin jonkun viestin laittaa kun näin moni on kommentoinut. Teille puhumisesta tuli itselle rauhallisempi olo ja paljon hyviä huomioita myös omaan käyttäytymiseeni liittyen. Kiitos. Ap
[/quote]Et ole yhtään liian herkkä. Olen mies enkä siedä puhumattomuutta. Se on todella itsekästä vallankäyttöä. Ja samoin käsittämätöntä on suuttuminen pahan mielen näytöstä. Mun kohdalla asioista pitää puhua ja tunteet saa näyttää, vaikkei ne olisi mieluisia. Kotikasvatus ym. vaikuttaa asiaan. Miehesi ei tunnu sinulle parhaalta kumppanilta mitä herkkyyteen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:50"]Otan tosi raskaasti tällaisen puhumattomuuden. Olen varmasti liian herkkä, niin kuin moni on sanonut. Ehkä tästä tulee vielä hyvä mutta nyt olen tosi hämmentynyt. Nytko kaikki on hyvin? En osaa oikein selittää mutta ajattelin jonkun viestin laittaa kun näin moni on kommentoinut. Teille puhumisesta tuli itselle rauhallisempi olo ja paljon hyviä huomioita myös omaan käyttäytymiseeni liittyen. Kiitos. Ap [/quote]Et ole yhtään liian herkkä. Olen mies enkä siedä puhumattomuutta. Se on todella itsekästä vallankäyttöä. Ja samoin käsittämätöntä on suuttuminen pahan mielen näytöstä. Mun kohdalla asioista pitää puhua ja tunteet saa näyttää, vaikkei ne olisi mieluisia. Kotikasvatus ym. vaikuttaa asiaan. Miehesi ei tunnu sinulle parhaalta kumppanilta mitä herkkyyteen tulee.

[/quote] Jos yhden reaktoia riitaan/vaikeaan tilanteeseen on itku ja toisen puhumattomuus/mökötys niin miksi vain toinen tapa on sallittu? Toki jossain vaiheessa täytyy puhua ja palata arkeen, mutta tiedän ihmistyyppejä joiden on itse rauhassa käsiteltävä asia päänsä sisällä ennen kuin siitä voi edetä.

Vierailija
144/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:50"]Otan tosi raskaasti tällaisen puhumattomuuden. Olen varmasti liian herkkä, niin kuin moni on sanonut. Ehkä tästä tulee vielä hyvä mutta nyt olen tosi hämmentynyt. Nytko kaikki on hyvin? En osaa oikein selittää mutta ajattelin jonkun viestin laittaa kun näin moni on kommentoinut. Teille puhumisesta tuli itselle rauhallisempi olo ja paljon hyviä huomioita myös omaan käyttäytymiseeni liittyen. Kiitos. Ap [/quote]Et ole yhtään liian herkkä. Olen mies enkä siedä puhumattomuutta. Se on todella itsekästä vallankäyttöä. Ja samoin käsittämätöntä on suuttuminen pahan mielen näytöstä. Mun kohdalla asioista pitää puhua ja tunteet saa näyttää, vaikkei ne olisi mieluisia. Kotikasvatus ym. vaikuttaa asiaan. Miehesi ei tunnu sinulle parhaalta kumppanilta mitä herkkyyteen tulee.

[/quote] Jos yhden reaktoia riitaan/vaikeaan tilanteeseen on itku ja toisen puhumattomuus/mökötys niin miksi vain toinen tapa on sallittu? Toki jossain vaiheessa täytyy puhua ja palata arkeen, mutta tiedän ihmistyyppejä joiden on itse rauhassa käsiteltävä asia päänsä sisällä ennen kuin siitä voi edetä.
[/quote]Puhumattomuus ja mökötys ei ole diplomatiaa, sillanrakennusta, vaan valtaa, halua livistää tilanteesta. Apn mies käyttäytyi tylysti ja suuttui kun se sattui apta. Henkisesti todella heikko esitys.

Vierailija
145/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:41"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:50"]Otan tosi raskaasti tällaisen puhumattomuuden. Olen varmasti liian herkkä, niin kuin moni on sanonut. Ehkä tästä tulee vielä hyvä mutta nyt olen tosi hämmentynyt. Nytko kaikki on hyvin? En osaa oikein selittää mutta ajattelin jonkun viestin laittaa kun näin moni on kommentoinut. Teille puhumisesta tuli itselle rauhallisempi olo ja paljon hyviä huomioita myös omaan käyttäytymiseeni liittyen. Kiitos. Ap [/quote]Et ole yhtään liian herkkä. Olen mies enkä siedä puhumattomuutta. Se on todella itsekästä vallankäyttöä. Ja samoin käsittämätöntä on suuttuminen pahan mielen näytöstä. Mun kohdalla asioista pitää puhua ja tunteet saa näyttää, vaikkei ne olisi mieluisia. Kotikasvatus ym. vaikuttaa asiaan. Miehesi ei tunnu sinulle parhaalta kumppanilta mitä herkkyyteen tulee. [/quote] Jos yhden reaktoia riitaan/vaikeaan tilanteeseen on itku ja toisen puhumattomuus/mökötys niin miksi vain toinen tapa on sallittu? Toki jossain vaiheessa täytyy puhua ja palata arkeen, mutta tiedän ihmistyyppejä joiden on itse rauhassa käsiteltävä asia päänsä sisällä ennen kuin siitä voi edetä. [/quote]Puhumattomuus ja mökötys ei ole diplomatiaa, sillanrakennusta, vaan valtaa, halua livistää tilanteesta. Apn mies käyttäytyi tylysti ja suuttui kun se sattui apta. Henkisesti todella heikko esitys.

[/quote] Itkeminen on myös vallankäyttöä. Odotatte toiselta tiettyä käytöstä kun itkette - on syy sitten mikä tahansa.

Vierailija
146/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:41"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:50"]Otan tosi raskaasti tällaisen puhumattomuuden. Olen varmasti liian herkkä, niin kuin moni on sanonut. Ehkä tästä tulee vielä hyvä mutta nyt olen tosi hämmentynyt. Nytko kaikki on hyvin? En osaa oikein selittää mutta ajattelin jonkun viestin laittaa kun näin moni on kommentoinut. Teille puhumisesta tuli itselle rauhallisempi olo ja paljon hyviä huomioita myös omaan käyttäytymiseeni liittyen. Kiitos. Ap [/quote]Et ole yhtään liian herkkä. Olen mies enkä siedä puhumattomuutta. Se on todella itsekästä vallankäyttöä. Ja samoin käsittämätöntä on suuttuminen pahan mielen näytöstä. Mun kohdalla asioista pitää puhua ja tunteet saa näyttää, vaikkei ne olisi mieluisia. Kotikasvatus ym. vaikuttaa asiaan. Miehesi ei tunnu sinulle parhaalta kumppanilta mitä herkkyyteen tulee. [/quote] Jos yhden reaktoia riitaan/vaikeaan tilanteeseen on itku ja toisen puhumattomuus/mökötys niin miksi vain toinen tapa on sallittu? Toki jossain vaiheessa täytyy puhua ja palata arkeen, mutta tiedän ihmistyyppejä joiden on itse rauhassa käsiteltävä asia päänsä sisällä ennen kuin siitä voi edetä. [/quote]Puhumattomuus ja mökötys ei ole diplomatiaa, sillanrakennusta, vaan valtaa, halua livistää tilanteesta. Apn mies käyttäytyi tylysti ja suuttui kun se sattui apta. Henkisesti todella heikko esitys.

[/quote] Itkeminen on myös vallankäyttöä. Odotatte toiselta tiettyä käytöstä kun itkette - on syy sitten mikä tahansa.
[/quote]Itkeminen on herkän ihmisen reaktio ikävään tai iloiseen asiaan, ei valtapeliä. Irtautuminen toisesta on sitä. Itku ja nauru ovat hyvin sosiaalisia tunteita. Poikkeuksen tekee krokotiilinkyyneleet ja tekoitku.

Vierailija
147/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin tunnusmerkkejä:

*Ei kestä minkäänlaista kritiikkiä itseään kohtaan 

*Purkaa jatkuvasti omaa pahaa oloaan muihin 

hmm.

Vierailija
148/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasvattaiaitko edes pikkuiset pallit itelles?
Säälin miestäsi syvästi, kun tommosen vollottajan kanssa joutuu elelemään.
Lopeta se turhista itkeminen, aikuistu ja anna miehes elää. Elä sinäkin.
Et voita tolla vollotuksella yhtään mitään ja joskus vielä se ero tulee eteen. Miehesi ei tota menoa kauaa jaksa kattella. Usko mua.
Jatkossa jos äijäs alkaa sulle päätään soittelee vastaat takasin ja napakasti etkä ekana ala vollottaa silmiä päästäs ja vinkumaa ukolles ikuista rakkautta.

Vierailija
149/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:32"]Olimme molemmat illalla väsyneitä. Mies pilaili yhdestä ominaisuudestani joka on minulle herkkä paikka. Tuli paha mieli, kumpikaan ei saanut unta, miestä alkoi ymmärrettävästi ahdistaa kun aamulla aikainen herätys. Koko riita oli ihan typerä, mutta aikaisemmin on aina puhuttu ja aamuun mennessä sovittu. Nyt ei edes vastaa minulle, kävelee vain pois. Olen niin ahdistunut. En osaa selittää. Itken vain kotona yksin.
[/quote]

Kuulostaapa tutulta

Vierailija
150/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:05"]Narsistin tunnusmerkkejä:

*Ei kestä minkäänlaista kritiikkiä itseään kohtaan 

*Purkaa jatkuvasti omaa pahaa oloaan muihin 

hmm.
[/quote]Kyökkipsykaa aika rajusti heitit jos vihjaat sitä apsta. Narsistilta puuttuu empatia. Satuttavaa käytöstä ei tarvitse sietää eikä se kuulu läheisyyteen, jossa kaikki on hyvin.

Vierailija
151/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:31"]

Moikka AP, kuulostat ihanalta ja ajattelevalta ihmiseltä. Yritä olla välittämättä näiden joidenkin viesteistä täällä. Kertomasi kuulosti siltä mitä itsekkin olen kokenut. Hylkäämisen pelko tulee joskus liikaa riitoihin mukaan. Yksi mikä saattaa vaikuttaa, voi olla se että jos lapsuusperheessä on ollut alkoholisimia. Näin olen ymmärtänyt kun olen asiaa tutkiskellut omalla kohdallani. En normaalisti lue näitä palstoja joten en tiennyt kuinka täältä voi löytyä samankaltaisia ihmisiä kuin itse. Siksi haluaisinkin kysyä sulta ap, että voisiko susta saada kirjoittelukamua? Jos voisimme jotenkin vaihtaa yhteystietojamme? Olen myös +30 nainen ja elän parisuhteessa. Olisi kiva saada sun kaltainen ystävä. :)

[/quote]

Hei, kiitos viestistäsi :) Jos tämä tavoittaa vielä sinut niin tein väliaikaisen s.postin johon voit laittaa viestiä, aavee2015 @ gmail.com .

Myös minulla on alkoholismin värittämä lapsuus. 

Ap :)

Vierailija
152/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:48"]Selitä tarkemmin, mistä riita johtui? [/quote] Pahoitin mieleni typerästä vitsistä - kumpikaan ei sitten saanut unta, yritettiin puhua mutta väsymyksen takia alettiin vain puhua kaikista muista asioista joista on joskus tullut paha mieli. Lopulta minä menin olohuoneeseen itkemään ja mies pyöri sängyssä valveilla melkein koko yön. En osaa selittää paremmin, näitä typeriä juttuja jotka kärjistyy kun on väsynyt. Meillä oli paljon odotuksia illalle ja harmitti molempia kun ilta meni pilalle. Mutta olen kovin itkuinen kun pelkään että tämä oli tässä.

[/quote]

Typeristä vitseistä saakin pahoittaa mielensä. Potki se ääliö pihalle, ja jatka elämääsi jonkun fiksumman kanssa. Tai yksin.

Vierailija
153/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:05"]Narsistin tunnusmerkkejä: *Ei kestä minkäänlaista kritiikkiä itseään kohtaan  *Purkaa jatkuvasti omaa pahaa oloaan muihin  hmm. [/quote]Kyökkipsykaa aika rajusti heitit jos vihjaat sitä apsta. Narsistilta puuttuu empatia. Satuttavaa käytöstä ei tarvitse sietää eikä se kuulu läheisyyteen, jossa kaikki on hyvin.

[/quote] Totta. Ap on selvästi empaattinen ihminen. Psykologia on hankalaa.

Vierailija
154/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:31"]

Moikka AP, kuulostat ihanalta ja ajattelevalta ihmiseltä. Yritä olla välittämättä näiden joidenkin viesteistä täällä. Kertomasi kuulosti siltä mitä itsekkin olen kokenut. Hylkäämisen pelko tulee joskus liikaa riitoihin mukaan. Yksi mikä saattaa vaikuttaa, voi olla se että jos lapsuusperheessä on ollut alkoholisimia. Näin olen ymmärtänyt kun olen asiaa tutkiskellut omalla kohdallani. En normaalisti lue näitä palstoja joten en tiennyt kuinka täältä voi löytyä samankaltaisia ihmisiä kuin itse. Siksi haluaisinkin kysyä sulta ap, että voisiko susta saada kirjoittelukamua? Jos voisimme jotenkin vaihtaa yhteystietojamme? Olen myös +30 nainen ja elän parisuhteessa. Olisi kiva saada sun kaltainen ystävä. :)

[/quote]

Hei, kiitos viestistäsi :) Jos tämä tavoittaa vielä sinut niin tein väliaikaisen s.postin johon voit laittaa viestiä, aavee2015 @ gmail.com .

Myös minulla on alkoholismin värittämä lapsuus. 

Ap :)

[/quote]

Ap: Nyt kun olet täällä niin miten tilanne on edennyt?

Vierailija
155/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi