Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on vihainen ja minä itken

Vierailija
30.06.2015 |

Eilen illalla/yönä typerä riita. Itkin koko yön olohuoneessa. Menin kolmelta makuuhuoneeseen, kysyin onko mies vihainen, sanoi olevansa vain surullinen. Tänään ei kuitenkaan puhu mitään, katsoo minua kuin halpaa makkaraa. Olen siis kotona, mies koko päivän ollut pihatöissä. Minä en osaa lopettaa itkemistä.

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työskentelee pihapiirissä" :-D

Vierailija
122/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa minusta vahvasti siltä, että miehelläsi on toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa minusta selkeesti provolta!

Vierailija
124/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap melko tossukalta. Jos mies haukkuu sinua, huudat vain takaisin, että haista vittu senkin mulkvisti. Ei se mikään itkun paikka ole.

Vierailija
125/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on epävarma ja huomionkipeä. mulla oli just tollanen ystävä, sai aina jotain itkukohtauksia kunnes eräänä päivänä mun mitta tuli täyteen ja pistin välit poikki.

Vierailija
126/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen mutta ei riitoja osaa selvittää vaan vollottaa netissä. No tässä nähdään, mitä kotona ei lapsena ole opetettu.

Vierailija
127/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ap siitä!!
Miehesi kyllä käyttäytyy idioottimaisesti. Ja sinä ikävä kyllä mahdollistat sen. Muista että et voi suoraan muuttaa toista. Voit kuitenkin vaikuttaa siihen millainen itse olet ja miten tulet sitä kautta kohdelluksi.
Halaus sinulle!

Vierailija
128/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:06"]

Kuulostat ap melko tossukalta. Jos mies haukkuu sinua, huudat vain takaisin, että haista vittu senkin mulkvisti. Ei se mikään itkun paikka ole.

[/quote]

Ja sitten kun ap tekisi niin, niin kaikki huutaisivat hänelle kuorossa narsistia. Eikä kukaan enää haluaisi tukea ja auttaa. Minä sen tiedän, kun olen lapsuuteni kasvanut tuollaisessa suhteessa, jossa äitini käytti noita keinoja minuun kuin ap:n mies häneen ja mä huusin takaisin. 

Etenkin tässä ketjussa kolahti tuo "mies suuttui kun sä pahoitit mielesi". Ai, älä?! Normikäytöstä mun äidiltä. Se saatana.

Vierailija
129/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka AP, kuulostat ihanalta ja ajattelevalta ihmiseltä. Yritä olla välittämättä näiden joidenkin viesteistä täällä. Kertomasi kuulosti siltä mitä itsekkin olen kokenut. Hylkäämisen pelko tulee joskus liikaa riitoihin mukaan. Yksi mikä saattaa vaikuttaa, voi olla se että jos lapsuusperheessä on ollut alkoholisimia. Näin olen ymmärtänyt kun olen asiaa tutkiskellut omalla kohdallani.

En normaalisti lue näitä palstoja joten en tiennyt kuinka täältä voi löytyä samankaltaisia ihmisiä kuin itse. Siksi haluaisinkin kysyä sulta ap, että voisiko susta saada kirjoittelukamua? Jos voisimme jotenkin vaihtaa yhteystietojamme? Olen myös +30 nainen ja elän parisuhteessa. Olisi kiva saada sun kaltainen ystävä. :)

Vierailija
130/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keksityt parisuhdedraamat on niin typeriä, yhden kun on lukenut niin kirjoittajan tyylin tunnistaa heti. Tämäkin tarina on ainakin kertaalleen jo käsitelty, en nyt muista sen kertaisen riidan syytä, mutta juoni ihan sama. Ap ihmettelee ja pelkää menettävänsä miehen, joka ei suostu puhumaan. Kun mies vihdoin suostuu puhumaan ja haluaakin jatkaa, ap on hämmennyksissään eikä tiedä, mitä tehdä.

Ei jatkoon.

Vierailija
131/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:55"]Nämä keksityt parisuhdedraamat on niin typeriä, yhden kun on lukenut niin kirjoittajan tyylin tunnistaa heti. Tämäkin tarina on ainakin kertaalleen jo käsitelty, en nyt muista sen kertaisen riidan syytä, mutta juoni ihan sama. Ap ihmettelee ja pelkää menettävänsä miehen, joka ei suostu puhumaan. Kun mies vihdoin suostuu puhumaan ja haluaakin jatkaa, ap on hämmennyksissään eikä tiedä, mitä tehdä.

Ei jatkoon.
[/quote]
näinpä!tai kauhea jos tällässiä vässyköitä onkin oikeasti olemssa ja vielä useampiakin.

Vierailija
132/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Tuliko se "mies" sisään? Kämppään. Ei sun.

Vierailija
133/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki sitten tuli puhumaan. Yritti selittää miten oli loukkaantunut. En sanonut oikein mitään, en syyttänyt. Sanoi että olen rakas ja että oli vain väsynyt. Olen ollut Helveti itkuinen ja ahdistunut koko päivän, en oikein osannut sanoa mitään. Kai mies vain tarvitsi aikaa rauhoittua, mutta minusta tuollainen koko päivän kiusaaminen ja erolla uhkailu ei siltikään ole oikein. Nyt täällä on tosi hiljaista. Mies vaikuttaaolevansa pahoillaan mutta ei ole pyytänyt Anteeksi. En uskalla sanoa mitään ettei tulisi uutta riitaa. Ap

Vierailija
134/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tosi raskaasti tällaisen puhumattomuuden. Olen varmasti liian herkkä, niin kuin moni on sanonut. Ehkä tästä tulee vielä hyvä mutta nyt olen tosi hämmentynyt. Nytko kaikki on hyvin? En osaa oikein selittää mutta ajattelin jonkun viestin laittaa kun näin moni on kommentoinut. Teille puhumisesta tuli itselle rauhallisempi olo ja paljon hyviä huomioita myös omaan käyttäytymiseeni liittyen. Kiitos. Ap

Vierailija
135/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitytä tilanteeseen Ap ! ? !

Vierailija
136/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:27"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:32"]Eiköhän tuo ole tuossa. Mies vaikuttaa pikkumaiselta marttyyriltä ja käyttää sinuun nyt lapsellista valtaa. [/quote] Tai ehkäpä miehellä on stressiä ja ei vaan nyt jaksaisi olla silittelemässä ap:n päätä ja lohdutella kokoajan. [/quote] Ai kokoajan? Hänhän ei ole puhunut koko päivänä aplle? [/quote] Niin? Olen ymmärtänyt miehen olevan yrittäjä. Ja heillä kun se työnteko ei aina lopu sillon kun tullaan kotiin. Ja stressikin voi johtua siitä, et mikäli yrityksellä menee huonosti niin siitä on oma leipä kiinni myös. Aiheuttaa herkästi stressiä. Sit vielä kaiken ton päälle pitäs olla hyssyttelemässä ja silittelemässä ap:ta joka vollottaa silmät päästään jonkun pikkuletkautuksen takia. Luuletko oikeesti stressin olevan vain parin tunnin harmistuskohtaus!? Ymmärrän ap:n miestä taas paremmin. Ei maailma kaadu johonkin huonoon vitsiin. Ap:n tulisi nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa kunnioittamaan itteensä, mut ei. Pillitetää kokoajan, laitellaan ukolle useita viestejä joissa hoetaan rakkautta ja muuta diipa daapaa. Pyydellään anteeksi olemassa oloa ja heittäydytään martyyriksi. Sori nyt vaan arvon mammat, mut minen tommost leikkiä jaksais kovin kauaa kattella. Ahistuisin todella paljon ja lähtisin suhteesta. Ei noin takertuvan kanssa jaksaisi seurustella kuukautta pidempään. [/quote] No voi jestas, olen yrittäjä itsekin. Välillä hyvin stressaantunut sellainen. Kuitenkaan en käytä sitä tekosyynä käyttäytyä kuin pikkulapsi, naljailla rakkaalle ihmiselle hänen fyysisistä ominaisuuksistaan tai muuta yhtä lapsellesti.  [/quote] Ööh, oot yrittäjä ja et tiedä mitä stressi on?! :D Noh, uskokoon ken tahtoo sun hölötyksiäs. Edelleen oon ap:n miehen "puolella", koska kukaan tervejärkinen EI JAKSA kattella tommosia saatanan itkupillejä! [/quote] Kukaan tervejärkinen ei myöskään heittele suustaan mitä sattuu..  [/quote] Vaan vahinkoja sattuu jokaiselle, jopa sinulle. Ei kukaan ole täydellinen ja joskus nyt vaan sammakoita lentelee suusta. Entä sitten?! Ei niitä edelleenkään tarvi henkilökohtaisina hyökkäyksinä mennä aina ottamaan ja vollottaa 2 päivää niille. Bruuhuu...se on elämää. Jos siis termi on sulle edes etäisesti tuttu. [/quote] Niin, sellaisen sammakon jälkeen voi sanoa sinulle ilmeisesti tuntemattoman sanan "anteeksi".  [/quote] Aww! ♡ Yrititkö kenties edes jollain tasolla loukata mua?! :D Söpöä, harmi vain, ettet tunne edes mua sen vertaa, että tommosta kehtaisit ees väittää. ;)

[/quote]

Osui ja upposi. 

-ohis

Vierailija
137/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieli vaan ottaa Ap syliin ja halata

Vierailija
138/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:26"]Kävin puhumassa mieheni luona. Pyysin Anteeksi.Ei aio puhua mitään mulle koko päivänä. Katsoo kuulemma huomenna uudestaan. Halveksuen kertoi tämänkin. Paha olla.
[/quote]Musta miehen pitäisi eka pyytää anteeksi. Eikö hän näe että pahoitit mielesi? Olennaista on sun tulkinta, ei miehen aikomus.

Vierailija
139/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:47"]

Hetki sitten tuli puhumaan. Yritti selittää miten oli loukkaantunut. En sanonut oikein mitään, en syyttänyt. Sanoi että olen rakas ja että oli vain väsynyt. Olen ollut Helveti itkuinen ja ahdistunut koko päivän, en oikein osannut sanoa mitään. Kai mies vain tarvitsi aikaa rauhoittua, mutta minusta tuollainen koko päivän kiusaaminen ja erolla uhkailu ei siltikään ole oikein. Nyt täällä on tosi hiljaista. Mies vaikuttaaolevansa pahoillaan mutta ei ole pyytänyt Anteeksi. En uskalla sanoa mitään ettei tulisi uutta riitaa. Ap

[/quote]

No tottakai sun pitää kertoa omatkin tunteesi. Kerrot ettei todellakaan ole hyväksyttävää pitää toista löysässä hirressä koko päivää.

Et voi tukahduttaa omia tunteitasi peläten miehen reaktiota, se ei ole terveen suhteen merkki.

Vierailija
140/155 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi hankkia empaattisempi mies. Joka tykkää lohduttaa sua ja osaa myös tarvittaessa perääntyä ja pyytää anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan