mies on vihainen ja minä itken
Eilen illalla/yönä typerä riita. Itkin koko yön olohuoneessa. Menin kolmelta makuuhuoneeseen, kysyin onko mies vihainen, sanoi olevansa vain surullinen. Tänään ei kuitenkaan puhu mitään, katsoo minua kuin halpaa makkaraa. Olen siis kotona, mies koko päivän ollut pihatöissä. Minä en osaa lopettaa itkemistä.
Kommentit (155)
Jätä miehesi, hän ansaitsee parempaa. Jo pelkkä tämän ketjun lukeminen ahdistaa, voin vain kuvitella miltä tuntuisi elää kanssasi. Ihan puistattaa ajatuskin.
M33
Lähde nyt jo jonnekin tuulettumaan ja anna sen ukon olla. Mene jopa yöksi jonnekin jos on paikka mihin mennä. Huomenna päivä uus ja selkeemmät ajatukset molemmilla.
Näette toisianne töiden takia vain kolmena päivänä joka viikko?
Täällä oli vähän aikaa sitten samantyyppinen aloitus missä ap kyseli miten selvitä kun luotettava ystävä on pettänyt, mutta ei sitten suostunut vastaamaan miten oli pettänyt.
Tässäkään tarinassa ei kukaan pysty auttamaan, kun et kerro miten miehesi loukkasi. Asiahan voi olla ihan mitätön, mistä ei kenenkään pitäisi loukkaantua ja silloin ymmärrän kyllä miestäsi täysin, jos siis olet ylireagoiva pillittäjä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:40"]Näette toisianne töiden takia vain kolmena päivänä joka viikko?
[/quote]
Ja mies kuitenkin työskentelee pihapiirissä.
Onko sulla muuta elämää mihin paeta hetkeksi? Ystäviä kelle puhua? Harrastuksia mitkä veis ajatukset hetkeksi pois? "Istut kotona" koko ajan, oletko siis työtön tai työkyvytön? Minkä takia? Kuulostat kovin masentuneelta ja ahdistuneelta, jonka takia varmasti vastoinkäymiset tuntuu paljon pahemmalta kun normaalisti ja itku tulee pienimmästäkin, tiedän tunteen. Jos et ole käynyt lääkärissä niin käy piakkoin kertomassa uupumuksesi! Jos toisella on huono olla suhteessa niin tottakai se heijastuu toiseenkin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:32"]Eiköhän tuo ole tuossa. Mies vaikuttaa pikkumaiselta marttyyriltä ja käyttää sinuun nyt lapsellista valtaa. [/quote] Tai ehkäpä miehellä on stressiä ja ei vaan nyt jaksaisi olla silittelemässä ap:n päätä ja lohdutella kokoajan. [/quote] Ai kokoajan? Hänhän ei ole puhunut koko päivänä aplle? [/quote] Niin? Olen ymmärtänyt miehen olevan yrittäjä. Ja heillä kun se työnteko ei aina lopu sillon kun tullaan kotiin. Ja stressikin voi johtua siitä, et mikäli yrityksellä menee huonosti niin siitä on oma leipä kiinni myös. Aiheuttaa herkästi stressiä. Sit vielä kaiken ton päälle pitäs olla hyssyttelemässä ja silittelemässä ap:ta joka vollottaa silmät päästään jonkun pikkuletkautuksen takia. Luuletko oikeesti stressin olevan vain parin tunnin harmistuskohtaus!? Ymmärrän ap:n miestä taas paremmin. Ei maailma kaadu johonkin huonoon vitsiin. Ap:n tulisi nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa kunnioittamaan itteensä, mut ei. Pillitetää kokoajan, laitellaan ukolle useita viestejä joissa hoetaan rakkautta ja muuta diipa daapaa. Pyydellään anteeksi olemassa oloa ja heittäydytään martyyriksi. Sori nyt vaan arvon mammat, mut minen tommost leikkiä jaksais kovin kauaa kattella. Ahistuisin todella paljon ja lähtisin suhteesta. Ei noin takertuvan kanssa jaksaisi seurustella kuukautta pidempään. [/quote] No voi jestas, olen yrittäjä itsekin. Välillä hyvin stressaantunut sellainen. Kuitenkaan en käytä sitä tekosyynä käyttäytyä kuin pikkulapsi, naljailla rakkaalle ihmiselle hänen fyysisistä ominaisuuksistaan tai muuta yhtä lapsellesti. [/quote] Ööh, oot yrittäjä ja et tiedä mitä stressi on?! :D Noh, uskokoon ken tahtoo sun hölötyksiäs. Edelleen oon ap:n miehen "puolella", koska kukaan tervejärkinen EI JAKSA kattella tommosia saatanan itkupillejä! [/quote] Kukaan tervejärkinen ei myöskään heittele suustaan mitä sattuu.. [/quote] Vaan vahinkoja sattuu jokaiselle, jopa sinulle. Ei kukaan ole täydellinen ja joskus nyt vaan sammakoita lentelee suusta. Entä sitten?! Ei niitä edelleenkään tarvi henkilökohtaisina hyökkäyksinä mennä aina ottamaan ja vollottaa 2 päivää niille. Bruuhuu...se on elämää. Jos siis termi on sulle edes etäisesti tuttu.
[/quote]
Junteilla on aina selitykset huonolle käytökselle. Sitä paitsi sisälukutaito on keksintö, mikä ei ole näemmä hanskassa: nainenhan ei itke heitolle vaan miehen perseilylle. Siinä on vissi ero.
[/quote]
Ai, eikös se eukon vollotus alkanut miehen heitosta?
Millähän tavoin mies nyt perseilee? Yrittää tehdä töitään, eukko spämmäilee viestein ja aina ku miehestä näkyy pienikin vilaus niin eukko kimpoomassa kimppuun "juttelemaan".
Kuule, vikaa on kummassakin osapuolessa.
Junteilla? Noh, mitkäs sun selitykses on sun idioottimaiselle käytöksellesi? Eikö mitkään, niinpä niin. Jotkut ei edes tajua käyttäytyvänsä huonosti. Sisälukutaidoista en sinuna edes aloittaisi puhumaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:32"]Eiköhän tuo ole tuossa. Mies vaikuttaa pikkumaiselta marttyyriltä ja käyttää sinuun nyt lapsellista valtaa. [/quote] Tai ehkäpä miehellä on stressiä ja ei vaan nyt jaksaisi olla silittelemässä ap:n päätä ja lohdutella kokoajan. [/quote] Ai kokoajan? Hänhän ei ole puhunut koko päivänä aplle? [/quote] Niin? Olen ymmärtänyt miehen olevan yrittäjä. Ja heillä kun se työnteko ei aina lopu sillon kun tullaan kotiin. Ja stressikin voi johtua siitä, et mikäli yrityksellä menee huonosti niin siitä on oma leipä kiinni myös. Aiheuttaa herkästi stressiä. Sit vielä kaiken ton päälle pitäs olla hyssyttelemässä ja silittelemässä ap:ta joka vollottaa silmät päästään jonkun pikkuletkautuksen takia. Luuletko oikeesti stressin olevan vain parin tunnin harmistuskohtaus!? Ymmärrän ap:n miestä taas paremmin. Ei maailma kaadu johonkin huonoon vitsiin. Ap:n tulisi nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa kunnioittamaan itteensä, mut ei. Pillitetää kokoajan, laitellaan ukolle useita viestejä joissa hoetaan rakkautta ja muuta diipa daapaa. Pyydellään anteeksi olemassa oloa ja heittäydytään martyyriksi. Sori nyt vaan arvon mammat, mut minen tommost leikkiä jaksais kovin kauaa kattella. Ahistuisin todella paljon ja lähtisin suhteesta. Ei noin takertuvan kanssa jaksaisi seurustella kuukautta pidempään. [/quote] No voi jestas, olen yrittäjä itsekin. Välillä hyvin stressaantunut sellainen. Kuitenkaan en käytä sitä tekosyynä käyttäytyä kuin pikkulapsi, naljailla rakkaalle ihmiselle hänen fyysisistä ominaisuuksistaan tai muuta yhtä lapsellesti. [/quote] Ööh, oot yrittäjä ja et tiedä mitä stressi on?! :D Noh, uskokoon ken tahtoo sun hölötyksiäs. Edelleen oon ap:n miehen "puolella", koska kukaan tervejärkinen EI JAKSA kattella tommosia saatanan itkupillejä! [/quote] Kukaan tervejärkinen ei myöskään heittele suustaan mitä sattuu.. [/quote] Vaan vahinkoja sattuu jokaiselle, jopa sinulle. Ei kukaan ole täydellinen ja joskus nyt vaan sammakoita lentelee suusta. Entä sitten?! Ei niitä edelleenkään tarvi henkilökohtaisina hyökkäyksinä mennä aina ottamaan ja vollottaa 2 päivää niille. Bruuhuu...se on elämää. Jos siis termi on sulle edes etäisesti tuttu.
[/quote]
Niin, sellaisen sammakon jälkeen voi sanoa sinulle ilmeisesti tuntemattoman sanan "anteeksi".
[/quote]
Aww! ♡
Yrititkö kenties edes jollain tasolla loukata mua?! :D Söpöä, harmi vain, ettet tunne edes mua sen vertaa, että tommosta kehtaisit ees väittää. ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:53"]Ap, sun mies on nyt idiootti. Rankaisee sinua siitä, että sinulle tuli paha mieli. Sano miehellesi, että sinä olet päässyt asian yli, mutta että hänellä tuntuu nyt olevan jotain vaikeuksia. Tässä ketjussa on epäilty oletko sinä pettänyt. Minä kysyn nyt, onko miehesi pettänyt? [/quote] Ei ole. Minusta meillä on mennyt hyvin välillä riitoja Totta kai. Mutta ei koskaan tällaista. Kysyin haluaako mies jatkaa minun kanssani. Vastasi mahdollisesti. Tietää, että erolla uhkailusta minulle tulee ahdistus. Ap
[/quote]
Sinun ei tarvitse kestää tuollaista kiristämistä. Mitä jos päättäisit itse lähteä? Ihan oikeasti. Ei kenenkään ole pakko kuunnella mitätöintiä tms parisuhteessa. Kunnollisiakin miehiä on.
Onkohan näin että miehesi tietää hölmöilleensä ja koittaa (ja onnistuikin, aivan liian helposti) kääntää sen niinpäin että sinä olet syypää. Tuossa tilanteessa ei koskaan pidä rääkyä ja näyttää surullisuuttaan vaan vaikuttaa kylmältä ja välinpitämättömältä siihen asti että mies pyytää anteeksi. Ihan suotta heittäydyt tossuksi. Nyt ukkosi tietää että voi pyöritellä sua lattianraossa niin paljon kun lystää.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:01"]
Onkohan näin että miehesi tietää hölmöilleensä ja koittaa (ja onnistuikin, aivan liian helposti) kääntää sen niinpäin että sinä olet syypää. Tuossa tilanteessa ei koskaan pidä rääkyä ja näyttää surullisuuttaan vaan vaikuttaa kylmältä ja välinpitämättömältä siihen asti että mies pyytää anteeksi. Ihan suotta heittäydyt tossuksi. Nyt ukkosi tietää että voi pyöritellä sua lattianraossa niin paljon kun lystää.
[/quote]
Miten ällöttäviä valtapelejä sitä jotkut pelaakaan.
Tais se uhmis löytää sisälle kun ap ei vastaa mihinkään. .
No mitä ap sitten teki ja sanoi, siitähän se riippuu onko miehen reaktio kohtuuton. Jos nainen tyyliin haukkuisi mun peniksen kokoa, niin heittäisin kamat ikkunasta saman tien enkä ikinä ottaisi takaisin.
-mies
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:10"]
[/quote]
[/quote]
Aikamoista vallankäyttöähän tuollainen mykkäkoulu, erolla uhkailu ja toisen ominaisuuksien solvaaminen on. Itse en todellakaan haluaisi olla tuollaisessa suhteessa :(
[/quote]
Kuka helvetti tekee tuollaista? Jos on tuollaisen manipuloivan kumppanin valinnut, niin paras vaan vaihtaa parempaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:10"]
[/quote]
[/quote]
Aikamoista vallankäyttöähän tuollainen mykkäkoulu, erolla uhkailu ja toisen ominaisuuksien solvaaminen on. Itse en todellakaan haluaisi olla tuollaisessa suhteessa :(
[/quote]
Vallankäyttö ja manipulointi on ihan eri asia. Tottakai sitä kuuluu toista rankaista jos toinen on käyttäytynyt epäkunnioittavasti, mutta kieroilu on asia erikseen.
Ap, ymmärrän sinua täysin. Olen itse herkkä ja masentunut ihminen ja olen itkenyt nyt varmaan viikon. Ollaan miehen kanssa riidelty ja keskusteltu, lähinnä minun aloitteestani, mies vain odottaisi että asiat vain lutviutuvat. Olen ehkä lopultakin saanut miehen käsittämään että jos minulla on paha olla, tarvitsen TUKEA, jos mies vain odottaa että piristyn ihan itsestään, se vain pahentaa oloa.
Arvostelijoille tiedoksi, että jos miehelläni on paha olo, teen kaikkeni että voin yrittää auttaa ja piristää, mies vain tekee sen pirun vaikeaksi kun ei oikein osaa ilmaista tunteitaan, mutta tästäkin on puhuttu. Mieskin on kiltti ja herkkä ja se on ihan helvetin ikävää jos en ole tiennyt mitään miehen pahasta olosta vaan tietämättäni pahennan sitä.
MIEHET opetelkaa nyt saatana ilmaisemaan niitä tunteitanne!! Ja hyväksykää myös puolisonne tunteet, ei ole oikein jättää toinen itkemään ja käyttäytyä vain välinpitämättömästi. Tekosyyksi ei kelpaa "No en mää tiedä mitä mun pitäisi tehdä." KESKUSTELKAA JUMALAUTA.
Kaikki tukeni sinulle Ap. Toivottavasti saat asiat selvitettyä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:22"]Ap, kuulostat ihan läheisriippuvaiselta! Suosittelen perehtymään aiheeseen (ei ole niin yksiselitteistä, mitä termi antaa ymmärtää). Kannattaa lukea esim Ben Malisen taakkana läheisriippuvuus - kenen elämää elät?
Nyt on paikka perusteelliselle itsensä tutkiskelulle. Fakta on, että todennäköisesti kanssasi on todella raskasta olla naimisissa/seurustella. Lisäksi tuolla polulla on vaikea koskaan löytää onnea ja "sisäistä rauhaa". Ala arvostaa itseäsi viimeistään nyt äläkä pyytele anteeksi olemassa oloasi.
[/quote] täällä taas joku yrittää leikkiä fiksua vaikka on kaikkea muuta.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:15"]No mitä ap sitten teki ja sanoi, siitähän se riippuu onko miehen reaktio kohtuuton. Jos nainen tyyliin haukkuisi mun peniksen kokoa, niin heittäisin kamat ikkunasta saman tien enkä ikinä ottaisi takaisin.
-mies
[/quote]
Eipä tuo ap suostu kertomaan mikä tämä miehen heitto oli mistä moisen melonin veti nenään. Fyysinen ominaisuus josta vitsillä heitetty jotain. Kai sillä on jäätävän kokoinen nenä tai kolme kättä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:27"]
[/quote]
Junteilla on aina selitykset huonolle käytökselle. Sitä paitsi sisälukutaito on keksintö, mikä ei ole näemmä hanskassa: nainenhan ei itke heitolle vaan miehen perseilylle. Siinä on vissi ero.