mies on vihainen ja minä itken
Eilen illalla/yönä typerä riita. Itkin koko yön olohuoneessa. Menin kolmelta makuuhuoneeseen, kysyin onko mies vihainen, sanoi olevansa vain surullinen. Tänään ei kuitenkaan puhu mitään, katsoo minua kuin halpaa makkaraa. Olen siis kotona, mies koko päivän ollut pihatöissä. Minä en osaa lopettaa itkemistä.
Kommentit (155)
Pelkään että mies miettii tuolla pihalla eroa ja tulee töiden jälkeen sanomaan, että tämä on tässä. Ahdistaa. Aikaisemmin ollaan aina puhuttu asiat kun on ollut riitaa. Rakastan kovasti. Ap
Aha.et yhtään viittis avata että mistäköhän riitelitte?
Olimme molemmat illalla väsyneitä. Mies pilaili yhdestä ominaisuudestani joka on minulle herkkä paikka. Tuli paha mieli, kumpikaan ei saanut unta, miestä alkoi ymmärrettävästi ahdistaa kun aamulla aikainen herätys. Koko riita oli ihan typerä, mutta aikaisemmin on aina puhuttu ja aamuun mennessä sovittu. Nyt ei edes vastaa minulle, kävelee vain pois. Olen niin ahdistunut. En osaa selittää. Itken vain kotona yksin.
Ehkä on parempi kuin eroatte. Sinä taisit pettää, eikö niin?
Kävi kotona. Sanoi että jos kaikki mitä hän tekee on väärin niin ei halua enää jatkaa. Hajoan.
No teillä on aika hyvä suhde, jos sopimatta jättäminen ja pois käveleminen on poikkeuksellista. Itse jään aina yksin riitatilanteissa ja niiden jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:32"]Ehkä on parempi kuin eroatte. Sinä taisit pettää, eikö niin?
[/quote]
En ole pettänyt. Olin väsynyt ja riita alkoi ihan pienestä, typerästä asiasta. Miten voisin korjata tilanteen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:37"]No teillä on aika hyvä suhde, jos sopimatta jättäminen ja pois käveleminen on poikkeuksellista. Itse jään aina yksin riitatilanteissa ja niiden jälkeen.
[/quote]
Miten te sovitte nämä asiat? Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:32"]Ehkä on parempi kuin eroatte. Sinä taisit pettää, eikö niin?
[/quote]
En ole pettänyt. Olin väsynyt ja riita alkoi ihan pienestä, typerästä asiasta. Miten voisin korjata tilanteen.
[/quote]
Mistä ominaisuudesta mies pilaili?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:32"]
Olimme molemmat illalla väsyneitä. Mies pilaili yhdestä ominaisuudestani joka on minulle herkkä paikka. Tuli paha mieli, kumpikaan ei saanut unta, miestä alkoi ymmärrettävästi ahdistaa kun aamulla aikainen herätys. Koko riita oli ihan typerä, mutta aikaisemmin on aina puhuttu ja aamuun mennessä sovittu. Nyt ei edes vastaa minulle, kävelee vain pois. Olen niin ahdistunut. En osaa selittää. Itken vain kotona yksin.
[/quote] Mikä aikainen herätys ukolla jos on ollut koko päivän pihatöissä? Porvoon matka?
Selitä tarkemmin, mistä riita johtui?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:37"]No teillä on aika hyvä suhde, jos sopimatta jättäminen ja pois käveleminen on poikkeuksellista. Itse jään aina yksin riitatilanteissa ja niiden jälkeen.
[/quote]
Miten te sovitte nämä asiat? Ap
[/quote] Ei se olekaan helppoa.
En tiedä millainen sinä olet, mutta itse olen hyvin herkkä ja pahastun helposti jos ulkonäköäni/piirrettäni kommentoidaan negatiivisesti, vitsillä tai ei. Jos olet samanlainen, tee miehellesi selväksi että toisen piirteiden haukkuminen ei ole ok. Sanot että olet herkkä pahastumaan tällaisesta, ja jos et saa pahastua tällaisesta sinulle luonnollisesta asiasta, mies ei saa suuttua siitä että pahastut. Sanot että rakastat miestä etkä haluaisi riidellä. Sanot että riita johtuu TEISTÄ MOLEMMISTA, ei pelkästään hänestä eikä pelkästään sinusta. Älä syytä miestä, muuten hän suuttuu enemmän. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja saatte sovittua. Sopikaa samalla ettei toista saa haukkua. Säästytte tulevaisuudessakin samanlaisilta riidoilta. Tai voit muistuttaa tästä riidasta. Halaus!
Sovintoseksi on yksi mukava tapa. Kokeile josko auttaisi.
Et nyt kyllä kerro ihan kaikkea, ap! Siis mies laski leikkiä jostain ominaisuudestasi ja sunä vedit siitä herneet nenään niin että aloitit riidan! Etkä ymmärrä pyytää anteeksi! Onkohan teillä tarpeeksi isoa peiliä että siihen katsominen auttaisi? Nyt viet kiltisti miehelle ulos kaljan tai drinkin ja pyytelet anteeksi niin kauniisti kuin ikinä osaat. Sitten laitat miehen lempiruokaa päivälliseksi ja olet hänelle niin hellä ja ihana kuin ikinä osaat. Ja jatkat näin seuraavat kaksi viikkoa ainakin. Ja toivot parasta! Hyi sinua!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:48"]Selitä tarkemmin, mistä riita johtui?
[/quote]
Pahoitin mieleni typerästä vitsistä - kumpikaan ei sitten saanut unta, yritettiin puhua mutta väsymyksen takia alettiin vain puhua kaikista muista asioista joista on joskus tullut paha mieli. Lopulta minä menin olohuoneeseen itkemään ja mies pyöri sängyssä valveilla melkein koko yön. En osaa selittää paremmin, näitä typeriä juttuja jotka kärjistyy kun on väsynyt. Meillä oli paljon odotuksia illalle ja harmitti molempia kun ilta meni pilalle. Mutta olen kovin itkuinen kun pelkään että tämä oli tässä.
Jos sanoisit saman kuin täällä: Anteeksi, olin väsynyt, kuten sinäkin, ihan turha riita. Olet tärkeä, rakastan sinua, en halua, että lähdet.
No jos ero tulee pikku riidan takia niin ei teillä mitään toivoa ollutkaan saada liittoa kestämään. Tai sitten mies käyttää riitaa tekosyynä. Ensin mollaa sua, sitten itket vuorokauden yhteen menoon ja mies vihastuu ja naps ero HUH HUH!
Valmistapa jotakin erityisen hyvää päivälliseksi. Tie miehen sydämeen jne.