Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on vihainen ja minä itken

Vierailija
30.06.2015 |

Eilen illalla/yönä typerä riita. Itkin koko yön olohuoneessa. Menin kolmelta makuuhuoneeseen, kysyin onko mies vihainen, sanoi olevansa vain surullinen. Tänään ei kuitenkaan puhu mitään, katsoo minua kuin halpaa makkaraa. Olen siis kotona, mies koko päivän ollut pihatöissä. Minä en osaa lopettaa itkemistä.

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä olen nainen ja minuakin ärsyttäisi jos AIKUINEN ihminen itkee tuntikausia pikku riidan takia!!!

Et taida olla muutenkaan kovin tasapainossa?

Vierailija
22/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:52"]Jos sanoisit saman kuin täällä: Anteeksi, olin väsynyt, kuten sinäkin, ihan turha riita. Olet tärkeä, rakastan sinua, en halua, että lähdet.
[/quote]

Pyysin jo Anteeksi kun mies kävi, käveli vain pois. Laitoin viestin että rakastan kovasti ja että haluaisin sopia typerän riidan. Joudun vain odottamaan kun mies on töissä. Ahdistaa. Kyllä tiedän että olin typerä. Kiitos sinulle, teen parhaani sitten kun mies tulee joskus kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:50"]En tiedä millainen sinä olet, mutta itse olen hyvin herkkä ja pahastun helposti jos ulkonäköäni/piirrettäni kommentoidaan negatiivisesti, vitsillä tai ei. Jos olet samanlainen, tee miehellesi selväksi että toisen piirteiden haukkuminen ei ole ok. Sanot että olet herkkä pahastumaan tällaisesta, ja jos et saa pahastua tällaisesta sinulle luonnollisesta asiasta, mies ei saa suuttua siitä että pahastut. Sanot että rakastat miestä etkä haluaisi riidellä. Sanot että riita johtuu TEISTÄ MOLEMMISTA, ei pelkästään hänestä eikä pelkästään sinusta. Älä syytä miestä, muuten hän suuttuu enemmän. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja saatte sovittua. Sopikaa samalla ettei toista saa haukkua. Säästytte tulevaisuudessakin samanlaisilta riidoilta. Tai voit muistuttaa tästä riidasta. Halaus!
[/quote]

Kiitos!!Olen tosi herkkä. Viimeiset pari kuukautta ovat myös olleet minulle vaikeita,Äitini melkein kuoli. Kaipaan ja tarvitsen miestäni ja turvallisuuden tunnetta. Toivon että mies on vain vihainen eikä omassa mielessään jo pakkaa minun tavaroitani. Ap

Vierailija
24/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:55"]Siis minä olen nainen ja minuakin ärsyttäisi jos AIKUINEN ihminen itkee tuntikausia pikku riidan takia!!!

Et taida olla muutenkaan kovin tasapainossa?
[/quote]

Olen itkenyt yksin, täällä kotona, en miehen nähden. Eilenkyllä varmasti kuuli kun itkin. Ap

Vierailija
25/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:52"]Jos sanoisit saman kuin täällä: Anteeksi, olin väsynyt, kuten sinäkin, ihan turha riita. Olet tärkeä, rakastan sinua, en halua, että lähdet. [/quote] Pyysin jo Anteeksi kun mies kävi, käveli vain pois. Laitoin viestin että rakastan kovasti ja että haluaisin sopia typerän riidan. Joudun vain odottamaan kun mies on töissä. Ahdistaa. Kyllä tiedän että olin typerä. Kiitos sinulle, teen parhaani sitten kun mies tulee joskus kotiin.

[/quote] "Pyysin jo anteeksi, kahdestikin Kuka nyt pussailee mua aamuisin?"  

Vierailija
26/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kappale erosta!

Vierailija
27/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt mikä toi vitsi oli? Voidaan pähkäillä pahoititko mieles aiheesta.

Vierailija
28/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt herran tähden syyllisty siitä, jos miehesi ei kestä itkuasi. 

Vierailija
29/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:52"]Et nyt kyllä kerro ihan kaikkea, ap! Siis mies laski leikkiä jostain ominaisuudestasi ja sunä vedit siitä herneet nenään niin että aloitit riidan! Etkä ymmärrä pyytää anteeksi! Onkohan teillä tarpeeksi isoa peiliä että siihen katsominen auttaisi? Nyt viet kiltisti miehelle ulos kaljan tai drinkin ja pyytelet anteeksi niin kauniisti kuin ikinä osaat. Sitten laitat miehen lempiruokaa päivälliseksi ja olet hänelle niin hellä ja ihana kuin ikinä osaat. Ja jatkat näin seuraavat kaksi viikkoa ainakin. Ja toivot parasta! Hyi sinua!
[/quote] Jos ap:n ominaisuutta _haukutaan_ niin miksi hänen pitäisi pyytää anteeksi? Ei vaan miehen kuuluisi.

Vierailija
30/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:13"]

No kerro nyt mikä toi vitsi oli? Voidaan pähkäillä pahoititko mieles aiheesta.

[/quote]

Vähän erikoisempi fyysinen ominaisuus. Jolle en voi mitään. Kyllä minulle tuli aidosti paha mieli. Mutta tilanne eskaloitui täysin turhaan, siksi olen niin kovin surullinen. Mies luki viestit, laitoin vielä että olen kovin herkkä, olen pahoillani ja toivon että mies voi antaa anteeksi. En ole saanut vastausta. Odottavan aika on tuskainen, kun mies ei ole aikaisemmin käyttäytynyt näin. 

Vierailija
31/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:21"]

Jokuhan epäili että ap oli pettänyt?

[/quote]

Ei ollut kyse mistään oikeasti vakavasta. Tosin yöllä riita kehittyi siihen, että aloimme tehdä selkoa omista epävarmuuksistamme suhteessa. Nyt kai mies kokee, että kaikki on huonosti, en tiedä kun ei suostu sanomaan mitään. En ole pettänyt. Ap

Vierailija
32/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:48"]Selitä tarkemmin, mistä riita johtui?
[/quote]

Pahoitin mieleni typerästä vitsistä - kumpikaan ei sitten saanut unta, yritettiin puhua mutta väsymyksen takia alettiin vain puhua kaikista muista asioista joista on joskus tullut paha mieli. Lopulta minä menin olohuoneeseen itkemään ja mies pyöri sängyssä valveilla melkein koko yön. En osaa selittää paremmin, näitä typeriä juttuja jotka kärjistyy kun on väsynyt. Meillä oli paljon odotuksia illalle ja harmitti molempia kun ilta meni pilalle. Mutta olen kovin itkuinen kun pelkään että tämä oli tässä.
[/quote]
Ja tämän pohjalta mies ehkä miettii/ sinä epäilet miehen miettivän eroa? Voi hellanlettas! On näköjään aika pienestä kiinni... Ihan naurettavaa edes tuollainen koko päivän draama. Odotatko siis, että mies tekee aloitteen sovinnosta vai miksi jankkaat, miten surullinen olet? Surullinen saa olla joo, mutta kertomasi perusteella kärpäsestä on tehty härkänen. Nyt sinne pihalle hieromaan sovintoa miehen kanssa. Aloita vaikka heti halaamalla pitkään! Jos mies ei yhtään helly vaan työntää pois, hän on aika ääliö tai sitten olet jätyänyt jotain olennaista kertomatta.

Vierailija
33/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukkumista pidä sietää. 

En edes yrittäisi elää nälvijän ja itkettäjän kanssa. Kivojakin miehiä on. 

Vierailija
34/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:28"]

[/quote]

Ei ollut kyse mistään oikeasti vakavasta. Tosin yöllä riita kehittyi siihen, että aloimme tehdä selkoa omista epävarmuuksistamme suhteessa. Nyt kai mies kokee, että kaikki on huonosti, en tiedä kun ei suostu sanomaan mitään. En ole pettänyt. Ap

[/quote] Miehet joskus "prosessoivat" päässään riitoja jonkun aikaa kun eivät mahdollisesti ole tottuneet puhumaan niin avoimesti kun naiset. Miesten "kuuluu" padota tunteet ym. Kyllä tuollainen pieni riita selviää. Ole ystävällinen ja mukava, mutta älä itke ja anele kynnysmattona. 

Vierailija
35/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:48"]Selitä tarkemmin, mistä riita johtui? [/quote] Pahoitin mieleni typerästä vitsistä - kumpikaan ei sitten saanut unta, yritettiin puhua mutta väsymyksen takia alettiin vain puhua kaikista muista asioista joista on joskus tullut paha mieli. Lopulta minä menin olohuoneeseen itkemään ja mies pyöri sängyssä valveilla melkein koko yön. En osaa selittää paremmin, näitä typeriä juttuja jotka kärjistyy kun on väsynyt. Meillä oli paljon odotuksia illalle ja harmitti molempia kun ilta meni pilalle. Mutta olen kovin itkuinen kun pelkään että tämä oli tässä. [/quote] Ja tämän pohjalta mies ehkä miettii/ sinä epäilet miehen miettivän eroa? Voi hellanlettas! On näköjään aika pienestä kiinni... Ihan naurettavaa edes tuollainen koko päivän draama. Odotatko siis, että mies tekee aloitteen sovinnosta vai miksi jankkaat, miten surullinen olet? Surullinen saa olla joo, mutta kertomasi perusteella kärpäsestä on tehty härkänen. Nyt sinne pihalle hieromaan sovintoa miehen kanssa. Aloita vaikka heti halaamalla pitkään! Jos mies ei yhtään helly vaan työntää pois, hän on aika ääliö tai sitten olet jätyänyt jotain olennaista kertomatta.

[/quote]

Tässä juurikin oli tiivistettynä mun omat tunteeni. Härkänen todellakin. Laitoin viestit, yritin halata mutta mies käveli ohitseni. Ei ole koskaan käyttäytynyt näin.

Joskus kai voi käydä niin, että pikku riita saa aikaan sen että alkaa miettiä koko suhdetta ja sen järkevyyttä. Ehkä miehelläni on nyt käynyt niin. En voi tehdä mitään niin kauan kun mies ei puhu. Olen surullinen koska rakastan kovasti ja en yhtään ymmärrä, miksi yhtäkkiä tilanne on tämä. 

Ap

Vierailija
36/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:28"]

[/quote]

[/quote] Miehet joskus "prosessoivat" päässään riitoja jonkun aikaa kun eivät mahdollisesti ole tottuneet puhumaan niin avoimesti kun naiset. Miesten "kuuluu" padota tunteet ym. Kyllä tuollainen pieni riita selviää. Ole ystävällinen ja mukava, mutta älä itke ja anele kynnysmattona. 

[/quote]

Kiitos. Yritän. Teille kirjoittaminen ainakin sai itkuisuuden loppumaan. Odotan että mies tulee kotiin. Eilen meillä oli vielä kaikki hyvin, ainakin minun mielestäni. 

Vierailija
37/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuli selväksi että sinä olet itkenyt ja olet edelleen itkuinen.

Vierailija
38/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita sellaista että sanot sille englanniksi: "Your cock smells like a dog's asshole". Varmaan ukko on tyytyväinen.

Vierailija
39/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:37"]No teillä on aika hyvä suhde, jos sopimatta jättäminen ja pois käveleminen on poikkeuksellista. Itse jään aina yksin riitatilanteissa ja niiden jälkeen.
[/quote] sama! Miehen anteeksipyyntö on se että tulee jonkin ajan päästä kepeästi jutustelemaan kuin mitään ei olisi tapahtunut ja vaikka itse olisin vielä naama itkemisestä punaisena...

Vierailija
40/155 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:37"]No teillä on aika hyvä suhde, jos sopimatta jättäminen ja pois käveleminen on poikkeuksellista. Itse jään aina yksin riitatilanteissa ja niiden jälkeen. [/quote] sama! Miehen anteeksipyyntö on se että tulee jonkin ajan päästä kepeästi jutustelemaan kuin mitään ei olisi tapahtunut ja vaikka itse olisin vielä naama itkemisestä punaisena...

[/quote]

Minä toivoisin edes että tulisi juttelemaan. Eikä pahentaisi vielä tilannetta yksin omassa päässään. :-(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä