Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 85C kuppikoko jo isorintaisen Naisen koko?!

Vierailija
30.06.2015 |

Avopuolisolla on rintaliivienkoko 85C ja mielestäni hänellä on aika isot rinnat. Pituus 170cm ja paino n.62-65kg. AV naisten kommetteja, kiitos :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:14"]Hassua, miten tähän heti osuikin joukko naisia, joIta ei alusvaateliikkeiden mukaan ole juuri olemassakaan.

Viisitoistavuotiaallani nimittäin on rintaliivit kokoa 70C/D, ja ko. kokoa on todella vaikea löytää liikkeistä, koska niitä ei osteta juurikaan. Ja nyt täällä muka kirjoittlee paljonkin naisia kokoa 65K jne.

In your dreams... I would say...
[/quote]

Mitäs oikein sekoilet? :D Mistähän olet etsinyt kun minä löydän ihan jokaisesta perus henkkamaukastakin liivejä 70C-D ja jopa E. Oletko etsinyt vain lasten ja nuorten osastolta? Minä uskallan väittää että 70C on melkeinpä yleisin kuppikoko.

Vierailija
42/46 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:14"]Hassua, miten tähän heti osuikin joukko naisia, joIta ei alusvaateliikkeiden mukaan ole juuri olemassakaan.

Viisitoistavuotiaallani nimittäin on rintaliivit kokoa 70C/D, ja ko. kokoa on todella vaikea löytää liikkeistä, koska niitä ei osteta juurikaan. Ja nyt täällä muka kirjoittlee paljonkin naisia kokoa 65K jne.

[/quote]

Ketkä täällä muka ovat väittäneet, että heillä on tuollaisia kokoja?
[/quote]

Tuolla kirjoittajalla on vain huono päivä ja harmittaa omat 100D-rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:55"]

Läski on, mutta ei isorintainen Jos olisi esim. 65C niin olisi jo aika isorintainen.

[/quote]

Ei avopuoliso ole läski :(  Ei ole mitään "jenkkakahvoja", suhteellisen sopusuhtainen peppu, reidet eivät mitkään paksut....Silti koko 85C??!!  ap

[/quote]

Eihän siihen kokoon (85) juurikaan mikään paino vaikuta, vaan rintakehän laajuus, luusto siis. Hyvin hoikalla voi olla koko 85, minusta ainakin tuntuu kuin henkeä ahdistaa, jos otan pienemmän koon, ja siltä on tuntunut jo yläasteikäisenä, jolloin painoin noin 50 kg.  

[/quote]

Ja en ole ulkoisesti mitenkään rotevan näköinen rintakehän kohdalta, ei rintakehän laajuus välttämättä näy ulospäin. 

[/quote]

Jos urheilee tai ulkoilee keuhkot kasvaa > rintakehä laajenee.

[/quote]Oikeestiko? Mä ulkoilen ja harrastan liikuntaa päivittäin, hölkkään, pyöräilen, hiihdän, lumikenkäilen, patikoin, jumppaan, tanssin, joogaan, uin, käyn salilla...ja silti mun ympärys on tuon 72 cm. Sanoisin, että olen kyllä hyväkuntoinen, kuinkahan pienet mun keuhkot olis ilman liikuntaa..;D

[/quote]

En kyllä usko, että keuhkojen ympärysmitta mitenkään voisi kasvaa liikunnalla, mutta toki esimerkiksi joogassa opittu syvä hengitys saattaa täyttää ilmalla sellaisia keuhkon osia, jotka normaalisti jäisi käyttämättä. Ihmiset kun tuppaavat hengittämään varsin pienellä keuhkokapasiteetilla. Sen sijaan selkä- ja kylkilihasten treenaaminen toki kasvattaa massaa ja näin ollen myös ympärysmittaa. Minulle kävi näin, kun aloitin tavoitteellisemman kuntosaliharjoittelun. Samalla rasvaprosentti tippui ja rinnat pienenivät suhteessa muuhun kehoon. Eli mentiin koosta 70B kokoon 75A - joskus jopa 75AA. En yhtään ihmettele, että fitnesspimut laittavat silaripallot :/

Vierailija
44/46 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:15"]Hauska aina kun ihmiset luulee että mitä suurempi numero, sen suuremmat rinnat. Oikeasti sen rinnan koon tekee se kirjain joka määräytyy rinnan ympäryksen rinnan alta ja rintojen kohdalta erotuksella. Numero kuvastaa sitä rinnanympärystä rintojen alapuolelta.
[/quote]

Onko minulla sitten isot rinnat, kun kokoni on 65E? Ei kyllä erityisen isoilta näytä...esim. siskollani 75E ja hänellä on isot rinnat.
[/quote]

Laita kuva niin katsotaan;)

Vierailija
45/46 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:14"]

Hassua, miten tähän heti osuikin joukko naisia, joIta ei alusvaateliikkeiden mukaan ole juuri olemassakaan.

[/quote]

No esim. minun oikea kokoni olisi 60D, mutta koska liikkeissä ei ole niitä niin ostan väärää kokoa. Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että 60D on kokoni.

Vierailija
46/46 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:43"]

Jos verrataan kupin kokoja eli itse rintojen kokoa, niitä, joita voit mitata omilla kourillasi, niin 85C on isorintainen. Kuppi on samankokoinen rintaliiveissä, jotka ovat kooltaan 85C, 80D ja 75DD tai 75E. DD ja E eroavat siten, että eri valmistajat käyttävät eri luokituksia.

Eli 75C-kokoisen naisen rinnat ovat kaksi kokoa pienemmät kuin 85C-kokoisen.

[/quote]

Paitsi, että rintojen päältä mitatun ja alta mitatun erotus on C-kupissa aina sama. 75C:llä ja 85C:llä on siis suhteessa täysin samankokoiset rinnat. Toisella on vain suurempi rintakehä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi