Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet - minkä näköisen naisen todella haluatte?

Uteliasssssnainen
15.02.2022 |

Jotkut sanoo saunanraikas luonnonkaunis olis paras, jotkut sanoo toista. Kiinnostaisi nähdä kommentteja voisin siitä päätellä mitä miehet miettivät.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille luonnonkaunis = ei räikeää ja vahvaa glam-meikkiä. Ei useimmat miehet ymmärrä että luonnolliseen, siistiin lookiin voi mennä paljonkin vaivaa.

Harva nainen on kauneimmillaan "saunaraikkaana", mukavan puhdas ja rentoutunut voi toki olla, mutta useat muuten ihan hyvännäköiset naiset ovat heti saunasta tultua possunpunertavia ja nesteturvotusta keränneitä.

Kyllä luonnonkauniit naiset on kauniita saunasta tulleinakin, ja itse ainakin oletan miesten haluavan mieluiten nimenomaan luonnonkauniin naisen, eivät ”luonnollisen” näköisesti laittautunutta.

Minun tuttavapiirissäni ainakin monet naiset on sieviä saunapuhtaana, esim. kesäyössä kun saunotaan, uidaan ja istutaan laiturilla, niin ei kellään ole turvotusta tai punaista naamaa.

Miesten halut ”luonnonkauniiseen” naiseen on ymmärrettäviä, sillä moni varmasti haluaa kauniin naisen ja kaunis nainen on luonnonkaunis.

Eli kaunis myös ilman laittamista.

Luonnonkauniita on ehkä 1/100 naisista. Sinulla taitaa olla vain aika matalat kriteerit kauneudelle mikä tietysti on hyvä juttu. Näkee enemmän kauneutta.

Vierailija
42/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/50 pitkätukkainen blondi kapealla vyötäröllä ja kiinteällä takapuolella.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka tai vähän runsasmuotoisempikin voi olla, mutta vyötärö pitää erottua. Pahinta melkein tikkuraajat ja tasapaksu tai keskeltä pullea laatikko siinä välissä.

Vierailija
44/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehetys on lopulta hyvin yksilöllistä, Se, että joku nainen on mielestäni kaunis ei tarkoita että olisin hänestä kiinnostunut. En koe, että voisin vetää yhteen viehettäviä ominaisuuksia, koska jokaisen mahdollisen jutun kohdalla olen elämäni aikana tavannut useamman ei-viehettävän naisen samalla ominaisuudella.  

Ulkonäkö herättää huomion ja muut jutut sitten herättävät kiinnostuksen, 

Vierailija
45/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisen. M27

Vierailija
46/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2 metriinen jolla leikkaa nopeasti.

Vierailija
47/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttisen

48/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aloituksessa sanotaan luonnonkaunis ja saunanraikas olisi kyllä kiva. Luonnonkauniilla käsittäisin naisen olevan sellainen että ilman meikkiä olisi viehättävä ja saunanraikkaalla sitä että ilman hajusteita pystyy olemaan. Elohan koostuu pääasiallisesti arjesta joten ilman meikkiä ja hajusteita olevan neito ois paras🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
49/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat, pitkät kupariset hiukset, hoikka, n 160cm. Siinä minun unelma, se yksi ja tietty.

Vierailija
50/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisen näköisen, jolla on naamalla useammin veijarimainen hymy, kuin resting bitch face.

Vierailija
51/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka tiimalasi vartalo, ei liian pitkä, ei yli 170cm, ei pottunenää, luonnolliset huulet, mutta ei viiruhuulia, luonnolliset paksut hiukset ei tuuhennoksia, luonnollinen hiusväri, ei shokkivärejä, luonnollinen meikki, ei tatuoitu, ei tupakkaa, urheilullinen, ei moottoriturpa, sellainen pialambergtyyppinen tms.

Vierailija
52/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomi leipoo-ohjelmassa on monta herkkua.

Vierailija
53/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille luonnonkaunis = ei räikeää ja vahvaa glam-meikkiä. Ei useimmat miehet ymmärrä että luonnolliseen, siistiin lookiin voi mennä paljonkin vaivaa.

Harva nainen on kauneimmillaan "saunaraikkaana", mukavan puhdas ja rentoutunut voi toki olla, mutta useat muuten ihan hyvännäköiset naiset ovat heti saunasta tultua possunpunertavia ja nesteturvotusta keränneitä.

Kyllä luonnonkauniit naiset on kauniita saunasta tulleinakin, ja itse ainakin oletan miesten haluavan mieluiten nimenomaan luonnonkauniin naisen, eivät ”luonnollisen” näköisesti laittautunutta.

Minun tuttavapiirissäni ainakin monet naiset on sieviä saunapuhtaana, esim. kesäyössä kun saunotaan, uidaan ja istutaan laiturilla, niin ei kellään ole turvotusta tai punaista naamaa.

Miesten halut ”luonnonkauniiseen” naiseen on ymmärrettäviä, sillä moni varmasti haluaa kauniin naisen ja kaunis nainen on luonnonkaunis.

Eli kaunis myös ilman laittamista.

Luonnonkauniita on ehkä 1/100 naisista. Sinulla taitaa olla vain aika matalat kriteerit kauneudelle mikä tietysti on hyvä juttu. Näkee enemmän kauneutta.

Ihan perusnättejä, aika terveellistä elämää eläviä ihmisiä.

Moni nainen on saunapuhtaanakin sievä, ei se mikään harvinaisuus ole.

Vierailija
54/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi joskus, että tykkää, kun minä en meikkaa enkä värjää hiuksia. Silti on aina kuolannut meikkaavien tummahiuksisten naisten perään. Hänelle pitää olla tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen nainen...

Yllätä, värjää (ellet ole jo tummatukkainen) hiuksesi tummiksi ja osta ruskeat piilolinssit, katso huomaako miehesi.  Surullista on moni mies sanoo; oot hyvä ilman meikkiä jne, kuitenkin kun nainen "ryhdistäytyy" ja laittautuu, mies joutuu toteamaan hei mikä nainen!

Vierailija
55/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

165-170cm

ruskettunut iho

mustat paksut kiharat hiukset (pitkät)

ruskeat silmät

pisamat

hoikka

Välimereltähän näitä löytyy.

Vierailija
56/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto on kauneinta. Siitä minä pidän.

Vierailija
57/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku semmonen joka oikeasti kestää miehen Avoidant personality disorderin.

Vierailija
58/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museosta löysin elämäni naisen

Satavuotiaan kaunokaisen

Rintsikoita käytä se ei

Muumioilta järjen se vei

Toiset ne rakastaa nuorikoita

Toiset ne palsamoi muumioita

Vierailija
59/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen :)

Vierailija
60/131 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy yleensä pukee naista ja silmät voivat olla naisen seksikkäin kohta. En ole huomannut, että silmien väri olisi itselleni vaikuttava ominaisuus joten ehkä silmien muoto tai katse itsessään on se mikä tekee vaikutuksen. Itse olen melko lyhyt joten luonnollisesti itseni pituiset tai sitä lyhyemmät miellyttävät silmää eniten. Pituuden puolesta alle 170senttiin mahtuu monia naisia. Kai se itselleni sopivin olisi jossain 155-165cm välissä, jos absoluuttisista ihanteista puhutaan. Hiusten värillä tai pituudella ei ole minulle kovin suurta merkitystä. Joillekin sopii pitkät hiukset ja toiset näyttävät kuumilta lyhyissä hiuksissa ja kaikkea siltä väliltä. Olenkin sitä mieltä, että nainen on viehättävimmillään, kun hän on sinut itsensä kanssa ja viihtyy hiuksissaan. Sama koskee meikkausta. Koskaan en ole seurustellut voimakkaasti meikkaavan naisen kanssa. Vartaloihanteeni naiselle on liikunnallinen tai urheilullinen ja luonnollinen. Sopusuhtainen. Ihan täydellinen esimerkki kauniista vartalotyypistä voisi olla Tuuli Matinsalo aktiiviuran jälkeen. Siinä muutenkin erittäin ulkoisesti viehättävä nainen.

M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi