Miehet - minkä näköisen naisen todella haluatte?
Jotkut sanoo saunanraikas luonnonkaunis olis paras, jotkut sanoo toista. Kiinnostaisi nähdä kommentteja voisin siitä päätellä mitä miehet miettivät.
Kommentit (131)
Jostain syystä sellaisen näköiset naiset jotka vaikuttavat terveiltä ja hyviltä synnyttäjiltä ja äideiltä vetoavat eniten. Siis ulkonäöstä kun puhutaan. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö melkein kuka tahansa voisi olla se maailman kaunein kun ensin tutustuu ja sitten rakastuu.
😂😂😂😂😂😂 MILLOIN OPITTE ETTÄ TÄÄLLÄ ON N A I K K O S I A ?! Minkä h e l v e t i n takia osoitatte kysymyksiä mi ekk osille n a i k k o s t e n palstalla?!?🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Riippuu minkä näköiset ovat kiinnostuneet. Lähestyn sellaisia, jotka laittavat itsensä nimenomaan minun lähestyttäväksi. Tykkään myötätuulesta.
Muitapa en sitten juurikaan jututa.
Viisaan, lempeän ja luotettavan.
Vierailija kirjoitti:
Viisaan, lempeän ja luotettavan.
(Sisäinen kauneus näkyy myös ulospäin.)
Sellaisen kuin Abigail Shapiro. Mutta ilman sitä juutalaisuutta. Siinä olisi aika lailla täydellinen ja naisellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaisen. Miksi? Koska ovat söpöjä ja naisellisia, toisin kuin eräät muut naiset...
Jos pikkulapsista tykkää...
Ilmiannettu r a s i s m i s t a.
Mielellään että on muodokas pylly ja muuten suht. normaali ja hoikahko keskivartalo. Ei väliä onko rinnat isot vai pienet, kunhan hyvät.
Lyhyet naiset. Naisellinen vartalo, ei saa olla muodottoman laiha, mutta ei myöskään selvästi ylipainoinen. Ei myöskään lihaksikas. Eli lyhyt ja muodokas.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaisen. Miksi? Koska ovat söpöjä ja naisellisia, toisin kuin eräät muut naiset...
Hear, hear!
Mies sanoi joskus, että tykkää, kun minä en meikkaa enkä värjää hiuksia. Silti on aina kuolannut meikkaavien tummahiuksisten naisten perään. Hänelle pitää olla tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen nainen...
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkaunis joka tykkää silti meikata joskus, hoikka mutta ei luiseva, kurvikas lihaksisto ja ruumiinrakenne, hyvä ryhti, sopivan kimmoisa koostumus.
Kuulostat näyttelyhevosten tuomarilta
Vierailija kirjoitti:
Miehille luonnonkaunis = ei räikeää ja vahvaa glam-meikkiä. Ei useimmat miehet ymmärrä että luonnolliseen, siistiin lookiin voi mennä paljonkin vaivaa.
Harva nainen on kauneimmillaan "saunaraikkaana", mukavan puhdas ja rentoutunut voi toki olla, mutta useat muuten ihan hyvännäköiset naiset ovat heti saunasta tultua possunpunertavia ja nesteturvotusta keränneitä.
Kyllä luonnonkauniit naiset on kauniita saunasta tulleinakin, ja itse ainakin oletan miesten haluavan mieluiten nimenomaan luonnonkauniin naisen, eivät ”luonnollisen” näköisesti laittautunutta.
Minun tuttavapiirissäni ainakin monet naiset on sieviä saunapuhtaana, esim. kesäyössä kun saunotaan, uidaan ja istutaan laiturilla, niin ei kellään ole turvotusta tai punaista naamaa.
Miesten halut ”luonnonkauniiseen” naiseen on ymmärrettäviä, sillä moni varmasti haluaa kauniin naisen ja kaunis nainen on luonnonkaunis.
Eli kaunis myös ilman laittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän japanilaiset naiset kuten minkään muunkaan maalaiset aikuiset naiset näytä _lapselta_.
Tyttömäisen siroja ja söpöjä voivat olla, mutta se ei liity mitenkään mihinkään pikkulapselta näyttämiseen.
Aikuinen on aikuinen, oli minkä kokoinen tai tyylinen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän japanilaiset naiset kuten minkään muunkaan maalaiset aikuiset naiset näytä _lapselta_.
Tyttömäisen siroja ja söpöjä voivat olla, mutta se ei liity mitenkään mihinkään pikkulapselta näyttämiseen.Aikuinen on aikuinen, oli minkä kokoinen tai tyylinen vaan.
Tuhlaat aikaasi puhuessasi järkeä näille katkerille suomimuijille. Antaa heidän purkaa katkeruuttaan tällä hikisellä foorumilla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset. Naisellinen vartalo, ei saa olla muodottoman laiha, mutta ei myöskään selvästi ylipainoinen. Ei myöskään lihaksikas. Eli lyhyt ja muodokas.
KUKA OLET? HALUATKO TUTUSTUA? Oletko pitkä vai pätkä? Mulla yleensä mitat 182-193 cm, mut toi noin 182 paras!
Mutta huomioi, että eräänlaisessa seksissä ongelmaa pituuseron takia... vai oletko jo huomannut?
Sellaisen jolla ei ole leveää nenää ja uskomattoman isoja nenänreikiä.
Myöskään lähi-itäläinen karvainen ja viiksekäs ei kelpaa.
Eli mukava ja ihmisen näköinen.
No niin, muut miehet on saaneet nauttia naisesta hoikempana ja minulle sitten tietenkin jotain pontsoa tarjolla