Deittigurut: Seiskan naiset hakevat liian usein kympin miestä
"Epärealistiset odotukset ja haave jalat alta vievästä rakkaudesta pitää yhä useamman sinkkuna....
– Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä....
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:02"]
Muistutettakoon tähän väliin OkCupidin, yhden maailman suosituimmista deittisivustoista, tekemästä selvityksestä jonka mukaan juuri naisilla, ei siis miehillä, vaan NAISILLA on täysin epärealistiset odotukset vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Naisten mukaan 80% miehistä on keskivertoa rumempia kun taas miesten arviot naisista noudattivat kellokäyrää kuten järjen mukaan kuuluukin.
On todella huvittavaa ja samalla säälittävää, että naiset kehtaavat haukkua miehiä pinnallisiksi kun itse ovat monin kerroin pahempia.
http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
[/quote]
Olipa yllätys.. Yhtään ainoaa kertaa täällä yksikään nainen ei ole selittänyt miksi naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Alapeukkuja kyllä tulee tutkitulle tiedolle muttei selityksiä miksi näin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:57"]Vähä-älyinen juttu. Kaikki nämä pisteytykset ja arvoteoriat oksettaa.
[/quote]
Ja silti naiset käyttäytyvät niiden mukaan!
Parhaita ovat ne 3+ naiset jotka täällä kertovat seurustelevansa 9- miesten kanssa. Se teidän ihana komea miehenne on ehkä omasta mielestänne maailman komein ja upein, mutta meidän arvoasteikossa korkeammalla olevien naisten mielestä korkeintaan 5+, eli oikein hyvin sovitte toisillenne.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:02"]
Muistutettakoon tähän väliin OkCupidin, yhden maailman suosituimmista deittisivustoista, tekemästä selvityksestä jonka mukaan juuri naisilla, ei siis miehillä, vaan NAISILLA on täysin epärealistiset odotukset vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Naisten mukaan 80% miehistä on keskivertoa rumempia kun taas miesten arviot naisista noudattivat kellokäyrää kuten järjen mukaan kuuluukin.
On todella huvittavaa ja samalla säälittävää, että naiset kehtaavat haukkua miehiä pinnallisiksi kun itse ovat monin kerroin pahempia.
[/quote]
Olipa yllätys.. Yhtään ainoaa kertaa täällä yksikään nainen ei ole selittänyt miksi naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Alapeukkuja kyllä tulee tutkitulle tiedolle muttei selityksiä miksi näin.
[/quote]
Kuten sanottua, alapeukkuja kyllä tulee tutkitulle tiedolle muttei selitystä miksi näin. Miksi naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia ja miksi miehet näkevät naiset suurimmalta osalta normaaleina, vähemmistön keskimääräistä rumempina sekä kauniimpima kuten järjen mukaan kuuluukin.
Saman huomaa baarissa. Lylleröt ja rilli-kristot jahtaa lihaksikkaita ja tyylikkäitä miehiä :D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:55"]
Saman huomaa baarissa. Lylleröt ja rilli-kristot jahtaa lihaksikkaita ja tyylikkäitä miehiä :D
[/quote]
mikä on rilli-kristo? o.O
Siis miksi pitää arvottaa ihmisiä tuolla tavalla? Miksi pitää lokeroida ihmisiä johonkin arvojärjestykseen? Miksi jonkun pitää määrittää, että ketä saa iskeä ja ketä ei? En ymmärrä tällaista ollenkaan. Ymmärrän sen, että ei kannata rakentaa liikaa vaatimuksia kumppanille ja odottaa, että joku täyttäisi ne kaikki vaatimukset. Mutta tuollainen eri luokkiin lokerointi on inhottavaa ja ällöttävää.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:55"]
[/quote]
mikä on rilli-kristo? o.O
[/quote] B-)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:02"] Muistutettakoon tähän väliin OkCupidin, yhden maailman suosituimmista deittisivustoista, tekemästä selvityksestä jonka mukaan juuri naisilla, ei siis miehillä, vaan NAISILLA on täysin epärealistiset odotukset vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Naisten mukaan 80% miehistä on keskivertoa rumempia kun taas miesten arviot naisista noudattivat kellokäyrää kuten järjen mukaan kuuluukin. On todella huvittavaa ja samalla säälittävää, että naiset kehtaavat haukkua miehiä pinnallisiksi kun itse ovat monin kerroin pahempia. http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/ [/quote] Olipa yllätys.. Yhtään ainoaa kertaa täällä yksikään nainen ei ole selittänyt miksi naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Alapeukkuja kyllä tulee tutkitulle tiedolle muttei selityksiä miksi näin. [/quote] Kuten sanottua, alapeukkuja kyllä tulee tutkitulle tiedolle muttei selitystä miksi näin. Miksi naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia ja miksi miehet näkevät naiset suurimmalta osalta normaaleina, vähemmistön keskimääräistä rumempina sekä kauniimpima kuten järjen mukaan kuuluukin.
[/quote]
Noh, OkCupidin profiilien perusteella tehdyt "tutkimukset" eivät varsinaisesti ole mitään huippuluokan tutkimusta, lähinnä pikainen katsaus deittisivuston sisäiseen maailmaan, ja koska kyseessä on nimenomaan deittisivusto, se maailma on yllättäen melko pinnallinen. Moni ei välttämättä kirjoita profiiliinsa edes mitään sen kummempia, kunhan läiskää kuvan.
Niin, se kuva. Jostain kumman syystä miehet on monesti huonompia ottamaan omakuvia kuin naiset, mistä lie johtuu, mutta näin arvioisin ihan vaan amatööriharrastajana ja joskus deittisivuistoilla seikkailleena. Kuka tahansa näyttää epäviehättävältä jos valaistus iskee naamaan niin että jokainen näppy, karva ja ryppy korostuu ja otsa leiskuu rasvaisena. Monesti miehet tuntuu olevan aika kokemattomia selfieiden kanssa, joten ilmekin on luokkaa "moi, oon Pete ja täs on mun sexy passikuvailme :|" - ei kovin hehkeää.
Turha sitten yrittää jotain kulmaa seuraavaksi jossa väität että naiset on narsistisia emakkoja kun ne on niin paljon parempia ottamaan selfieitäki, että räpsivät niitä itsekeskeisenä varmaan koko ajan!11 Veikkaan että yksi iso syy siihen miksi monet naiset on siinä parempia on se että halutaan ikuistaa usein esim. kivoja meikkejä, vaatteita jne., ja niitä kuvia räpsiessä sitä äkkiä vaan oppii että mikä kulma on ehdoton no-no ja mistä näyttää paremmalta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:28"]
Minulla miehenä käy sääliksi niitä kympin miehiä, jotka ovat seiskan naisten mukaan lähteneet, kun olisi ollut heillä mahdollisuus etsiä se kympin nainenkin.
[/quote]
Aijaa. Minun taas käy sääliksi sellaista ihmistä, jonka puoliso näkee seiskana. On epärehellistä ottaa muu kuin itselle kympin ihminen.
Ois ihan kiva tietää myös että mikä on se seiskan mies ja seiskan nainen. Onko kyse pelkästään ulkonäöstä vai pitääkö seiskaan alkaa sitten laskemaan rimaa myös luonteen suhteen? Onko nämä sen deittigurun mielestä jotenkin yhteismitalliset miehillä ja naisilla, eli pitääkö seiskaan joustaa samoissa asioissa yhtä paljon? Erilaiset muuttumisleikit on osoittaneet, että naisilla uusi tyyli, kampaus ja meikki voi tehdä ulkonäölle paljon, mutta eihän se luonnetta muuta miksikään. Onko se nainen sitten tän deittigurun mielestä eri "arvoinen" ennen ja jälkeen? Deittailuun toki pinnallisilla asioilla on merkitystä, mutta kyllä rakastuminen ja yhdessäolo vaatii jotain ihan muuta, ja toisaalta myös kestää jotain ihan erilaisia ihmisten puutteita kuin deittailu.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:02"]
[/quote]
Kertonee enemmän cupidissa pyörivistä sinkuista kuin keskivertosinkuista.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:59"]
Minä olen rehellisesti arvioituna asteikolla 4-10 ehkä juuri ja juuri vitosen nainen. Olen ruma, toinen silmä karsastaa, ylipainoa on, mitäänsanomaton persoonallisuus, tyyli luokkaa harmaavarpunen, mielenterveysongelmia. Mutta minulla on mies, jonka mielestä (kyllä, hän sanoo näin päivittäin) olen jumalatar! Ihailee "kauneuttani", saa seisokin aina kun näkee minut alasti, kimpussani vielä 10 avioliittovuoden jälkeenkin. Ja mies on siis itse jossei nyt ihan alfa, niin hyvätasoinen beta.
Että anteeksi nyt vaan kauheasti, kun näin epäsuhta pari on päässyt syntymään. :D
[/quote]
Alfa ja beta ovat ihan eri kärjessä tyhmä:D
[/quote]
Itse olet tyhmä. Opettelepa ensin kreikkalaiset aakkoset ja tuu sitten huutelemaan ;D ;D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:50"]
Sain maailman ihanimman ja parhaan miehen joka pitää minusta huolta ja rakastaa! Monta vuotta mun tyttökaverit jaksoi vittuilla mulle, että mun mies on lyhyt, vanha ja duunari. Mutta nyt on mun vuoro nauraa niille päin naamaa kun ne itkee miten niiden alfamiehet on kusettaneet, hakanneet, pettäneet ja jättäneet. Ja mun mies on edelleen maailman ihanin lyhyt vanha duunari!
[/quote]
Ihania kavereita sulla. Mun ystäväni on pariutunut itseään 30 vuotta vanhemman, lyhyen duunarin kanssa, eikä tulisi mieleenkään kettuilla asiasta. Myös oma mieheni haukuttaisiin tällä palstalla maan alle synnyinmaansa takia, mutta itse tiedän minkälaisen kultakimpaleen olen valinnut. Suurin osa ihmisistä on yksinkertaisia ja pinnallisia laumasieluja, mutta kannattaa valita lähipiirinsä ne normista poikkeavat niin elämä on mukavampaa ;)
Mun mielestä, sis parikymmentä vuotta asiaa sivusta katseltuani suomalaiselle naiselle kelpaa mikä tahansa kissankulta kunhan kiiltää. Rima ei ole korkealla mutta silti, epätoivosta huolimatta ei miehet käy täkyyn.
Aika hankalaa lähteä numeroilla miettimään kuka ansaitsee kenetkin. Eikä varmasti ole mitenkään sama käsitys miehillä ja naisilla siitä mikä on kympin "saalis". Esim. tempation islandin Janita on varmaan monille miehille kympin nainen, mutta samoilla spekseillä varustettu Anton ei ehkä kovinkaan monen naisen unelmamies. Mites vaikkapa Vesku Loiri? Mikäs hänen arvonsa sitten on?
Ja sitä paitsi tuo ap:n jutun otsikko aika tarkoitushakuisesti jätti pois sen mitä tuo deittiguru oli todennut. Lause kokonaisuudessaan: " Näin kärjistäen sanottuna seiskan naiset hakevat kympin miestä ja päinvastoin. "
Itseäni ei kiinnosta pätkääkään miehen pituus, lihakset, status tai varakkuus. Moraalille, älykkyydelle ja rehellisyydelle mulla on sen sijaan kovat vaatimukset. Ehkä sen vuoksi olenkin aina ollut vain onnellisissa suhteissa, joita on tähän asti kertynyt kaksi kappaletta. Jaksan aina ihmetellä näitä itsekkäiden, tyhmien ja ilkeiden, mutta ah niin hyvännäköisten kanssa pariutujia, mutta kukin taplatkoon tyylillään.
Ällöttävää arvottaa ihmistä koulunumeroin.Kyllä rakkauden ja nuorien toisiaan kohtaam tuntevan luontaisen vetovoiman kuuluisi olla tärkeintä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 05:53"]
Ällöttävää arvottaa ihmistä koulunumeroin.Kyllä rakkauden ja nuorien toisiaan kohtaam tuntevan luontaisen vetovoiman kuuluisi olla tärkeintä.
[/quote]
Miksi sinusta vanhempien ihmisten tunteilla ei ole väliä?
En ymmärrä miksi pitäisi ottaa joku, vain että olisi joku, varsinkaan minkään arvoasteikon mukaan. Olen yksin kunnes löydän juuri sopivan ihmisen, jonka kanssa olosta voi nauttia.
"Ennen riitti kun mies tienasi rahaa perheelleen ja oli uskollinen." Mitä mieltä on roikkua jonkun kanssa josta ei saa tuon kummempaa irti? Enkä haluaisi myöskään miestä, jolle "kelpaa suunnilleen kuka vain". En halua olle jollekin se kuka vain, eikä ole reilua sille toisellekaan olla minulle kuka vain. Parisuhteen väkisin tavoittelu on todella yliarvostettua. Väitän että onnelliseksi tuolla ei tule.