Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittigurut: Seiskan naiset hakevat liian usein kympin miestä

Vierailija
29.06.2015 |

"Epärealistiset odotukset ja haave jalat alta vievästä rakkaudesta pitää yhä useamman sinkkuna....

– Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä....

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti ollut naisen kanssa treffeillä, jolla oli paperille kirjoitettu kysymyslista. Pari minuuttia katselin sitä touhua ja sanoin, että menen nyt tuosta ovesta ulos, tulen kahden minuutin päästä takaisin ja voidaan aloittaa tämä homma alusta. Nainen suuttui....

Vierailija
22/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:17"]Lassukka parka on taas jäänyt ilman deittiseuraa. [/quote] Siis et osaa antaa älykästä perusteltua argumenttia tähän keskusteluun? Nuo tyhjän hokemiset voi jättää kokonaan pois pitkittämästä ketjua.

[/quote]

Olet näköjään täällä aina argumentoimassa. Miten on suurtekojesi laita tänään? Miten kaverin startuppi jakselee?
[/quote]

Miksi lainaat viestiäni, kun sinulla ei siihen liittyen ole asiaa??

Siis kunhan ihmettelen..

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:06"]

Olen oikeasti ollut naisen kanssa treffeillä, jolla oli paperille kirjoitettu kysymyslista. Pari minuuttia katselin sitä touhua ja sanoin, että menen nyt tuosta ovesta ulos, tulen kahden minuutin päästä takaisin ja voidaan aloittaa tämä homma alusta. Nainen suuttui....

[/quote]

Luulin, että tämä on vain elokuvaklisee... Sano, että huijaat. :D

Vierailija
24/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai deittigurut käyttävät numeroita ihmisistä? Normaalissa parisuhteessa ei leikitä numeroilla. :D

Vierailija
25/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt että olenko outo, kun en ole koskaan ollut kiinnostunutkaan kiiltokuvamiehistä. Siis heistä, joilla on vatsalihakset näkyvillä ja joiden David-vartalo kimaltelee auringossa. 

En ole koskaan pitänyt itseäni minään kympin naisena millään tasolla, joten en tiedä onko se vaikuttanut siihen, kenestä olen ollut kiinnostunut? En kyllä aktiivisesti ole koskaan tasoani miettinyt, kunhan peiliin katsoessa olen kelvannut itselleni, se on riittänyt. 

Nyt naimisissa ollessa nämä jutut tuntuvat paitsi kaukaisilta, myös hyvin kylmiltä ja laskelmoivilta. Jos nyt ero tulisi, en ehkä enää edes uskaltaisi etsiä ketään. Tulisi eteen jos tulisi, mutta mieluummin loppu elämä yksin kuin yrittäisi olla jotain mitä en ole saadakseni jotain, mitä luulen tarvitsevani. 

Vierailija
26/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi hassua. Mies joka on minulle kympin mies on kaukana yleisestä ihanteesta. Hän on ensisijaisesti älykäs ja huumorintajuinen. Niillä minut hurmataan ja sillä miten minua kohtelee. Sen jälkeen kaikki muu on toisarvoista.

Nykyinen miesystäväni on mua 8 vuotta vanhempi, osittain kaljuuntunut ja vatsaakin löytyy. Soitaa kitaraa ja laulaa, ja miten hyvin laulaakin. Ja on erittäin älykäs, olen tutustunut häneen töissä ja it-alan hommia teemme. Mulle hän on kympin mies, muille voi olla jotai ihan muuta. Ja sama vastaavasti toisin päin, minä olen juuri hänelle kympin nainen, vaikka moni muu ei näe minussa kuin ylipainon.

Vierailija
27/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epä-liitteen kiinnittäminen vierassanaan on väärin. surrealistinen = "epärealistinen".

T. kielipoliisi

Vierailija
28/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:02"]

Muistutettakoon tähän väliin OkCupidin, yhden maailman suosituimmista deittisivustoista, tekemästä selvityksestä jonka mukaan juuri naisilla, ei siis miehillä, vaan NAISILLA on täysin epärealistiset odotukset vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Naisten mukaan 80% miehistä on keskivertoa rumempia kun taas miesten arviot naisista noudattivat kellokäyrää kuten järjen mukaan kuuluukin.

On todella huvittavaa ja samalla säälittävää, että naiset kehtaavat haukkua miehiä pinnallisiksi kun itse ovat monin kerroin pahempia.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

[/quote]

Olipa yllätys.. Yhtään ainoaa kertaa täällä yksikään nainen ei ole selittänyt miksi naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Alapeukkuja kyllä tulee tutkitulle tiedolle muttei selityksiä miksi näin.

[/quote]

Aika isolle tuo määrä kuulostaa. Minulla ja kolmella ystävättärellä on täysin erilaiset miesmaut, osa ystävieni mielestä huippukomeista on mielestäni jopa rumia ja sama toisin päin. Eikä kenenkään meidän miesmaku koostu mistään hunkseista vaan aivan tavallisista miehistä. Eli vaikka yksittäisen naisen mielestä prosenttiosuus olisi tuo niin silti niille lopuille on omat haluajansa.

Vierailija
29/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 05:43"]

Aika hankalaa lähteä numeroilla miettimään kuka ansaitsee kenetkin. Eikä varmasti ole mitenkään sama käsitys miehillä ja naisilla siitä mikä on kympin "saalis". Esim. tempation islandin Janita on varmaan monille miehille kympin nainen, mutta samoilla spekseillä varustettu Anton ei ehkä kovinkaan monen naisen unelmamies. Mites vaikkapa Vesku Loiri? Mikäs hänen arvonsa sitten on?

Ja sitä paitsi tuo ap:n jutun otsikko aika tarkoitushakuisesti jätti pois sen mitä tuo deittiguru oli todennut. Lause kokonaisuudessaan: " Näin kärjistäen sanottuna seiskan naiset hakevat kympin miestä ja päinvastoin. "

[/quote]

Ei lassukoita (mihin ap lukeutuu) kiinnosta faktat vaan oman asian esiintuominen.

Mun mielestä se anton ja janita olis keskenään tosi huono pari, vaikka ulkoisesti olisi match. 

Vierailija
30/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:53"]

En ymmärrä miksi pitäisi ottaa joku, vain että olisi joku, varsinkaan minkään arvoasteikon mukaan. Olen yksin kunnes löydän juuri sopivan ihmisen, jonka kanssa olosta voi nauttia.
"Ennen riitti kun mies tienasi rahaa perheelleen ja oli uskollinen." Mitä mieltä on roikkua jonkun kanssa josta ei saa tuon kummempaa irti? Enkä haluaisi myöskään miestä, jolle "kelpaa suunnilleen kuka vain". En halua olle jollekin se kuka vain, eikä ole reilua sille toisellekaan olla minulle kuka vain. Parisuhteen väkisin tavoittelu on todella yliarvostettua. Väitän että onnelliseksi tuolla ei tule.

[/quote]

Ne jotka on pitkään yksin ovat tämän yhteiskunnan suurimpia lusereita. Ne on  niitä joissa on jotain hyvin pahasti vikaa. Se kertoo että ihmisessä on vikaa jossain jos se ei löydä kumppania. Joko se ei saa jolloin se on itse niin vastenmielinen että sitä ei kukaan huoli tai sitten sille ei kelpaa kukaan jolloin hän on itse henkisesti sairas.

Jos ihminen taas haluaa olla yksin koko ikänsä niin se vaan kertoo että ihminen ei kykene elämään muiden ihmisten kanssa. Jolloin hänessä todellakin on pahasti vikaa

[/quote]

Eri jolle vastaat.

Sinussa on jotain todella pahasti vikana jos otat kumppanin, jota kohtaa et tunne mitään vain siksi ettet uskalla olla yksin. Itse kuulun ihmisiin joka ihastuu todella harvoin saati sitten rakastuu.

Vierailija
31/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:17"]

Lassukka parka on taas jäänyt ilman deittiseuraa.

[/quote]

Rasittavaa kun aina joku katkeroitunut misongynisti tulee pilaamaan mielenkiintoiset ketjut.

Vierailija
32/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hain ennen tietynnäköistä ja kokoista miestä. Itse keskiverto nainen. Yksi lyhyt, ei-niin-komea mies vonkui kahville ja muutamien treffien jälkeen avasin hänelle sydämeni ja rakastuttiin. Hänen luonteensa on mahtava, täysi kymppi, kaikkea muuta mihin olin tottunut ja ulkonäköäkin olen oppinut katsomaan eri lailla, hän miellyttää silmää. Ja ennen kuin joku nokkela kysyy avasitko jotain muuta kuin sydämesi niin kyllä avasin ja se oli upeaa. T.Naimisissa onnellisesti 8 vuotta

Vierailija
33/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:47"]

"Seiskan naiset hakevat usein kympin miestä"

Joo, ja miehille, tai ainakin meille alemman tason miehille, sanotaan että pitäs tyytyä mihin tahansa rutkuun vaikka miehellä olis koulutukset, työpaikat, varallisuutta, tyylikkyyttä, älyä, pituutta, kaikki hiuksetkin päässä jne. Mutta kun naama ei ole hollywoodista niin shit-tierin naiseen pitäis tyytyä.

Ei se niin kuulkaas mene.

[/quote]Sulla on todella järkyttävä ajatusmaailma, en voi muuta sanoa. En toivo tuolla tavalla ajattelevaa ihmistä puolisoksi kenellekään. 

[/quote]

Käykö tunteisiin kun miehet ei suostu tossutettavaksi vaan vaativat sitä mikä heille kuuluu?

[/quote]

Sinä jaksat jankuttaa noista tunteisiin käymisestä aika paljon tällä palstalla.

Mitä jos menisit terapiaan. Olet aika huolestuttavan säälittävä pieni poika raasu.

Vierailija
34/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:25"]

paitsi että sitten kun ollaankin käräjätuomareita tai erikoslääkäreitä, niin ei sekään todellakaan kelpaa. Kun menestyvä nainen on niiiiin iso turn off... Pariutumisvaiheessa pitäisi olla nätti tyhjäpää, ja sitten mystisesti muuttua hyväpalkkaiseksi talousihmeeksi. AI niin, mutta eihän sekään käy, kun on kauhea turn off jos nainen tienaa enemmän kuin mies. Elätti ei kumminkaan saa olla, ja elätti on siis sellainen nainen joka tienaa vähemmän kuin se mies.

että koittakaa tässä nyt pärjäillä :-D.

[/quote]

Ei kai se sitten ole reilua mutta itselläni akateemisella miehellä ei vaan ota eteen, jos nainen on käräjätuomari. Se on pahin mahdollinen, vaikkei minulla ole koskaan ollut ongelmia poliisin kanssa.

Vierailija
35/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:50"]Sain maailman ihanimman ja parhaan miehen joka pitää minusta huolta ja rakastaa! Monta vuotta mun tyttökaverit jaksoi vittuilla mulle, että mun mies on lyhyt, vanha ja duunari. Mutta nyt on mun vuoro nauraa niille päin naamaa kun ne itkee miten niiden alfamiehet on kusettaneet, hakanneet, pettäneet ja jättäneet. Ja mun mies on edelleen maailman ihanin lyhyt vanha duunari! [/quote] Vanhaan mieheen haksahtamista en tule koskaan ymmärtämään. Mieluummin seksiä ja intohimoa täynnä oleva suhde muutaman vuoden ja loppuelämä yksin kuin kaiken ikää samoissa lakanoissa elähtäneen kuvotuksen kanssa. Ei sitä parisuhteeseen tarvitse sännätä, jos on löytänyt vanhemman isällisen ystävän. [/quote] Täysin samaa mieltä. Mieluummin olen yksin kuin ottaisin vanhan miehen. N34

[/quote]

Minä olen myös samaa mieltä. Mieluummin yksin kuin omaikäinen nainen. M34

Vierailija
36/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina kaverini hengasi paljon kahden miespuolisen kaverinsa kanssa, ja satunnaisesti minäkin olin mukana porukassa esim. bileravintoloissa. Minä oikeasti luulin, että nämä miehet olivat miespari, eivät mitenkään homomaisia olleet, mutta jotenkin vaan niin "pariskunnan oloisia" ja kun heillä ei koskaan ollut mitään säpinää kenenenkään naisen kanssa.

Olin aivan ymmyrkäisenä kun kaverini selitti jossain vaiheessa, että ovat ihan heteroita, mutta eivät ravintoloissa yleensä tee mitään aloitetta kun "eivät kiinnostu kenestäkään joka ei näytä Jennifer Lopezilta". Ja kaverit itse; kaksi amiskoulutettua, hyvin tavallisen näköistä suomalaista miestä.... Mutta Jennifer Lopez pitää saada...

Vierailija
37/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:51"]

Entä jos 9 nainen hakee 7-8 miestä?

[/quote]

Ei tapahdu tässä universumissa.

Vierailija
38/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:51"]

Entä jos 9 nainen hakee 7-8 miestä?

[/quote]

Ei tapahdu tässä universumissa.

[/quote]

Suomessa koulutettu nainen ottaa useammin itseään huonommin koulutetun miehen kuin päinvastoin.

Vierailija
39/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan naisia ei ole olemassa. Kaikki naiset ovat kymppejä sillä miehille kelpaa aina tavisnainen. Tämä on totta koska internetissä sanottiin niin.

Vierailija
40/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:25"]

Olen joskus miettinyt että olenko outo, kun en ole koskaan ollut kiinnostunutkaan kiiltokuvamiehistä. Siis heistä, joilla on vatsalihakset näkyvillä ja joiden David-vartalo kimaltelee auringossa. 

En ole koskaan pitänyt itseäni minään kympin naisena millään tasolla, joten en tiedä onko se vaikuttanut siihen, kenestä olen ollut kiinnostunut? En kyllä aktiivisesti ole koskaan tasoani miettinyt, kunhan peiliin katsoessa olen kelvannut itselleni, se on riittänyt. 

Nyt naimisissa ollessa nämä jutut tuntuvat paitsi kaukaisilta, myös hyvin kylmiltä ja laskelmoivilta. Jos nyt ero tulisi, en ehkä enää edes uskaltaisi etsiä ketään. Tulisi eteen jos tulisi, mutta mieluummin loppu elämä yksin kuin yrittäisi olla jotain mitä en ole saadakseni jotain, mitä luulen tarvitsevani. 

[/quote]

Olet todellakin outo naiseksi! Normaalit naiset arvottavat miehiä rutiininomaisesti ja pitävät komeina Hollywoodin komeimpia näyttelijöitä. Muut ovat sitten rumia tai tosi rumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän