Deittigurut: Seiskan naiset hakevat liian usein kympin miestä
"Epärealistiset odotukset ja haave jalat alta vievästä rakkaudesta pitää yhä useamman sinkkuna....
– Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä....
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:51"]
Entä jos 9 nainen hakee 7-8 miestä?
[/quote]
Ei tapahdu tässä universumissa.
[/quote]
Suomessa koulutettu nainen ottaa useammin itseään huonommin koulutetun miehen kuin päinvastoin.
[/quote]
Niin mutta koulutus ei nosto naisen tasoa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:47"]
Mistä saisin muuten tietää , minkä arvosanan tyttö olen ja minkä näköisiä ovat ne miehet, joita saan iskeä? Itse on niin huono arvioimaan itseään. Vaikuttaako "tasooni" yhtään esim. luonne ja muut ominaisuudet, vai onko kyse vain ulkonäöstä?
[/quote]
Ulkonäkö (ikä, tissit, perse, naama, pitkät hiukset)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:18"]
[/quote]
[/quote]
Suomessa koulutettu nainen ottaa useammin itseään huonommin koulutetun miehen kuin päinvastoin.
[/quote]
[/quote]
Ei sinun mielestäsi mutta naisten mielestä nostaa. Miksi kuvittelet että sinä, tai kukaan muukaan, olisi pätevämpi arvioimaan naisen omaa tasoa kuin nainen itse? Jos nainen arvostaa koulutusta hän haluaa koulutusta arvostavan miehen. Joten elämä tuollaisia kommentteja laukovan ihmisen kanssa olisi sietämätöntä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Koulutus ja tulotaso kuitenkin linkkaavat yhteen... Eikö se 7 mies osaa arvostaa sitä, että nainen tienaa paremmin ja voi sitä kautta ostaa sille 7 miehelle tämän haluamat elektroniset härpäkkeet, lomamatkat ja riittävästi bisseä? :)
[/quote]
Jos ei saa oman tason miestä niin sitten alemmalta tasolta. Vai pitääkö elää yksin?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:29"]
Koulutus ja tulotaso kuitenkin linkkaavat yhteen... Eikö se 7 mies osaa arvostaa sitä, että nainen tienaa paremmin ja voi sitä kautta ostaa sille 7 miehelle tämän haluamat elektroniset härpäkkeet, lomamatkat ja riittävästi bisseä? :)
[/quote]
Kyllähän tuo kelpaisi, mutta ei ne naiset pariudu alaspäin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:25"]
Olen joskus miettinyt että olenko outo, kun en ole koskaan ollut kiinnostunutkaan kiiltokuvamiehistä. Siis heistä, joilla on vatsalihakset näkyvillä ja joiden David-vartalo kimaltelee auringossa.
En ole koskaan pitänyt itseäni minään kympin naisena millään tasolla, joten en tiedä onko se vaikuttanut siihen, kenestä olen ollut kiinnostunut? En kyllä aktiivisesti ole koskaan tasoani miettinyt, kunhan peiliin katsoessa olen kelvannut itselleni, se on riittänyt.
Nyt naimisissa ollessa nämä jutut tuntuvat paitsi kaukaisilta, myös hyvin kylmiltä ja laskelmoivilta. Jos nyt ero tulisi, en ehkä enää edes uskaltaisi etsiä ketään. Tulisi eteen jos tulisi, mutta mieluummin loppu elämä yksin kuin yrittäisi olla jotain mitä en ole saadakseni jotain, mitä luulen tarvitsevani.
[/quote]
Olet todellakin outo naiseksi! Normaalit naiset arvottavat miehiä rutiininomaisesti ja pitävät komeina Hollywoodin komeimpia näyttelijöitä. Muut ovat sitten rumia tai tosi rumia.
[/quote]
Ei oo sun ajatuksenluku mun kohdalla ainakaan onnistunut.
-Normaali nainen-
Naiset aina käyttävät tuon "en minä ainakaan pidä sitä komeana!" kortin. Jos puhutaan vaikka jostain george clooneystä/daniel craigistä tms niin tietenkään he eivät ole kaikkien mielestä se kympin mies ulkonäkön puolesta. Mutta eikös se nyt ole kuitenkin aika turvallista olettaa, että VALTAOSA pitää heitä vähintään 20% parhaimman näköisten miesten joukossa. Muutenkin, ei se taso koostu pelkästään ulkonäöstä eikä sitä nyt varmaan kukaan osaa täysin eksaktisti määritellä. Sen takia tämä lassukoiden käyttämä atm ktm ja ytm lajittelu eri variaatioineen on tarpeeksi tarkka. Minun mielestä on aika naivia väittää, että kaikki ihmiset olisivat yhtä haluttuja parisuhdemarkkinoilla. Esimerkiksi jokainen kymmeniä kiloja laihduttanut nainen tai mies voi varmasti kertoa, että on tuntenut tasonsa nousseen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:53"]
En ymmärrä miksi pitäisi ottaa joku, vain että olisi joku, varsinkaan minkään arvoasteikon mukaan. Olen yksin kunnes löydän juuri sopivan ihmisen, jonka kanssa olosta voi nauttia.
"Ennen riitti kun mies tienasi rahaa perheelleen ja oli uskollinen." Mitä mieltä on roikkua jonkun kanssa josta ei saa tuon kummempaa irti? Enkä haluaisi myöskään miestä, jolle "kelpaa suunnilleen kuka vain". En halua olle jollekin se kuka vain, eikä ole reilua sille toisellekaan olla minulle kuka vain. Parisuhteen väkisin tavoittelu on todella yliarvostettua. Väitän että onnelliseksi tuolla ei tule.
[/quote]
Ne jotka on pitkään yksin ovat tämän yhteiskunnan suurimpia lusereita. Ne on niitä joissa on jotain hyvin pahasti vikaa. Se kertoo että ihmisessä on vikaa jossain jos se ei löydä kumppania. Joko se ei saa jolloin se on itse niin vastenmielinen että sitä ei kukaan huoli tai sitten sille ei kelpaa kukaan jolloin hän on itse henkisesti sairas.
Jos ihminen taas haluaa olla yksin koko ikänsä niin se vaan kertoo että ihminen ei kykene elämään muiden ihmisten kanssa. Jolloin hänessä todellakin on pahasti vikaa
[/quote]
Eri jolle vastaat.
Sinussa on jotain todella pahasti vikana jos otat kumppanin, jota kohtaa et tunne mitään vain siksi ettet uskalla olla yksin. Itse kuulun ihmisiin joka ihastuu todella harvoin saati sitten rakastuu.
[/quote]
Näinpä, kysehän oli nimenomaan kumppanin pakkomielteisestä hakemisesta. Itsekin ihastun harvoin enkä ole koskaan hakemalla hakenut suhdetta, mutta silti olen ollut pitkähkössä suhteessa. Tosin tässäkin ketjussa varmaan puolet yrittää parhaansa trollata, ei kai kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä ja epätoivoinen kuin tuo luuserikommentoija.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:39"]
Minusta taas vitosen miehet hakevat lähes aina kympin naista. Miksiköhän siitä ei revitä otsikoita?
[/quote]
Siksi kun 95 % niistä on oikeasti ihan tyytyväisiä jos saavat perusnätin ja peruskivan naisen. Naiset vain usein luulevat että jos mies KATSELEE ja joskus yrittääkin niitä kympin naisia, hänelle ei kelpaisi mikään huonompi.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei sinun mielestäsi mutta naisten mielestä nostaa. Miksi kuvittelet että sinä, tai kukaan muukaan, olisi pätevämpi arvioimaan naisen omaa tasoa kuin nainen itse? Jos nainen arvostaa koulutusta hän haluaa koulutusta arvostavan miehen. Joten elämä tuollaisia kommentteja laukovan ihmisen kanssa olisi sietämätöntä.
[/quote]
Jos mun mielestä mun kilometrin päähän kuultava pälvikalju nostaa mun tason jonnekin 9,5-10- hujakoille, niin sillonhan mä olen ihan fiksu mies kun haen vaan uimapukumalleja tyttöystäväkseni?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:20"]
Naiset aina käyttävät tuon "en minä ainakaan pidä sitä komeana!" kortin. Jos puhutaan vaikka jostain george clooneystä/daniel craigistä tms niin tietenkään he eivät ole kaikkien mielestä se kympin mies ulkonäkön puolesta. Mutta eikös se nyt ole kuitenkin aika turvallista olettaa, että VALTAOSA pitää heitä vähintään 20% parhaimman näköisten miesten joukossa. Muutenkin, ei se taso koostu pelkästään ulkonäöstä eikä sitä nyt varmaan kukaan osaa täysin eksaktisti määritellä. Sen takia tämä lassukoiden käyttämä atm ktm ja ytm lajittelu eri variaatioineen on tarpeeksi tarkka. Minun mielestä on aika naivia väittää, että kaikki ihmiset olisivat yhtä haluttuja parisuhdemarkkinoilla. Esimerkiksi jokainen kymmeniä kiloja laihduttanut nainen tai mies voi varmasti kertoa, että on tuntenut tasonsa nousseen.
[/quote]
Laasasen tekstit ovat täyttä paskaa, kävin lukemassa ja voin sanoa ettei se ymmärrä naisista mitään.
Ihan yhtä paskoja ellei paskempiakin miehiä minulla oli silloin kun kylkiluuni paistoivat, verrattuna siihen kun olin 30 kg painavempi.
Nyt, kun tässä on alettu lukujen kanssa pelleilemään, niin pelleillään sitten kunnolla. Asiahan on niin, että mikäli naisen ja miehen "pisteytystä" ja näin ollen arvoa mitataan samoin kriteerein ja asetetaan kahdelle eri normaalijakaumalle, eivät keskivertomies ja -nainen vastaa ominaisuuksiltaan toisiaan. Hyvänä (ja faktapohjaisena) esimerkkinä koulutustaso - naiset ovat keskimäärin koulutetumpia kuin miehet. Näin ollen, mikäli naistilastossa koulutukseltaan "seiskan" arvoinen nainen lähtee tavoittelemaan aktuaalisesti tasoistaan miestä, ei se ole miestilason "seiska", vaan esimerkiksi kasi. Tämä usein unohdetaan näitä "tasovertailuja" tehdessä.Tämän kuvitteellisen tilaston kriteereistä tietenkin riippuu, kumpi sukupuoli loppupeleissä joutuu keskimäärin "naimaan alemmas". Mutta näin asiaankuuluvana mutuna sanoisin, että nainen, mikäli kyseessä on nämä perinteiset "koulutettu, tyylikäs, sosiaalinen, itsestään huoltapitävä" -kriteerit (vaikkakin esim. tulotasossa miehet vievät voiton). Mutta kuten varmaan tähän saakka luettuanne olette huomanneet, niin jo kattavan tilaston tekeminen asiasta olisi mahdottomuus. Koskaan ei päästäisi yksimielisyyteen mittauskriteereistä, saati, että ne saataisiin kategorioitua numeromuotoon. Koska hei, me olemme omia moniulotteisia kokonaisuuksiamme, ihmisiä, ei numeroita!
En jaksanut lukea koko ketjua, joten joku on ehkä jo huomioinutkin tämän: nykynaiset ovat itsenäisempiä kuin aikaisemmin. Läheskään kaikkien tyttöjen suurin unelma ei enää ole mies ja lapset. Jos mieluisaa miestä ei löydy, ollaan ilman. Kaikki eivät halua lapsiakaan, vaikka mieluisa mies löytyisikin. Naiset ovat jo monella alalla korkeammin koulutettuja ja työpaikoissa, joista saamallaan palkalla pystyvät kustantamaan itselleen haluamansa elintason. Ulkomaanmatkoilla, harrastuksissa, ravintoloissa jne voi käydä ystävienkin kanssa ja muutenkin ystävät ja sukulaiset saattavat riittää ihmissuhteiksi ihan hyvin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:02"]
[/quote]
Hassu taktiikka nykymiehillä. Sen sijaan että yrittäisivät olla naisten arvoisia, naisettomat miehet yrittävät parhaansa mukaan lytätä ja lannistaa naisia, vakuuttaa naisille että naiset ovat kelvottomia ja saisivat olla onnellisia jos edes joku huolii.
Linkkiä en avannut koska lähdekritiikki.
[/quote]
Ei tuossa niin sanota, olisit nyy edes lukenut sen. Siinä siis vain sanotaan, että jos seiskan nainen haluaa parisuhteen, niin silloin seiskan miehen pitäisi kelvata. Simple as that.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:02"]
[/quote]
Hassu taktiikka nykymiehillä. Sen sijaan että yrittäisivät olla naisten arvoisia, naisettomat miehet yrittävät parhaansa mukaan lytätä ja lannistaa naisia, vakuuttaa naisille että naiset ovat kelvottomia ja saisivat olla onnellisia jos edes joku huolii.
Linkkiä en avannut koska lähdekritiikki.
[/quote]
Ei tuossa niin sanota, olisit nyy edes lukenut sen. Siinä siis vain sanotaan, että jos seiskan nainen haluaa parisuhteen, niin silloin seiskan miehen pitäisi kelvata. Simple as that.
[/quote]
Ja miksi näin itsestäänselvästä asiasta naisten pitää ottaa pulttia?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:40"]
En jaksanut lukea koko ketjua, joten joku on ehkä jo huomioinutkin tämän: nykynaiset ovat itsenäisempiä kuin aikaisemmin. Läheskään kaikkien tyttöjen suurin unelma ei enää ole mies ja lapset. Jos mieluisaa miestä ei löydy, ollaan ilman. Kaikki eivät halua lapsiakaan, vaikka mieluisa mies löytyisikin. Naiset ovat jo monella alalla korkeammin koulutettuja ja työpaikoissa, joista saamallaan palkalla pystyvät kustantamaan itselleen haluamansa elintason. Ulkomaanmatkoilla, harrastuksissa, ravintoloissa jne voi käydä ystävienkin kanssa ja muutenkin ystävät ja sukulaiset saattavat riittää ihmissuhteiksi ihan hyvin.
[/quote]
Miehillähän on vähän samoja ajatuksia nykyään, taitaa olla perustettu ihan puolivirallinen kansanliike tätä varten.
Nykyään aletaan onneksi hyväksyä se, että ihmisillä on erilaisia elämäntyylejä. Deittiguruilta se on tainnut jäädä huomaamatta.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:02"] http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/298095-lukijat-nykysinkut-ovat-nirsoja-jos-haluaa-rakkautta-pitaa-valita-se-seiskan-mies [/quote] Hassu taktiikka nykymiehillä. Sen sijaan että yrittäisivät olla naisten arvoisia, naisettomat miehet yrittävät parhaansa mukaan lytätä ja lannistaa naisia, vakuuttaa naisille että naiset ovat kelvottomia ja saisivat olla onnellisia jos edes joku huolii. Linkkiä en avannut koska lähdekritiikki. [/quote] Ei tuossa niin sanota, olisit nyy edes lukenut sen. Siinä siis vain sanotaan, että jos seiskan nainen haluaa parisuhteen, niin silloin seiskan miehen pitäisi kelvata. Simple as that.
[/quote]
Eipä kiinnosta lukea tuota roskalehteä. Juuri tuo numeroiden antaminen on sitä lyttäämistä, yritetään saada naiset uskomaan että naiset eivät itse kykene arviomaan asemaansa.
Oletan "deittigurujen" olevan miehiä. Naiset hakevat miehiä paljon monimutkaisemmilla kriteereillä kuin miehet hakevat naisia. Ei mies voi sitä ymmärtää.