Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset: Kyssä teille kesävaatetuksesta...

Vierailija
29.06.2015 |

Miksi käytätte liian pieniä/tiukkoja vaatteita näin kesäkeleillä? Karmean näköistä esim. pienistä shortseista tursuavat lihavat reidet, tai ohuiden, vaaleiden ja kireiden housujen läpi kuultavat selluliittimuhkurat... Vatsamakkarat paljastavista, tiukoista paidoista puhumattakaan. Vähän nyt hei ajatusta mukaan siihen pukeutumiseen! 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun pukeutua miten haluan!

Vierailija
22/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

( o )( o )
Vähän nyt yritystä hei aapee hei näihin...
( . )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajan kaltaisten tyypien kiusaksi. Hähää, kuvotu mun läskeistä

Vierailija
25/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:05"]

Miksi käytätte liian pieniä/tiukkoja vaatteita näin kesäkeleillä? Karmean näköistä esim. pienistä shortseista tursuavat lihavat reidet, tai ohuiden, vaaleiden ja kireiden housujen läpi kuultavat selluliittimuhkurat... Vatsamakkarat paljastavista, tiukoista paidoista puhumattakaan. Vähän nyt hei ajatusta mukaan siihen pukeutumiseen! 

[/quote]

Olen ylipainoinen enkä tahdo löytää itselleni mistään helposti vaatteita. Olen lisäksi aika lyhytkokoinen, joten käyttämällä xxxl-kokoisia huonosti-istuvia liian isoja vaatteita, näytän aika hölmöltä silloinkin.

Mistä siis löydän niitä sopivia ja kauniin värisiä vaatteitta, jotka eivät loukkaisi tuntojasi? Siis tarjolla on aina vaan mustaa, tummaa luumua tai jotain todella räikeän-ruman isokuosista mallia kesät talvet.

Vierailija
26/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:16"]Mekot on joo muuten kivoja, mutta reidet hinkkaa toisensa rakoille ilman sukkahousuja tai lahkeellisia alushousuja. Joita taas ei millään viitsisi kesähelteillä pitää. Että kyllä ne paljon parjatut legginssit on aika kätevät kuitenkin...  [/quote] Mulla on mekon alla lahkeelliset bambualushousut. Ovat todella mukavat jalassa, lisäksi viileät, paljon viileämmät kuin leggingsit. [/quote] Mistä ostat niitä? Olisi varmasti hyvät maximekon alla.

[/quote]

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta mun lahkeelliset bambualkkarit on Sokokselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:52"]https://bigsistermag.files.wordpress.com/2013/08/picture1.png

https://theinbetweengirls.files.wordpress.com/2014/05/img_4866.jpg

http://a5.files.xojane.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,q_80,w_620/MTI0ODUyODI0MjczMDk4MDAy.jpg

Tässä hyviä tyylejä helteelle! T. painoindeksi yli 30
[/quote]

On kyllä rumia ja isoja naisia

Vierailija
28/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:52"]https://bigsistermag.files.wordpress.com/2013/08/picture1.png

https://theinbetweengirls.files.wordpress.com/2014/05/img_4866.jpg

http://a5.files.xojane.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,q_80,w_620/MTI0ODUyODI0MjczMDk4MDAy.jpg

Tässä hyviä tyylejä helteelle! T. painoindeksi yli 30
[/quote]

On kyllä rumia ja isoja naisia
[/quote]
Onko paha olla :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan