Ylipainoiset: Kyssä teille kesävaatetuksesta...
Miksi käytätte liian pieniä/tiukkoja vaatteita näin kesäkeleillä? Karmean näköistä esim. pienistä shortseista tursuavat lihavat reidet, tai ohuiden, vaaleiden ja kireiden housujen läpi kuultavat selluliittimuhkurat... Vatsamakkarat paljastavista, tiukoista paidoista puhumattakaan. Vähän nyt hei ajatusta mukaan siihen pukeutumiseen!
Kommentit (28)
Jos läskiä on niin kyllähän se kesävaatteissa näkyy. Parempi minusta silti pukea ne, kuin olla jossain "hoikentavassa" mustassa teltassa kesähelteillä. Ap voi katsella sutjakampia ihmisiä, jos häiritsee.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:07"]
No annapa ohjeet sitten!
[/quote]
No jotakin väljää, omalle vartalotyypille sopivaa!
Maksimekot on hyviä lihaville, erityisesti sellainen väljempi jossa kiristys rinnan alla.
Mistä tuollaisia bongaat, kun itse en ole nähnyt? Olen vähän ylipainoinen, mutta kuvauksesi ei osu, sorry!
Onneksi löytyy myös laihoja, jotka pukeutuvat huonosti. Kanankoivet kannattaa peittää aina!
No en käytä tuollaisia vaatteita, mutta kun on isot rinnat ja vatsa, niin paidoissa väkisinkin näkyy ne "muodot". :/ Enkä siis pukeudu makkarankuoriin kuitenkaan.
Tiedätkös ap, että monella hoikalla on selluliittia, mutta lihavalla ei välttämättä yhtään? Minä ja 20 kg hoikempi ystäväni voisimme tulla esittäytymään...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:11"]Maksimekot on hyviä lihaville, erityisesti sellainen väljempi jossa kiristys rinnan alla.
[/quote]
En todellakaan laita mitään mekkoja päälleni ikinä!
Jos pukeutumiseni häiritsee jotakuta niin aina voi katsoa muualle sitten.
Mekot on joo muuten kivoja, mutta reidet hinkkaa toisensa rakoille ilman sukkahousuja tai lahkeellisia alushousuja. Joita taas ei millään viitsisi kesähelteillä pitää. Että kyllä ne paljon parjatut legginssit on aika kätevät kuitenkin...
Tänään hieman haukoin henkeä, kun todella pyöreä mamma marketin käytävällä valisi tuotteita pukeutuneena oranssin sävyisiin tuubitoppiin ja mikroshortseihin. Pursusi todella näkyvästi keskivartalosta ja niin että rinnat olivat kuin kolmas vanne, maharöllöjen lisäksi.
Ihmetys koska kyllä hänen kroppansa olisi saanut säälliseksi ja tyylikkäämmäksi puettua. Ja ulkona oli +17. Itsellä oli sukkahousut mekon ja keveän villatakin lisäksi, koska oli kylmä ainakin itselläni.
Terv. Ei se kedon kaidoin kukka itsekkään
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:16"]Mekot on joo muuten kivoja, mutta reidet hinkkaa toisensa rakoille ilman sukkahousuja tai lahkeellisia alushousuja. Joita taas ei millään viitsisi kesähelteillä pitää. Että kyllä ne paljon parjatut legginssit on aika kätevät kuitenkin...
[/quote]
Mulla on mekon alla lahkeelliset bambualushousut. Ovat todella mukavat jalassa, lisäksi viileät, paljon viileämmät kuin leggingsit.
Kai nyt ylipainoiset saavat pukeutua miten haluaa? Ei kenenkää tarvii miellyttää muita
Niin no, hyvä maku pitäisi olla pukeutumisessa kehosta ja koosta riippumatta. Reidet ja vatsa eivät kuulu julkisesti esiteltäviksi vaikka olisi minkä kokoinen. Minusta on hölmöä kiinnittää huomiota vain ylipainoon.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:16"]Mekot on joo muuten kivoja, mutta reidet hinkkaa toisensa rakoille ilman sukkahousuja tai lahkeellisia alushousuja. Joita taas ei millään viitsisi kesähelteillä pitää. Että kyllä ne paljon parjatut legginssit on aika kätevät kuitenkin...
[/quote]
Mulla on mekon alla lahkeelliset bambualushousut. Ovat todella mukavat jalassa, lisäksi viileät, paljon viileämmät kuin leggingsit.
[/quote]
Mistä ostat niitä? Olisi varmasti hyvät maximekon alla.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:25"]
Niin no, hyvä maku pitäisi olla pukeutumisessa kehosta ja koosta riippumatta. Reidet ja vatsa eivät kuulu julkisesti esiteltäviksi vaikka olisi minkä kokoinen. Minusta on hölmöä kiinnittää huomiota vain ylipainoon.
[/quote]
Piti tulla sanomaan tänne jotakin nasevaa, mutta ei tarvitsekaan, kun joku teki sen jo.
Tänäänki rannalla yksi ylipainonen oli tukkinu ittensä liian tiukkoihin bikineihin, törkeän näköistä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:31"]
Tänäänki rannalla yksi ylipainonen oli tukkinu ittensä liian tiukkoihin bikineihin, törkeän näköistä.
[/quote]
... Ja koska olemme av-palstalla, tämä ylipainoinen oli varmasti oikeasti normaalipainoinen perusmimmi, joka ei harrasta kymmentä kertaa viikossa fitnessiä ja ota belfieitä instaan. Ja kun bikinien yli nousi pieni kumpu ja pakaroissa oli inanen selluliittia, hän pääsi kastiin "kananpersetukkainen siiderivalas".
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:07"]
No annapa ohjeet sitten!
[/quote]
No jotakin väljää, omalle vartalotyypille sopivaa!
[/quote]mulla on läskiä vaikka muille jakaa, mutta väljään en pukeudu. Suurentaa mua entisestään.
No annapa ohjeet sitten!