Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät sulje kaapinovia?

Vierailija
29.06.2015 |

Onko teilläkin näin? Eli mies jättää aina kaapinovet auki, jos vaikka ottaa lasin tai lautasen kaapista. Ainoa kaappi, jonka oven hän sulkee, on jääkaappi. En käsitä. Kerran kysyin syytä kyseiseen raivostuttavaan asiaan ja vastaus oli "mulla oli kiire!!!!!!!1!!!!!111". Siis liian kiire sulkeakseen kaapinovea? Ok.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:11"]

Mua puolestaan ärsyttää miesten (ei tietenkään kaikkien, mutta useammin nimenomaan miesten kuin naisten) tapa hillota hyllyssä/kaapissa tyhjiä deodorantteja, shampoita, geelipurkkeja yms. Tuntuu olevan ihan mahdotonta viedä se tyhjä roskiin ennen uuden avaamista tai heti sen jälkeen.

[/quote]

Meillä löytyy usein jääkaapista miehen jäljiltä tyhjiä makkarapaketteja, tyhjiä vihannespusseja yms.

[/quote]Tuo on aika ärsyttävää. Samoin se tyhjä vessapaperirulla, joka jätetään telineeseen odottamaan että minä vaihdan sen. En tiedä, onko sukupuolikysymys, mutta ainakin on ärsyttävä tapa. 
[/quote]
Tämä., meillä vaan kyseessä talouspaperirulla, hakee kyllä kaapista mutta laittaa telineen viereen pystyyn.
Kerran kysyin että ootko koskaan ajatellut kuinka rulla siirtyy telineeseen?
Sen jälkeen rupesi laittamaan paikoilleen ;-)
Mikron ovi jää häneltä auki, kuivuu kuulemma.

Vierailija
42/52 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:55"]Olen mies, enkä juuri koskaan sulje kaappien ovia. Tavarat pysyvät kaapeissa, vaikka ovi jäisikin auki. Mitä ihmeen väliä asialla on?
[/quote]
Et ilmeisesti ole ikinä lyönyt päätäsi avonaiseen keittiön yläkaapin oveen? Kulmasta muuten jää kiva kolo takaraivoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun tulet kaapista ulos, muista sulkea ovet!"

Vierailija
44/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä emäntä on hän joka jättää aina kaapin ovet auki. Olen jo miettinyt laittaa niihin jotkut kuminauhat jotta pysyisivät kiinni. Jos tunuu siltä että on ihan sama niin miksi sitten on ovia ollenkaan,kantsii ottaa ne kokonaan pois niin pääsee helpommalla.

Vierailija
45/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä emäntä on hän joka jättää aina kaapin ovet auki. Olen jo miettinyt laittaa niihin jotkut kuminauhat jotta pysyisivät kiinni. Jos tunuu siltä että on ihan sama niin miksi sitten on ovia ollenkaan,kantsii ottaa ne kokonaan pois niin pääsee helpommalla.

Vierailija
46/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
47/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies ne yleensä sulkee. Itse taas jätän mikron oven aina auki ja mies jaksaa siitä tuhannetta kertaa nalkuttaa.

Hyvä ettet jätä mikroa päälle.

Vierailija
48/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies ne yleensä sulkee. Itse taas jätän mikron oven aina auki ja mies jaksaa siitä tuhannetta kertaa nalkuttaa.

Hyvä ettet jätä mikroa päälle.

Sit se ei ainakaan voi jäädä päälle jos jätät sen oven auki xD

Vierailija
49/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän auki kaikki muut, paitsi en onneksi ulko-ovea. Vielä.

Roskis, vaatekaappi, tiskikaappi... kaikki on vähintään raollaan koko ajan. Lyön pääni tiskikaapin oviin vähän väliä.

Onneksi asun yksin, sillä tuo olisi muille iso ongelma. Syytä en tiedä, mutta olen tooooosi hajamielinen. Töissä pätevä, mutta muuten haahuilen kuin päätön.

Ja olen nainen.

Vierailija
50/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä pyytää nöyränä anteeksi yleistämistä. Olen yllättynyt, että noin moni nainenkin jättää ovet auki. Alkoi naurattaa äsken keittiössä, kun mies tuli sinne ja hänen jäljiltään oli hetken päästä neljä kaapinovea sepposen selällään...

Aikauhee. Meni hyvin alkanut miestenhaukkumisketju mönkään.

Vierailija
51/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:55"]

Olen mies, enkä juuri koskaan sulje kaappien ovia. Tavarat pysyvät kaapeissa, vaikka ovi jäisikin auki. Mitä ihmeen väliä asialla on?

Osaatko selittää, miksi kaappeihin on alun perin pantu ovet?

Niin ne ovet ovat ihan turha este ja hidaste. Niitä pitää avata ja sulkea. Avokaapit olisivat paljon käytännöllisempiä. Ei tarvisi aukoa ovia kun etsii jotain vaan näkisi heti että tuossa se on mitä haen.

Vierailija
52/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsoa alakaapista jotain ja kun nousee lyö päänsä avattuun yläkaapin oveen jonka muija just avannut. lipittää vettä kuin norsu aavikolla. ja joa kerta hakee uuden lasin. sitten ne pestään astianpesukoneessa.

menee myös jääkaapille popsimaan ja seisoo puoli tuntia avoimen jääkaapin edessä. sitten kun tekee leipää jättää margariinin pöydälle sulamaan.

em piti olla siis menneessä aikamuodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä