Yökerho Tampereella aikuisille?
Mikä olisi mukava yökerho nelikymppisille naisille Tampereella? Ilona, Tähti vai uusi Hurmio? Joku muu?
Kommentit (22)
Itse en pidä Ilonasta, vaikka henkilökunta on ystävällistä eikä paikassa sinänsä löydy mitään vikaa. En kerro omaa suosikkiani tässä, sillä se on paikka jonne joka tapauksessa kaikki lopulta päätyvät, kun muualla ei vaan tunnu olevan menoa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:51"]Bricks Hämeenkadulla
[/quote]
Ei käy jos on hienopieru lasiin sylkijä.
tähti kiva. paappa alotteluun. henkassa saa aina. välttäkää londonia
Henkka on ihan kamala. Londonissa jokainen nainen on kuningatar :)
Tähdessä yleensä hyviä artisteja ja bändejä. Vika on siinä, että itse en jaksa koskaan odotella heitä, koska esiintymiset alkavat yhden jälkeen. Aivan liian myöhään näin vanhalle... :)
N45
Kiitos tiedoista ja vinkeistä. Meillä toiveena lähinnä monipuolista 90- ja 2000-luvun kotimaista ja ulkomaista musiikkia, tanssimista ja ehkä mahdollisesti seuraa ;) Ja ikähaarukka kolmestakympistä ylöspäin, eli ei ihan teinien mesta.
Tampereen junttilassa ei ole mitään muuta kuin juntteja joka paikassa. Tai sitten huutavia ja tatuoituja kiitoshupparilaisia.
Puuma paras vanhemmalle naiselle ;)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:14"]
Puuma paras vanhemmalle naiselle ;)
[/quote]
Olen muutamalta mieheltä kuullut, että Puumassa pyörii lähinnä toiveikkaita nuoria miehiä etsiskelemässä puumia ja lisäksi näitä nuoria miehiä saalistavia nuoria naisia.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:40"]
Hoplop
[/quote]
Melkein kuolin nauruun, jotenkin niin omaperäistä.
up!
Mikä hyvä paikka Tampereella perjantaisin, kun haluaa tanssia dj:n tai bilebändin tahdissa (suomipoppia tms), ehkä laulaa karaokea ja nauttia samanikäisten seurasta.
t. N40, N50, N35
Tänään Tampereella. Minne mennä, kun ikä alkaa nelosella?
Ens viikon ti tre m ikää 42v, mistä hyvää juttuseuraa ja ehkä enemmänkin jos kaikki natsaa ja juu ei kts maksullisia🙈
Fat Lady