Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!

Vierailija
29.06.2015 |

Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...

Kommentit (560)

Vierailija
141/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua auttakaa! Olen kuluttanut tänään jo varmaan parikymmentä tunnuslukua. En päässyt ensimmäiseen hakukohteeseeni, tokassa hakukohteessa olen kaaaaaaukana varasijalla, kolmannessa lukee että opiskelijavalinta kesken, MUTTA neljännessä lukeekin että peruttu, hyväksytty ylempään hakukohteeseen tms. Tarkoittaako tuo sitä minun miljoonatta varasijaa vai voiko tuo olla vihje että olen päässyt kolmanteen hakukohteeseeni? Seilaan epätoivon ja tukahdutetun innostuksen välimaastossa kun en osaa tai uskalla tulkita opintopolkua ääähhh

Vierailija
142/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:16"]

Apua auttakaa! Olen kuluttanut tänään jo varmaan parikymmentä tunnuslukua. En päässyt ensimmäiseen hakukohteeseeni, tokassa hakukohteessa olen kaaaaaaukana varasijalla, kolmannessa lukee että opiskelijavalinta kesken, MUTTA neljännessä lukeekin että peruttu, hyväksytty ylempään hakukohteeseen tms. Tarkoittaako tuo sitä minun miljoonatta varasijaa vai voiko tuo olla vihje että olen päässyt kolmanteen hakukohteeseeni? Seilaan epätoivon ja tukahdutetun innostuksen välimaastossa kun en osaa tai uskalla tulkita opintopolkua ääähhh

[/quote]

Mitä hait opiskee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sosionomeille tullu tulokset jo?

Vierailija
144/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamk sote?

Tuleeko niitä tuloksia vain virka-ajalla vai voiko tulla vasta näin illalla?

Vierailija
145/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Mitä hait opiskee?
[/quote]

Mun hakukohteet oli aika sekalainen sakki. Pääsykokeisiin lukiessa ihan jokerina mukaan tullut viestintä paljastuikin "mun jutuiksi" vaikka hakiessa heitin sen vaan mukaan koska jonnekin oli haettava. Nyt toivon enemmän kuin mitään että pääsen sinne, pistin kaiken panostuksen loppujen lopuksi tuohon kohteeseen. Uta viestintä siis tuo kolmonen mikä vielä antaa odottaa itseään...

Vierailija
146/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kanssa valtiotieteelliseen, en päässyt ): Tosin valmistuin juuri ylioppilaaksi ja hain suoraan yliopistoon ekaan kertaan, ja harva pääsee ekalla heti sisään...
Noh ensvuonna uudestaa! Ja onnea kaikille sisäänpäässeille! :)

Vierailija
147/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Amk:n nettisivuilla lukee että 30.6. lähetetään tiedote hakíjoille eikä opintopolussa ole mitään!! Argh. Miksi ne tekee näin...

Vierailija
148/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:30"]

Tule sitten kertomaan, että pääsitkö. Toivon todella, että kaikki ne pääsee, jotka sitä todella haluaa :) Kämmenet hikoaa tätä ketjua lukiessa teidän puolesta :D

t. valtiotieteilijä

[/quote]

Mä pääsin!!!! Huhhuh sentään, olen yksi niistä 14:sta! Tää oli kolmas kerta kun hain ko. linjalle.

[/quote]

JEEEE onneksi olkoon!!! On varmaan uskomaton tunne. Hain itse myös kolme kertaa ja sitten nappasi :)) Mihin alalle hait?

T. sama

Vierailija
149/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:31"]Hain kanssa valtiotieteelliseen, en päässyt ): Tosin valmistuin juuri ylioppilaaksi ja hain suoraan yliopistoon ekaan kertaan, ja harva pääsee ekalla heti sisään...
[/quote]

Oikea asenne! Mulle ainakin teki välivuosi tosi hyvää :) nyt kuitenkin olisi kiva päästä jonnekin...

Vierailija
150/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:31"]Hain kanssa valtiotieteelliseen, en päässyt ): Tosin valmistuin juuri ylioppilaaksi ja hain suoraan yliopistoon ekaan kertaan, ja harva pääsee ekalla heti sisään...
[/quote]

Oikea asenne! Mulle ainakin teki välivuosi tosi hyvää :) nyt kuitenkin olisi kiva päästä jonnekin...
[/quote]

Kiitos! :) Pidän sulle peukkuja, toivottavasti pääset! :)

Vierailija
151/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho nyt oli jo päivittynyt sinne ne rivit mihin olin hakenu ja ekassa etten saanu paikkaa ku en osallistunu kokeeseen :) Kahdessa muussa et valinta kesken. Kylläpä vatsassa humpsahti ku latas tota :D

Vierailija
152/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaminen on tuskallista! Miks yliopistot kertoo ensin vaikka amk kokeet on suurin osa ainakin ensin!! Ja Tamkin valintakokeessa ainaki ne vielä tarkistettiin heti!

Vierailija
153/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan päivittyykö ne tulokset vain virka-aikaan?

Vierailija
154/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, että kannattaako enää tuhlata avainlukuja vai odottaa huomiseen...

Vierailija
155/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyttyjen tulokset tulevat ensin, koska ne on kiireellisempiä saada eteenpäin. Hylättyjen tulokset tulevat aina myöhemmin.

T. Täti joka niitä postittaa

Vierailija
156/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:09"]

Hyväksyttyjen tulokset tulevat ensin, koska ne on kiireellisempiä saada eteenpäin. Hylättyjen tulokset tulevat aina myöhemmin.

T. Täti joka niitä postittaa

[/quote] Postissa tulevat usein ensin, mutta Opintopolku-järjestelmässä tasapuolisesti.

Vierailija
157/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vast 00 jälkeen tsekkaa seuraavan kerran.. alkaa avainluvut loppuu.

Vierailija
158/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELP! Osaako joku tulkita tätä tilannetta?

Eli olen hakenut neljään kohteeseen. En
päässyt ensimmäiseen paikkaan, toisessa lukee että kesken ja kahdessa viimeisessä lukee "et saanut opiskelupaikkaa". Voiko tästä ajatella mitään tuon toisen hakukohteen suhteen?

Esimerkiksi demissä on lukenut monta kertaa, että lopuissa lukee "peruuntunut" jos on päässyt ylempään. Minulla ei lue näin, eli voinko jo heittää kirveen kaivoon etten päässyt tuonne toiseenkaan paikkaan?

:(

Vierailija
159/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää stressaa, kun mulle ei ole tullut vielä sairaanhoidosta mitään tietoa.. Eikä kyllä muistakaan sote aloista mihin hain.. Onko muille? Vai tarkoittaako tämä että en päässyt opiskelemaan ? :(

Vierailija
160/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sote tulee varmasti viimesenä valintakoeyhteistyön takia... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi