Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!

Vierailija
29.06.2015 |

Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...

Kommentit (560)

Vierailija
101/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain vain Helsingin psykaan ja nyt viimein parin tunnin näppiksen hakkaamisen jälkeen pääsin kirjautumaan Opintopolkuun. Opiskelijavalinta edelleen kesken. "Kiva." Tosi syvältä tämä tulosten pihtaaminen ja sitten vielä Opintopolun kaatuminenkin...

Onnea kaikille jo valituille. Meille muille tsemppiä tähän v-mäiseen odotteluun...:D

Vierailija
102/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nettiin niitä listoja ketkä on hyväksytty. Minulla on jo ollut opiskelupaikka muutaman vuoden, mutta ois kiva nähä ketkä on päässeet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:28"]

Muakin jännittää niin että itkettää ja mahaan sattuu... Tosi helpottavaa kyllä lukea että on paljon muitakin jotka kokee että koko elämä on tästä kiinni eikä tiedä mitä sitten jos ei vieläkään pääse... Mä haluaisin saada sen perinteisen paksun kirjeen (aikaisemmin tullut niitä ohkasia), joten olen blokannut kaikki nettiväylät enkä lue sähköpostejani enkä Opintopolkua... Saa nähdä luovutanko kohta. :D Hain Helsingin yliopistoon valtiotieteelliseen.

T. 24v teini

[/quote]

Helsingin valtiotieteellinen löytyy jo opintopolusta!

[/quote]

Voi *ittu... En mä uskalla käydä katsomassa! 

[/quote]

Nyt käyt! Se on sulla edessä ennemmin tai myöhemmin. Mulla on täällä peukut pystyssä sulle<3 tuu ilmottaan miten kävi!

[/quote]

Kiitos, ootpa ihana! 

Valtsikan sivuilla lukee näin: 

"Kaikkien korkeakoulujen yhteishakuun kuuluvien hakukohteiden tulokset julkaistaan viimeistään 3.7. Jokaiselle hakijalle postitetaan valintojen tuloksesta kertova kirje. Näet valintatuloksesi myös opintopolku.fi-osoitteen Oma Opintopolku -palvelusta.

Joissakin tapauksissa sinun on mahdollista nähdä tuloksesi Oma Opintopolku -palvelussa heti ko. tuloksen julkistettua, eli jo ennen 3.7. Näitä tapauksia ovat tilanteet, joissa

tulet hyväksytyksiksi ylimpään hakutoiveeseesi tai tulet hyväksytyksi toiselle tai sitä alemmalle hakutoiveelle ja tulet hylätyksi kaikissa sitä ylemmissä hakutoiveissa."

Eli siis eikö se välttämättä näy vaikka Opintopolku toimisikin? Tuliskohan se kirje huomenna, siinä on ainakin varmaa tietoa...

[/quote]

Tule sitten kertomaan, että pääsitkö. Toivon todella, että kaikki ne pääsee, jotka sitä todella haluaa :) Kämmenet hikoaa tätä ketjua lukiessa teidän puolesta :D

t. valtiotieteilijä

Vierailija
104/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin lukee vain, että valinta kesken. Tuskaa odottaa!

Vierailija
105/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siis kaikille hyväksytyille sähköposti viesti HETI kun opintopolkuun tulee hyväksytty? Mulla tuli meinaan OP.n sivuille kirjautuessani viesti, että avainluvut vähissä. :D 

Vierailija
106/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toimiiko se joillakin?

Vierailija
107/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:30"]

Tule sitten kertomaan, että pääsitkö. Toivon todella, että kaikki ne pääsee, jotka sitä todella haluaa :) Kämmenet hikoaa tätä ketjua lukiessa teidän puolesta :D

t. valtiotieteilijä

[/quote]

Kiitos, sydäntä lämmittää! :)

Mitä opiskelet?

Vierailija
108/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hermoja raastavaa! Ruoka ei maistu ja tuntuu että sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Odotukset vaan kasvaa ja innostus, joten pettymys tulee olemaan karvas jos en pääsekkään... Miten te muut selviätte näistä päivitä? Mulle tää on pahin tähän mennes!

Vierailija
109/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:33"]

Tää on niin hermoja raastavaa! Ruoka ei maistu ja tuntuu että sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Odotukset vaan kasvaa ja innostus, joten pettymys tulee olemaan karvas jos en pääsekkään... Miten te muut selviätte näistä päivitä? Mulle tää on pahin tähän mennes!

[/quote]

Niin kun kirjotinkin tossa viestissä 181, niin jotenkin odotukset vaan kasvaa ja kasvaa mitä kauemmin joutuu odottamaan. Näin viime yönä jo untakin tästä ja tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi kun vain mietin tätä. En toivo mitään muuta niin paljon kuin sisäänpääsyä!!!!

Vierailija
110/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:30"]

t. valtiotieteilijä

[/quote]

Kiitos, sydäntä lämmittää! :)

Mitä opiskelet?

[/quote]

Yhteiskuntapolitiikkaa :) En kyllä koskaan unohda sitä helpotuksen tunnetta, kun näin, että oon tullut hyväksytyksi. Olin kuitenkin hakenut jo pari kertaa ja jäänyt ihan rajoille.

Vierailija
111/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut jännittää vasta nyt :D en meinannut uskaltaa avata tätä ketjua tai haluais puhua koko aiheesta. Perjantaihin asti oon varmaan ihan lamaantunut ja toimintakyvytön.

Vierailija
112/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko itkettään, kun Facebookin etusivulle oli taas lävähtänyt vaikka kuinka monta julkaisua kavereilta, jotka saaneet koulupaikan. Mua itkettää tää jännitys/se pelko että en pääse.

Vierailija
113/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen varasijalla 26 ja tänään 24. Outoa

Vierailija
114/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:40"]Mua alko itkettään, kun Facebookin etusivulle oli taas lävähtänyt vaikka kuinka monta julkaisua kavereilta, jotka saaneet koulupaikan. Mua itkettää tää jännitys/se pelko että en pääse.
[/quote]

Äläpä muuta sano! Sitten vielä sukulaiset yms kyselee että no minne pääsit ja pitää itkien todeta että en mihinkään. :(

Vierailija
115/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Hgissä paksu kirje pe jos päässyt?

Vierailija
116/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ET SAANUT OPISKELUPAIKKAA

VALINTAKOE HYLÄTTY"

Noin lukee 2. vaihtoehdossa ja 1. vaihtoehto on KESKEN !!!  Just tuli toi 2. vaihtoehtotulos, tuliskohan vielä tänään tieto et pääsenko 1:seen...

Vierailija
117/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin parempi mieli tästä ketjusta, vaikka tietenkään en ole iloinen siitä, että muita ahdistaa ja jännittää. Jotenkin vaan tätä pääsykoe- ja kouluunhakurumbaa eivät ymmärrä sellaiset, jotka eivät ole sitä kokeneet. Itselläni monikaan lukiokaveri ei silloin aikanaan hakenut vaikeapääsyisiin paikkoihin tai lueskellut pääsykokeisiin. Muistan kun abikeväänä asuin vielä kotona ja luin aamulla koulun nettisivuilta, etten ollut sillä kertaa päässyt älyttömästä luku-urakasta huolimatta. Purskahdin huoneessani dramaattiseen huutoitkuun ja äitini tuli hätääntyneenä ovelleni katsomaan, mikä on hätänä. Hän valahti aivan valkoiseksi oviaukossa seisoessaan ja alkoi kysellä ääni täristen, että mitä on tapahtunut, mikä on hätänä. Hän istui sängylle viereeni, enkä meinannut saada hysteerisyydeltäni kerrottua, kun ääneni sortui koko ajan. Lopulta sain kakistettua ulos, etten päässyt kouluun, ja äitini alkoi helpottuneena nauramaan. :D Luuli kuulemma, että joku on oikeasti kuollut. Silloin olin näreissäni hänen reaktiostaan, mutta nykyään jo naurattaa. :D Ja ei se tosiaan niin kuolemanvakava asia ole, kolmannella kerralla sitten onnisti ja olin suorittanut avoimessa yliopistossa alan opintoja sen verran, että olin muita reippaasti "edellä".

Nyt haenkin toiselle alalle (tavoitteena tuplatutkinto), saa nähdä joutuuko mies todistamaan tällä kertaa itkukonserttiani. :D Toki ymmärrän olevani onnekas, kun minulla edes se yksi koulupaikka jo on.

Vierailija
118/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan hakenut TTY:lle? Ja onko sieltä tietoja tullu vielä?

Vierailija
119/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tradenomit saaneet jo tuloksia?

Vierailija
120/560 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä