MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!
Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...
Kommentit (560)
Onko suuhygienisteille vielä kuulunu tuloksia? Oon töissä ja selaan vaan ihan hyyperissä säpoa ja opintopolkua, tämä ompi tuskaaaa!! :'d
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:10"]
Onko tradenomit saaneet jo tuloksia?
[/quote]
ei oo nykyny tuloksia
Haha kiitos, mä aattelin et oon jotenkin ylidramaattinen kun vollotin viimeks kun en päässyt :D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:30"]
Tule sitten kertomaan, että pääsitkö. Toivon todella, että kaikki ne pääsee, jotka sitä todella haluaa :) Kämmenet hikoaa tätä ketjua lukiessa teidän puolesta :D
t. valtiotieteilijä
[/quote]
Mä pääsin!!!! Huhhuh sentään, olen yksi niistä 14:sta! Tää oli kolmas kerta kun hain ko. linjalle.
Hävettää jo valmiiksi vastata tuttujen uteluihin "en päässyt minnekään". Vaikka en edes vielä tiedä olenko päässyt vai en. Ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:00"]
Tule sitten kertomaan, että pääsitkö. Toivon todella, että kaikki ne pääsee, jotka sitä todella haluaa :) Kämmenet hikoaa tätä ketjua lukiessa teidän puolesta :D
t. valtiotieteilijä
[/quote]
Mä pääsin!!!! Huhhuh sentään, olen yksi niistä 14:sta! Tää oli kolmas kerta kun hain ko. linjalle.
[/quote]
Vau, onnea! T: Eri
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:00"]
t. valtiotieteilijä
[/quote]
[/quote]
Vau, onnea! T: Eri
[/quote]
Kiitos!! :)
Ei näy mitään.. eli ei mulle tuu opintopoluun mitään tuloksia kun kielsin netissä julkaisun. Tyhmää. Olisivat kirjoittaneet selvemmin, että saako julkaista opintopolussa... blääh.
Äh luulin jo että oli tulokset tulleet mutta olikin vain yhdessä minkä pääsykokeissa en edes ollut, muut vielä kesken :/
Pääsin Turkuun sosiaalityöhön :)!!
Onko sairaanhoitajien tuloksia tullut mihinkään kouluun?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:09"]
Ei näy mitään.. eli ei mulle tuu opintopoluun mitään tuloksia kun kielsin netissä julkaisun. Tyhmää. Olisivat kirjoittaneet selvemmin, että saako julkaista opintopolussa... blääh.
[/quote]
Luulisin kyllä että ne tulee silti Opintopolkuun kun sehän on THE systeemi nykyään. Se valinta on varmaan vaan vielä kesken. Mikä koulu/linja?
Laurea tai Metropolia? Tulis jo!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:45"]Olin eilen varasijalla 26 ja tänään 24. Outoa
[/quote]
Mitä outoa siinä muka on? Kaks ihmistä vaan ei halunnut ko. opiskelupaikkaa.
Mulla on semmonen kutina et (tradenomi) tulokset tulee vasta sillon 3.7. Nää päivät kyl tuntuu yli pitkiltä kun odottaa hirveesti jotain. Mulle tuli viime vuonna 5 päivää aikasemmin tulokset kun oltiin luvattu..olis voinu tänä vuonnaki tulla ;D
198, itse vedin viime syksynä samanlaiset huutoitkut, kun Opintopolussa luki että et saanut opiskelupaikkaa, valintakoe hylätty. Myöhemmin pettymyksen, itsesäälin ja itseinhon laantuessa kyllä nauratti tuo dramaattisuus, mutta kun silloin se tuntui niiiiin pahalta ja maailmanlopulta! :D