Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!

Vierailija
29.06.2015 |

Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...

Kommentit (560)

Vierailija
201/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 17:27"]

Häh, miten mä olin aamulla varasijalla 24 ja nyt jo 38? :O

[/quote]

Osaako kukaan vastata? Tuossa siis lukee edelleen, että valinta on kesken. Mutta miten mä nyt näin voin pudota?
[/quote]

Ja nyt olen sijalla 21 :D

Vierailija
202/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 17:27"]

[/quote]

En tiennytkään että varasijoilla voi vielä tippuakin??? Osaako joku selittää tätä, minuakin kiiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:30"]

[/quote]

En tiennytkään että varasijoilla voi vielä tippuakin??? Osaako joku selittää tätä, minuakin kiiinnostaa.

[/quote]Katsoneet facesta teitin naamat. :o

Vierailija
204/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vitudussa ne optometrian tulokset viipyy? Tiedän tosin etten päässyt, koska haastattelijat eivät tykänneet, mutta kuitenkin.

Vierailija
205/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees oon päässyt jo muutaman varasijan eteenpäin.:)

Vierailija
206/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasija on edelleen se sama 7; niin lähellä mutta silti niin kaukana. 

Vierailija
207/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:30"]

[/quote]

[/quote]

Nii, mulla on se sateenkaari profiilikuvassa. :D

Vierailija
208/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku laskentavirhe?

Vierailija
209/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Laureasta mitään?

Vierailija
210/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä metropolian optometrian tulokset :( kamala jännitys päällä en kestä

Vierailija
211/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:30"]

[/quote]

[/quote]

hahahhaaa.... mutta vakavissaan,Kaikki ei laita elämäänsä netiin ja päivitä jokaista koirankusetusreissuaan tai baari-iltaa faceen...minustakaan ei löydy netistä hakemalla yhtään mitään.

Vierailija
212/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolian YAMK tulokset tuli iltapäivällä, pääsin sisään! Jeeeeee. Hankintatoimen puolelle.

Vierailija
213/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:52"]

Metropoliasta tuli, suuhygienisti monimuotopuolella varasija 3. Voi perskele, miten lähellä mutta kuitenkin niiin kaukana!

[/quote]

Täysin mahdollista päästä vielä sisään. Itse pääsin yliopistoon varasijalta 6.

Vierailija
214/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly homeessa

Vierailija
215/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:55"]

Myönnän,mulla meni iha puihin haastattelu. Tuntu et toiset osas "myydä" itteäänsä paremmin haastattelijoille. Tää oli toinen kerta ku hain amkii.. Alkaa jo ehkä toivo mennä, pääsenkö ikinä amkii opiskelee sitä mitä oikeesti haluun. + Laitoin Vaasan ykköseks,minne pitäis päästä Centrian jälkee helpoiten. Tunnen itteni luuseriks ku en pääse edes tyyliin Suomen p*skempiin kouluihin..

[/quote]

Ihan on muuten samat fiilikset tosta että on ihan luuseri, luulis nyt ettei johonki OAMKin Oulaisten kampukselle haluais kukaan... Ja oon ihan hirveän huono kehumaan ihtiäni, että kai se sit jäi kiinni siitä etten osannu mainostaa tarpeeksi miten oon paras ja tehokkain ja ties mitä... :/ Onhan näitä nähty töissäki ku vakkaripaikat menee semmosille jotka on oikeesti jotakuinki saappaan tasolla älykkyydessä mutta osaa puhua ittensä siihen paikkaan. Että tekis mieli kiskasta nyt jotku persekännit...
[/quote]
Mulla oli ihan sama. Hain kerta toisensa jälkeen amkiin terveydenhoitoaloja. Ikinä en päässyt mihinkään. Tulos oli tyyliin koko kokeesta 5p.. Ajattelin ihan samalla tavalla että musta ei ole edes amkiin. N.o välivuoden aikana löysin yliopistoalani, hain ja pääsin. Myöhemmin olen huomannut, että en olisi ollut lainkaan soveltuva terveydenhoitoalalle. Kyllä se sun juttu vielä löytyy!

Vierailija
216/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:55"]   Myönnän,mulla meni iha puihin haastattelu. Tuntu et toiset osas "myydä" itteäänsä paremmin haastattelijoille. Tää oli toinen kerta ku hain amkii.. Alkaa jo ehkä toivo mennä, pääsenkö ikinä amkii opiskelee sitä mitä oikeesti haluun. + Laitoin Vaasan ykköseks,minne pitäis päästä Centrian jälkee helpoiten. Tunnen itteni luuseriks ku en pääse edes tyyliin Suomen p*skempiin kouluihin.. [/quote]   Ihan on muuten samat fiilikset tosta että on ihan luuseri, luulis nyt ettei johonki OAMKin Oulaisten kampukselle haluais kukaan... Ja oon ihan hirveän huono kehumaan ihtiäni, että kai se sit jäi kiinni siitä etten osannu mainostaa tarpeeksi miten oon paras ja tehokkain ja ties mitä... :/ Onhan näitä nähty töissäki ku vakkaripaikat menee semmosille jotka on oikeesti jotakuinki saappaan tasolla älykkyydessä mutta osaa puhua ittensä siihen paikkaan. Että tekis mieli kiskasta nyt jotku persekännit... [/quote] Mulla oli ihan sama. Hain kerta toisensa jälkeen amkiin terveydenhoitoaloja. Ikinä en päässyt mihinkään. Tulos oli tyyliin koko kokeesta 5p.. Ajattelin ihan samalla tavalla että musta ei ole edes amkiin. N.o välivuoden aikana löysin yliopistoalani, hain ja pääsin. Myöhemmin olen huomannut, että en olisi ollut lainkaan soveltuva terveydenhoitoalalle. Kyllä se sun juttu vielä löytyy!

[/quote]

Noh,meikä hakis vaikka kauppakorkeakouluu,mut tuskimpa merkonomi papereilla sinne päästää?! Vai onko jonkun tuttu päässy? Eks amis papereilla pääse "helpommin" amkii?

Vierailija
217/560 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:52"]

Metropoliasta tuli, suuhygienisti monimuotopuolella varasija 3. Voi perskele, miten lähellä mutta kuitenkin niiin kaukana!

[/quote]

Täysin mahdollista päästä vielä sisään. Itse pääsin yliopistoon varasijalta 6.
[/quote]
ja minä paikalta 12. Edellisenä vuonna oli päässyt vielä 25.

Vierailija
218/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama. Hain kerta toisensa jälkeen amkiin terveydenhoitoaloja. Ikinä en päässyt mihinkään. Tulos oli tyyliin koko kokeesta 5p.. Ajattelin ihan samalla tavalla että musta ei ole edes amkiin. N.o välivuoden aikana löysin yliopistoalani, hain ja pääsin. Myöhemmin olen huomannut, että en olisi ollut lainkaan soveltuva terveydenhoitoalalle. Kyllä se sun juttu vielä löytyy!

[/quote]

No minä olen jo lähihoitaja, että tiedän alan olevan oma juttuni ja kovasti haluaisin vaan "edetä", mutta ilmeisesti olen sitten vain pätevä koulutettu pesulappu... :/

Vierailija
219/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:58"]

[/quote]

No minä olen jo lähihoitaja, että tiedän alan olevan oma juttuni ja kovasti haluaisin vaan "edetä", mutta ilmeisesti olen sitten vain pätevä koulutettu pesulappu... :/

[/quote]Suorita avoimessa amk:ssa vaadittava määrä opintoja ja koita erillishakua?

Vierailija
220/560 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:07"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:55"]   Myönnän,mulla meni iha puihin haastattelu. Tuntu et toiset osas "myydä" itteäänsä paremmin haastattelijoille. Tää oli toinen kerta ku hain amkii.. Alkaa jo ehkä toivo mennä, pääsenkö ikinä amkii opiskelee sitä mitä oikeesti haluun. + Laitoin Vaasan ykköseks,minne pitäis päästä Centrian jälkee helpoiten. Tunnen itteni luuseriks ku en pääse edes tyyliin Suomen p*skempiin kouluihin.. [/quote]   Ihan on muuten samat fiilikset tosta että on ihan luuseri, luulis nyt ettei johonki OAMKin Oulaisten kampukselle haluais kukaan... Ja oon ihan hirveän huono kehumaan ihtiäni, että kai se sit jäi kiinni siitä etten osannu mainostaa tarpeeksi miten oon paras ja tehokkain ja ties mitä... :/ Onhan näitä nähty töissäki ku vakkaripaikat menee semmosille jotka on oikeesti jotakuinki saappaan tasolla älykkyydessä mutta osaa puhua ittensä siihen paikkaan. Että tekis mieli kiskasta nyt jotku persekännit... [/quote] Mulla oli ihan sama. Hain kerta toisensa jälkeen amkiin terveydenhoitoaloja. Ikinä en päässyt mihinkään. Tulos oli tyyliin koko kokeesta 5p.. Ajattelin ihan samalla tavalla että musta ei ole edes amkiin. N.o välivuoden aikana löysin yliopistoalani, hain ja pääsin. Myöhemmin olen huomannut, että en olisi ollut lainkaan soveltuva terveydenhoitoalalle. Kyllä se sun juttu vielä löytyy!

[/quote]

Noh,meikä hakis vaikka kauppakorkeakouluu,mut tuskimpa merkonomi papereilla sinne päästää?! Vai onko jonkun tuttu päässy? Eks amis papereilla pääse "helpommin" amkii?
[/quote]

Ei papereilla kouluun pääse. Itse ainakin olisin päässyt amkiin melkein suoraan yo todistuksellani, jos kokeessa olisin käynyt kääntymässä. Yliopistoon taasen ei ollut mitään hyötyä todistuksesta, ihan pääsykoekiintiössä olen kaksi kertaa sisään päässyt :)
-
Se pääsy yliopistoon riippuu täysin itsestäsi, ja siitä, kuinka jaksat lukea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän