Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanokaas nyt minne tällainen 5 henkinen perhe

Vierailija
29.06.2015 |

perhe menisi minilomalle,viikonloppu ja miksei viikkokin jos on edullinen paikka. Lapset 21-9v

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin,että Pärnuun on pelkät laivamatkan melkein 300e,ei nyt ihan halpaa minusta

Vierailija
2/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa kesämökki jonkin vähän isomman kaupungin liepeiltä (Kuopio, Lappeenranta, Kotka, Turku, Jyväskylä, Tampere). Kaikki mökit on tosin jo aikaa sitten varattu, mutta peruutuksiahan aina tulee. Voitte viettää mökkilomaa, ulkoilla ja välillä käydä katsomassa nähtävyyksiä tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtevät kohta mies ja kolme lasta (15, 11 ja 9 v.) Tallinnaan kahden yön hotellireissulle. Laivamatkat ja yöt yhteensä 250 euroa. Aika edullinen minusta. Finnairilla on juuri nyt lentoja mm. Kööpenhaminaan 89 e meno-paluu. Hotelli+laiva Tukholmaan on myös aika edullinen.

Vierailija
4/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ilmaiseksi pitää päästä (jos 5 hengen 300 euron laivamatkoista valittava oli ap) niin sit meette varmaan kiusaamaan jotain sukulaisia tai tuttavia koko köörillä heidän mökilleen ja odotatte täysihoitoa.

Vierailija
5/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tajua miten noin pihien kanssa viitsii aikuiset lapset matkustaa. Mut oonkin aina ollut itsellinen ja itsekseni viihtyvä ihminen kun lopetin perheen kanssa lomailun 14-vuotiaana.

Vierailija
6/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kolme lasta niin eikö niilläkään ole mitään mielikuvitusta tai mielihaluja loman suhteen (vanhemmilla kun ei näytä olevan)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:28"]Viisihenkinen perhe on matkailulle mahdoton tapaus. Meni taas hermot, kun katsoo mitä tahansa perhetarjousta, kaikki on nelihenkiselle perheelle. Scandicilla pääsee suht edullisesti majoittumaan. Me lähdetään Kolmårdeniin bussimatkalle, kallista sekin.

 
[/quote]

No ei 21-vuotiasta lasta muutenkaan mihinkään perhepaketteihin laskettaisi mukaan.

Vierailija
8/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 300e on musta paljon,kun kyse on hki.tallinna ylityksestä,normaalistihan niitä saa ihan kympillä ,tohon päälle tulee tietysti hotellit ja sapuskatmen nyt ole niin pihi,mutta musta toi laiva on kallis

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:48"]Meillä lähtevät kohta mies ja kolme lasta (15, 11 ja 9 v.) Tallinnaan kahden yön hotellireissulle. Laivamatkat ja yöt yhteensä 250 euroa. Aika edullinen minusta. Finnairilla on juuri nyt lentoja mm. Kööpenhaminaan 89 e meno-paluu. Hotelli+laiva Tukholmaan on myös aika edullinen.

[/quote]No tossahan on vaan neljä henkeä! Kyse oli viiden hengen perheestä. Meil maksaa vastaava reissu 513e kun tarvitaan kaks huonetta hotellista.

Vierailija
10/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki

Vierailija
12/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Viron Pärnua. Hiekkarannat ovat samanveroiset kuin jossain etelämpänä ja hintataso edullinen, 5 eurolla syö ihan hyvän lounaan. Majoituspaikkoja on monentasoisia ja -hintaisia, jos teillä on auto käytössä, voi asua jossakin kauempana mökissä ja ajaa rannalle. Pärnussa on kohtuullisesti näkemistä ja tekemistä ja eurooppalainen tunnelma. Jos säät suosivat, se tuntuu ihan etelänlomalta. Siellä on myös kylpylöitä jos onkin kehnommat säät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako 21. oikeasti matkustaa kanssanne jonnekin?

Vierailija
14/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:19"]Haluaako 21. oikeasti matkustaa kanssanne jonnekin?
[/quote]
Siis 21 - vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo haluaa matkustaa meidän kanssa,ollaan kaikki koko kesä töissä ja viikko on koko perheellä yhteistä lomaa,miksei haluaisi?

meidän lapset viihtyvät kanssamme vaikka 2 jo aikuista onkin

ap

Vierailija
16/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisihenkinen perhe on matkailulle mahdoton tapaus. Meni taas hermot, kun katsoo mitä tahansa perhetarjousta, kaikki on nelihenkiselle perheelle. Scandicilla pääsee suht edullisesti majoittumaan. Me lähdetään Kolmårdeniin bussimatkalle, kallista sekin.

 

Vierailija
17/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihalle teltta ja sinne retkieväät.

Vierailija
18/18 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärnua kanssa suosittelen, jos halvalla haluaa päästä. Meidänkin jo aikuiset lapset 22 & 19 lähtevät kyllä ulkomaille meidän kanssa, kun on tiedossa että me maksetaan. Heh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän