Juhannuksen ajan kaupunkirauha on ohi
Oli niin ihana rauha, kun kaupungista lähti maalle paljon porukkaa. Vain minä ja mamut/turistit jäimme. Mutta tänään ne ovat palanneet takaisin :( Olisivat jääneet sinne. Suurin osa suomalaisista ei osaa käyttäytyä.
Mutta olipa ihanaa niin kauan kun sitä kesti.
Kommentit (5)
:DDD Välillä voisi asua maalla, mutta sitten siellä on niitä ötököitä ja öttiäisiä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:25"]
:DDD Välillä voisi asua maalla, mutta sitten siellä on niitä ötököitä ja öttiäisiä.
[/quote]
Tänä vuonna ei ole ollut paljon, ötökätkin vihaa jatkuvaa sadetta. Maalla on kivaa. Eikä liikaa ihmisiä.
t. maalainen
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:25"]
:DDD Välillä voisi asua maalla, mutta sitten siellä on niitä ötököitä ja öttiäisiä.
[/quote]
Mitä ötököitä ja öttiäisiä?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:25"]
:DDD Välillä voisi asua maalla, mutta sitten siellä on niitä ötököitä ja öttiäisiä.
[/quote]
Mitä ötököitä ja öttiäisiä?
[/quote]hyttyset, isot hyttyset, (daddy longlegs) muurahaiset, ampiaiset, koppakuoriaiset, hepokatit, heinäsirkat.
Kaupungin pointti on, että siellä on ihmisiä, ryhmittyneenä samalle pienehkölle maantieteelliselle alueelle. Samantien voisi asua maalla. Oletko ap valemaalainen?