Gallup teille naiset: Petänkö, jos sekstailen toisen miehen kanssa?
Vaimoni kanssa meillä on selkeät säännöt suhteessa: ei pettämistä. Nyt kuitenkin on alkanut kiinnostaa oma sukupuoleni eli miehet, vain seksimielessä. Vaimolle en ole kehdannut asiasta mainita, jostain syystä. Hän on ehkä vähän mustavalkoinen näissä asioissa, eikä ymmärtäisi välttämättä. Nyt pohdituttaa tämä: Jos käyn harrastamassa seksiä toisen miehen kanssa, onko se teidän mielestä pettämistä? Ja jos oma miehenne tekisi niin, miten suhtautuisitte? Asiallisia vastauksia kiitos!
T. Palstaa seuraava mies
Kommentit (58)
Tottakai se on pettämistä. Mutta joitakin naisia tuo ei ehkä haittaisi. Kannattaa keskustella mitä mieltä nainen on. Jos teet sen selän takana niin pettämistä se silloin on.
No niin naiset, EI nyt tehdä tästä homofobiakeskustelua! Siitä ei ole kyse nyt. Kaipaan mielipiteitä nimenomaan pettämis-aspektista! Eli jos kyse on vain "teknisestä" kokeilusta edes KERRAN elämässä, niin onko se todella niin paha ja anteeksiantamaton asia? Näen, että se voi jopa piristää parisuhdettani naisen kanssa ja varmasti vaikuttaa myös minuun positiivisesti (jaksan olla parempi isä lapsille ja parempi kumppani vaimolle).
t. Aloituksen tekijä
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:18"]Bisset on juuri tällaisia itsekkäitä paskiaisia, joille uskollisuus parisuhteessa ei vain onnistu.
Ei ole väliä kumpaa sukupuolta toinen on, se kun ei riitä pitää saada molempia.
[/quote]
Homofobikot ovat ain kapeakatseisia juntteja, joilla on pieni kulli ja vielä pienemmät aivot.
no, osuiko yleistys sinuun?
[/quote]Minusta ei tee homofobikkoa se, etten halua oman mieheni rassaavan kenenkään pakoputkea. Hyväksyn homouden muille, rakkaus ei tunne rajoja. Minulla on homoystäviä ja olen onnellinen heidän puolestaan että ovat löytäneet onnen. Yllätttävän usein homot tuovat kuitenkin julki seksielämäänsä. Itse olen äärettömän seksuaalinen ja seksi on minulle parisuhteen tärkein asia. Ei tulisi kuitenkaan mieleenikään alkaa avautua tuttavalle tai entiselle luokkakaverille että "kumppanini kokee erittäin hyvänä että värjäsin hiukseni, nuoli pil... eilenkin tosi kiihkeästi koska oli niin kiihottunut". Muutama homotuttavani toimii näin. Uskottomia ollaan myös avoimesti, tai no eihän se sitten uskottomuutta olekaan. En ole tuo bisse-vastaaja mutta olen hänen kanssaan samaa mieltä. Ei ihmisen ole tarkoitus panna kaikkea mikä liikkuu ja joskus kuulostaa siltä että ei niitten nyt niin liikkeessäkään tarvi olla, kunhan joku reikä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:26"]No niin naiset, EI nyt tehdä tästä homofobiakeskustelua! Siitä ei ole kyse nyt. Kaipaan mielipiteitä nimenomaan pettämis-aspektista! Eli jos kyse on vain "teknisestä" kokeilusta edes KERRAN elämässä, niin onko se todella niin paha ja anteeksiantamaton asia? Näen, että se voi jopa piristää parisuhdettani naisen kanssa ja varmasti vaikuttaa myös minuun positiivisesti (jaksan olla parempi isä lapsille ja parempi kumppani vaimolle).
t. Aloituksen tekijä
[/quote]No entä jos joku kävisi upottamassa kullinsa vaimosi kaikkiin reikiin? Kato ihan oppimismielessä. Vaimo jaksaisi sitten paremmin olla sinun ja lasten kanssa. Tai ehkäpä jos vaimo lipaisisi jonkun pimppiä ja antaisi lipoa omaansa, niin kestäisi sitten paremmin sinun yksitoikkoista jyskytystä taas jonkin aikaa. Kato ihan sinun takia tekisi sen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:26"]
No niin naiset, EI nyt tehdä tästä homofobiakeskustelua! Siitä ei ole kyse nyt. Kaipaan mielipiteitä nimenomaan pettämis-aspektista! Eli jos kyse on vain "teknisestä" kokeilusta edes KERRAN elämässä, niin onko se todella niin paha ja anteeksiantamaton asia? Näen, että se voi jopa piristää parisuhdettani naisen kanssa ja varmasti vaikuttaa myös minuun positiivisesti (jaksan olla parempi isä lapsille ja parempi kumppani vaimolle).
t. Aloituksen tekijä
[/quote]
Miten jaksat? Ei kukaan voi uskoa ettei tämä olisi provo, koska kukaan ei ole niin tyhmä ettei tajuaisi edes tarpeestaan salata asia vaimoltaan että muiden paneminen on pettämistä ja väärin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:18"]Bisset on juuri tällaisia itsekkäitä paskiaisia, joille uskollisuus parisuhteessa ei vain onnistu.
[/quote]
Homofobikot ovat ain kapeakatseisia juntteja, joilla on pieni kulli ja vielä pienemmät aivot.
[/quote]Minusta ei tee homofobikkoa se, etten halua oman mieheni rassaavan kenenkään pakoputkea. Hyväksyn homouden muille, rakkaus ei tunne rajoja. Minulla on homoystäviä ja olen onnellinen heidän puolestaan että ovat löytäneet onnen. Yllätttävän usein homot tuovat kuitenkin julki seksielämäänsä. Itse olen äärettömän seksuaalinen ja seksi on minulle parisuhteen tärkein asia. Ei tulisi kuitenkaan mieleenikään alkaa avautua tuttavalle tai entiselle luokkakaverille että "kumppanini kokee erittäin hyvänä että värjäsin hiukseni, nuoli pil... eilenkin tosi kiihkeästi koska oli niin kiihottunut". Muutama homotuttavani toimii näin. Uskottomia ollaan myös avoimesti, tai no eihän se sitten uskottomuutta olekaan. En ole tuo bisse-vastaaja mutta olen hänen kanssaan samaa mieltä. Ei ihmisen ole tarkoitus panna kaikkea mikä liikkuu ja joskus kuulostaa siltä että ei niitten nyt niin liikkeessäkään tarvi olla, kunhan joku reikä löytyy.
[/quote]
et tainnut ihan tajuta. Jotkut on seksin ja pettämisen perään enemmän kuin toiset, ei se katso mitenkään suuntautumista. Itse olen bi, enkä koskaan ole miestäni pettänyt, enkä myöskään tule pettämään!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:26"]No niin naiset, EI nyt tehdä tästä homofobiakeskustelua! Siitä ei ole kyse nyt. Kaipaan mielipiteitä nimenomaan pettämis-aspektista! Eli jos kyse on vain "teknisestä" kokeilusta edes KERRAN elämässä, niin onko se todella niin paha ja anteeksiantamaton asia? Näen, että se voi jopa piristää parisuhdettani naisen kanssa ja varmasti vaikuttaa myös minuun positiivisesti (jaksan olla parempi isä lapsille ja parempi kumppani vaimolle).
t. Aloituksen tekijä
[/quote]No minulle peli olisi jo menetetty, kun edes harkitset. Jos tietäisin että oma mieheni edes suunnittelee seksiä toisen kanssa, ihan sama kumpaa sukupuolta, niin vaihtoon menisi. Suunnittelusta on niin lyhyt matka toteutukseen, enkä hyväksy pettämistä enkä valehtelua. Olisit kokeillut nuorena. Ilmeisesti olet nyt saanut loistotarjouksen ja haet nyt oikeutusta toteutukselle. Taatusti yksikin "anna mennä" -kommentti riittää. Joten tässä se tulee. ANNA MENNÄ. Ei muuta kuin tarjouksen tehneen kanssa saunomaan ja kullittelemaan. Tee kuitenkin palvelus. Älä palaa sieltä kotiin lainkaan. Olet sopinut vaimosi kanssa ettet petä. Pidä lupauksesi tai eroa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:18"]
Bisset on juuri tällaisia itsekkäitä paskiaisia, joille uskollisuus parisuhteessa ei vain onnistu. Ei ole väliä kumpaa sukupuolta toinen on, se kun ei riitä pitää saada molempia.
[/quote]
Sehän on vaan kiva kun kaikki käy, on enemmän valinnanvaraa ja vaihtelua ;) . Sitäpaitsi saman sukupuolen kanssa touhuilu usein helpompaa koska kiinnijäämisriski pienempi.
Miten nainen voi kokea tuon uhaksi, ei nainen voi mieheksi muuttua. Seksiähän se vain on, ei tunteita.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:26"]No niin naiset, EI nyt tehdä tästä homofobiakeskustelua! Siitä ei ole kyse nyt. Kaipaan mielipiteitä nimenomaan pettämis-aspektista! Eli jos kyse on vain "teknisestä" kokeilusta edes KERRAN elämässä, niin onko se todella niin paha ja anteeksiantamaton asia? Näen, että se voi jopa piristää parisuhdettani naisen kanssa ja varmasti vaikuttaa myös minuun positiivisesti (jaksan olla parempi isä lapsille ja parempi kumppani vaimolle). t. Aloituksen tekijä [/quote]No minulle peli olisi jo menetetty, kun edes harkitset. Jos tietäisin että oma mieheni edes suunnittelee seksiä toisen kanssa, ihan sama kumpaa sukupuolta, niin vaihtoon menisi. Suunnittelusta on niin lyhyt matka toteutukseen, enkä hyväksy pettämistä enkä valehtelua. Olisit kokeillut nuorena. Ilmeisesti olet nyt saanut loistotarjouksen ja haet nyt oikeutusta toteutukselle. Taatusti yksikin "anna mennä" -kommentti riittää. Joten tässä se tulee. ANNA MENNÄ. Ei muuta kuin tarjouksen tehneen kanssa saunomaan ja kullittelemaan. Tee kuitenkin palvelus. Älä palaa sieltä kotiin lainkaan. Olet sopinut vaimosi kanssa ettet petä. Pidä lupauksesi tai eroa.
[/quote]
Tietäisitpä kuinka hauskoja "poikien saunaillat" voivat parhaimmillaan olla.. eikä vaimot osaa edes epäillä mitään "kun eihän siellä mökillä ole edes naisia lähimaillakaan.." :D .
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:26"]No niin naiset, EI nyt tehdä tästä homofobiakeskustelua! Siitä ei ole kyse nyt. Kaipaan mielipiteitä nimenomaan pettämis-aspektista! Eli jos kyse on vain "teknisestä" kokeilusta edes KERRAN elämässä, niin onko se todella niin paha ja anteeksiantamaton asia? Näen, että se voi jopa piristää parisuhdettani naisen kanssa ja varmasti vaikuttaa myös minuun positiivisesti (jaksan olla parempi isä lapsille ja parempi kumppani vaimolle). t. Aloituksen tekijä [/quote]No minulle peli olisi jo menetetty, kun edes harkitset. Jos tietäisin että oma mieheni edes suunnittelee seksiä toisen kanssa, ihan sama kumpaa sukupuolta, niin vaihtoon menisi. Suunnittelusta on niin lyhyt matka toteutukseen, enkä hyväksy pettämistä enkä valehtelua. Olisit kokeillut nuorena. Ilmeisesti olet nyt saanut loistotarjouksen ja haet nyt oikeutusta toteutukselle. Taatusti yksikin "anna mennä" -kommentti riittää. Joten tässä se tulee. ANNA MENNÄ. Ei muuta kuin tarjouksen tehneen kanssa saunomaan ja kullittelemaan. Tee kuitenkin palvelus. Älä palaa sieltä kotiin lainkaan. Olet sopinut vaimosi kanssa ettet petä. Pidä lupauksesi tai eroa.
[/quote]
Tietäisitpä kuinka hauskoja "poikien saunaillat" voivat parhaimmillaan olla.. eikä vaimot osaa edes epäillä mitään "kun eihän siellä mökillä ole edes naisia lähimaillakaan.." :D .
[/quote]
Voi kun pääsisi joskus mukaan tuollaiseen poikien saunailtaan!
t. Aiemmin kommentoinut nainen, jota ei haittaisi oman miehen homoseksikokeilut
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:44"]
Miten nainen voi kokea tuon uhaksi, ei nainen voi mieheksi muuttua. Seksiähän se vain on, ei tunteita.
[/quote]
Niinpä tietysti, seksiä miehen kanssa haluava mies on varmasti täysin hetero, joten tietenkään hänellä ei voisi olla tunteita pettämiskumppaniaan kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:47"]
[/quote]
[/quote]
Voi kun pääsisi joskus mukaan tuollaiseen poikien saunailtaan!
t. Aiemmin kommentoinut nainen, jota ei haittaisi oman miehen homoseksikokeilut
[/quote]
Taitaa olla kynnys mukaanpääsyyn aika korkealla, ymmärrät varmaan kun luet ketjun läpi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:15"]
Ei tässä mistää homoilusta ole kyse, vaan minun kokeilunhalustani! Olen täysin hetero, mutta haluan vain kokeilla, miltä se tuntuu miehen kanssa. Älkää nyt vetäkö tästä liikaa johtopäätelmiä! Mutta kiitos kun vastailette, tämä EI ole provo!
t. Aloituksen tekijä
[/quote] On asioita joita EI kannata kokeilla. Eikä tehtyjä tekoja ei saa tekemättömäksi !!!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:18"]Bisset on juuri tällaisia itsekkäitä paskiaisia, joille uskollisuus parisuhteessa ei vain onnistu.
[/quote]
[/quote]
Aivojen koosta en tiedä mutta homofoobikkoa et saa musta tekemälläkään, minulla ei siis ole mitään homoja vastaan. Monet vihaa petturimiehiä ja täällä sitä vihaa jopa ymmärretään ja ei petturinaistenkaan päätä täällä pahemmin paijata.
Rinnastan bisset suoraan pettureihin, nää on just niitä jotka ei osaa päättää kumman kaa.
Monet homot jotka tunnen jakavat mielipiteeni bisseistä.
Pippelini suhteen sanon vaan, että se on niin olematon ettei sitä edes kätilö laitoksella huomannut ja olen naisen kirjoissa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:26"]
t. Aloituksen tekijä
[/quote] Ja lässyn lässyn...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:39"]
[/quote]
[/quote]Meissä kaikissa asuu pieni homo... Julkisesti ollaan niiiiiiin paheksuvia... Halveksin. Epärehellisyys on pienimunaisten huonolla itsetunnolla varustettujen mitättömyyksien touhua. Oikeat miehet seisoo sanojensa takana. Oletko varma että sinulla seisoo ollenkaan seuraavalla kerralla vaimokultasi kanssa. Ettei se vaan aavista...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:18"]Bisset on juuri tällaisia itsekkäitä paskiaisia, joille uskollisuus parisuhteessa ei vain onnistu.
[/quote]