Gallup teille naiset: Petänkö, jos sekstailen toisen miehen kanssa?
Vaimoni kanssa meillä on selkeät säännöt suhteessa: ei pettämistä. Nyt kuitenkin on alkanut kiinnostaa oma sukupuoleni eli miehet, vain seksimielessä. Vaimolle en ole kehdannut asiasta mainita, jostain syystä. Hän on ehkä vähän mustavalkoinen näissä asioissa, eikä ymmärtäisi välttämättä. Nyt pohdituttaa tämä: Jos käyn harrastamassa seksiä toisen miehen kanssa, onko se teidän mielestä pettämistä? Ja jos oma miehenne tekisi niin, miten suhtautuisitte? Asiallisia vastauksia kiitos!
T. Palstaa seuraava mies
Kommentit (58)
Homous on luonnotonta paskaa silloin kun kyse on vain seksistä, kuten sinä väität. Teepäs kiltisti niin että eroat ensin vaimostasi ja aloitat sen sisä- ja ulkovuorojen jakamisen vasta sen jälkeen.
Kyllä on.. Ja ehkä vielä pahempaa. "Olen niin ruma että käännytin mueheni homoksi.." Ei hitto..
Onpa täällä homokammoisia naisia - ymmärrän toki pointin, sillä en itsekään voisi seurustella bi-seksuaalin naisen kanssa, joka ihailisi muiden naisten kauneutta ja eihän sitä koskaan voisi tietää mitä siellä naiskavereiden kesken tapahtuu.
Luulen, että mies harrastaa tuota, mut kun hän on niitä ihmisiä jotka " eivät muista".
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:52"]
Minua ei haittaisi kunhan ehkäisystä (taudit) pidetään huolta ja parisuhde olisi edelleen täällä kotona ja miehet vain kokeilumielellä. Ehdottaisin, että mies toisi joskus leikkikaverinsa kotiinkin kolmenkimppaan :)
[/quote]
Minua ei myöskään haittaisi, kunhan mies olisi asiasta rehellinen etukäteen eikä vain alkaisi puuhastella selkäni takana. Jos seksikumppani vielä olisi kuuma, voisin minäkin innostua mukaan.
Mutta valitettavasti mieheni on ihastunut naiseen, ja haluaisi tämän kanssa seksiä harrastamaan, mikä ei kyllä minulle käy. Se, että on ihastunut ja vielä saman kanssa harrastaa seksiä, vain on liian vaarallista nykyiselle suhteelle, varsinkin miehen ollessa tuollainen.. hieman puutteellisella itsetuntemuksella varustettu ihminen, joka ei pystyisi hallitsemaan tilannetta niin, ettei pääse ihastumaan liikaa.
Tottakai pettäminen on aina väärin. Mutta kannattaisi naiselle puhua omista haluista. Ehkä 3 kimppa?
Ja homofobikot vois painua helvettiin täältä!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:00"]Onpa täällä homokammoisia naisia - ymmärrän toki pointin, sillä en itsekään voisi seurustella bi-seksuaalin naisen kanssa, joka ihailisi muiden naisten kauneutta ja eihän sitä koskaan voisi tietää mitä siellä naiskavereiden kesken tapahtuu.
[/quote]
miten se pettäminen eroaisi billä ja heterolla? Heteronaisellakin kuitenkin yleensä on miespuolisia kavereita tai ainakin tuttuja.
On pettämistä. Minua on aikanaan petetty joten jos nykyinen miesystäväni pettäisi, tietäisin että omapa on ongelmansa. En syyttäisi itseäni lainkaan. Jos mies pettäisi miehen kanssa, pitäisin onnettomana valehtelevana luuserina joka on pettänyt lähinnä omat lapsensa. "Isi on pitänyt kulissia yllä 47-vuotiaaksi asti mutta on koko elämänsä paukutellut persereikään". Saattaisi 14-vuotias homofobiseksi kasvatettu poika saada niin syviä traumoja että noinkohan tuo pitäisi isäänsä enää mitään yhteyttä. Kaikki painit ja nahinat ja iltanukuttelut saisi ehkä pojalle aivan uuden merkityksen. Itse hyväksyn homouden muille täysin (tyttäreni on bi) mutta vihaan epärehellisyyttä enkä halua himoa miesystävää enkä edes biseksuaalista. Miehen olisi pitänyt ehdottomasti kertoa homoseksuaalisesta kanssakäymisestään seurusteluaikana. Keromatta jättäminen on tällaisessa tapauksessa sama kuin valehteleminen.
Jos nyt vastaan vakavasti porvoolaiselle, niin tietysti se on pettämistä, mutta vaikka lähes varmasti haluaisinkin erota jos mies jäisi miehen kanssa pettämisestä kiinni, pitäisin sitä kuitenkin vähemmän satuttavana kuin naisen kanssa pettämistä. Ainakin kuvittelen ettei itsetuntoni murentuisi niin pahasti, koska en varmaan vertaisi itseäni miespuoliseen pettämiskumppaniin samalla tavalla kuin vertaisin naiseen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:11"]
On pettämistä. Minua on aikanaan petetty joten jos nykyinen miesystäväni pettäisi, tietäisin että omapa on ongelmansa. En syyttäisi itseäni lainkaan. Jos mies pettäisi miehen kanssa, pitäisin onnettomana valehtelevana luuserina joka on pettänyt lähinnä omat lapsensa. "Isi on pitänyt kulissia yllä 47-vuotiaaksi asti mutta on koko elämänsä paukutellut persereikään". Saattaisi 14-vuotias homofobiseksi kasvatettu poika saada niin syviä traumoja että noinkohan tuo pitäisi isäänsä enää mitään yhteyttä. Kaikki painit ja nahinat ja iltanukuttelut saisi ehkä pojalle aivan uuden merkityksen. Itse hyväksyn homouden muille täysin (tyttäreni on bi) mutta vihaan epärehellisyyttä enkä halua himoa miesystävää enkä edes biseksuaalista. Miehen olisi pitänyt ehdottomasti kertoa homoseksuaalisesta kanssakäymisestään seurusteluaikana. Keromatta jättäminen on tällaisessa tapauksessa sama kuin valehteleminen.
[/quote]
Kuka on kasvattanut sen pojan homofobiseksi, ja miksi? Onko joku myös väittänyt sille pojalle, että homous on sama asia kuin pedofilia?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:03"]Tottakai pettäminen on aina väärin. Mutta kannattaisi naiselle puhua omista haluista. Ehkä 3 kimppa?
Ja homofobikot vois painua helvettiin täältä!
[/quote]No sinähän et sitä päätä kuka täällä keskustelee. Haista ittees ja mee pois jos et kestä muita mielipiteitä kuin omasi kaltaiset.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:11"]
[/quote]
Kuka on kasvattanut sen pojan homofobiseksi, ja miksi? Onko joku myös väittänyt sille pojalle, että homous on sama asia kuin pedofilia?
[/quote]Isä itse on kasvattanut eikä omien sanojensa mukaan kestäisi lainaan jos pojasta tulisi homo. Katkaisisi kuulemma välit. Olisi niin kova paikka.
Jos oma mieheni tekisi niin, olisi aika pian ex-mies.
Ei tässä mistää homoilusta ole kyse, vaan minun kokeilunhalustani! Olen täysin hetero, mutta haluan vain kokeilla, miltä se tuntuu miehen kanssa. Älkää nyt vetäkö tästä liikaa johtopäätelmiä! Mutta kiitos kun vastailette, tämä EI ole provo!
t. Aloituksen tekijä
What miten se on homofobista että haluaa puolisonsa olevan uskollinen?
Bisset on juuri tällaisia itsekkäitä paskiaisia, joille uskollisuus parisuhteessa ei vain onnistu.
Ei ole väliä kumpaa sukupuolta toinen on, se kun ei riitä pitää saada molempia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:11"] On pettämistä. Minua on aikanaan petetty joten jos nykyinen miesystäväni pettäisi, tietäisin että omapa on ongelmansa. En syyttäisi itseäni lainkaan. Jos mies pettäisi miehen kanssa, pitäisin onnettomana valehtelevana luuserina joka on pettänyt lähinnä omat lapsensa. "Isi on pitänyt kulissia yllä 47-vuotiaaksi asti mutta on koko elämänsä paukutellut persereikään". Saattaisi 14-vuotias homofobiseksi kasvatettu poika saada niin syviä traumoja että noinkohan tuo pitäisi isäänsä enää mitään yhteyttä. Kaikki painit ja nahinat ja iltanukuttelut saisi ehkä pojalle aivan uuden merkityksen. Itse hyväksyn homouden muille täysin (tyttäreni on bi) mutta vihaan epärehellisyyttä enkä halua himoa miesystävää enkä edes biseksuaalista. Miehen olisi pitänyt ehdottomasti kertoa homoseksuaalisesta kanssakäymisestään seurusteluaikana. Keromatta jättäminen on tällaisessa tapauksessa sama kuin valehteleminen. [/quote] Kuka on kasvattanut sen pojan homofobiseksi, ja miksi? Onko joku myös väittänyt sille pojalle, että homous on sama asia kuin pedofilia? [/quote]Isä itse on kasvattanut eikä omien sanojensa mukaan kestäisi lainaan jos pojasta tulisi homo. Katkaisisi kuulemma välit. Olisi niin kova paikka.
[/quote]
Tyttäresi mielestä on varmaan mukavaa, että ilmeisesti hyväksyt tuollaisen ajattelun, koska olet edelleen tuollaisen miehen kanssa yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:11"] On pettämistä. Minua on aikanaan petetty joten jos nykyinen miesystäväni pettäisi, tietäisin että omapa on ongelmansa. En syyttäisi itseäni lainkaan. Jos mies pettäisi miehen kanssa, pitäisin onnettomana valehtelevana luuserina joka on pettänyt lähinnä omat lapsensa. "Isi on pitänyt kulissia yllä 47-vuotiaaksi asti mutta on koko elämänsä paukutellut persereikään". Saattaisi 14-vuotias homofobiseksi kasvatettu poika saada niin syviä traumoja että noinkohan tuo pitäisi isäänsä enää mitään yhteyttä. Kaikki painit ja nahinat ja iltanukuttelut saisi ehkä pojalle aivan uuden merkityksen. Itse hyväksyn homouden muille täysin (tyttäreni on bi) mutta vihaan epärehellisyyttä enkä halua himoa miesystävää enkä edes biseksuaalista. Miehen olisi pitänyt ehdottomasti kertoa homoseksuaalisesta kanssakäymisestään seurusteluaikana. Keromatta jättäminen on tällaisessa tapauksessa sama kuin valehteleminen. [/quote] Kuka on kasvattanut sen pojan homofobiseksi, ja miksi? Onko joku myös väittänyt sille pojalle, että homous on sama asia kuin pedofilia? [/quote]Isä itse on kasvattanut eikä omien sanojensa mukaan kestäisi lainaan jos pojasta tulisi homo. Katkaisisi kuulemma välit. Olisi niin kova paikka.
[/quote]
Tyttäresi mielestä on varmaan mukavaa, että ilmeisesti hyväksyt tuollaisen ajattelun, koska olet edelleen tuollaisen miehen kanssa yhdessä.
[/quote]No eipä se sitä ajattelutapaansa koko ajan kitapurje auki huutele. Keskustelut on käyty kahden kesken lasten kuulematta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:49"]Riippuu ihan millä sanamuodolla olette sopineet siitä, ettei pettäminen käy. Jos olet esim. luvannut ettet pane muita, saat vapaasti käydä muiden miesten pantavana.
[/quote]Etova ajatuskin, joku paukuttamassa mieheni peräreikää... Tai mies imeä lutkuttamassa sitä jota minä niin mielelläni imen ja kuolen... Toivottavasti miehen päähän ei juolahda tämmöistä vaikka mistä tuon tietää. Tiedän, ettei oma mieheni petä naisen kanssa. Toivottavasti ei todellakaan etenkään minkään homopetterin kansa.