Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko seksin saaminen miehillä helppoa ?

Vierailija
15.02.2022 |

" Tilasin Uberin. Menin kapakkaan. Iskin miehen. Sain seksiä. Nautin,"

No ei ole. Tasa-arvo-kysymys ja mistä ylivaltaa pitävät naiset vaikenevat visusti.

On pieni joukko sinkku-miehiä, jotka saavat puhuttua itselleen seksiä vaikka bussipysäkkijonosta. Sitten on suurempi joukko miehiä, jotka saavat silloin tällöin. Sinkkuina vaikkapa kahdesti vuodessa onnistaa. Ja sitten on suht suuri kourallinen miehiä, jotka saattavat joutua elämään vuosikymmenenkin ilman seksiä; Aina ei edes "oma siisteys ensin kuntoon" ei ole näissä selityksenä, kun mukana on siistejä kunnollisia koulutettuja tavallisen näköisiä miehiä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008614280.html

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa rimaa jos ei muu auta. Oikeasti. Varmasti saatte.

Miehillä on välillä oudon kovat luulot itsestään kun jatkuvasti huomaa että sellaiset turjakkeet yrittää iskeä naisia joiden taso on jossain valovuosien päässä. Ns. rumemmat ja tavallisemmat naiset ovat usein miehille ihan ilmaa. Varsinkin jos naisella on ylipainoa. Kyllähän naiset seksiä saa, mutta minkätasoista ja kenen kanssa on sitten eri asia. Ei se välttämättä itsetuntoa kohota.

Enkä minä nyt olisi jonkun Mattilan baaripanosta kovin kateellinen, en tiedä miten liittyy asiaan sinänsä artikkeli

Eipä ylipainoisia miehiäkään kelpuuta kuin golddiggerit.

Vierailija
22/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole helppoa, vaikka naimisissakin olisi. Pitkä olen, hyvä ammatti, hyvät tavat, siistit vaatteet ja paksu lompakkokin, mutta silti olen vaimon mielestä ällöttävä p####a. Oikeastaan ihmettelen, että miten hitossa vaikkapa joku työtön hieman juntihtava mies voi ylipäätään löytää ketään. Mediaa jos lukee niin voi päätellä rivien välistä, että me miehet ollaan lähtökohtaisesti kakkosluokan ihmisiä, jota voi sitten hieman paikata sillä, jos on rahaa ja/tai menestystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole helppoa, vaikka naimisissakin olisi. Pitkä olen, hyvä ammatti, hyvät tavat, siistit vaatteet ja paksu lompakkokin, mutta silti olen vaimon mielestä ällöttävä p####a. Oikeastaan ihmettelen, että miten hitossa vaikkapa joku työtön hieman juntihtava mies voi ylipäätään löytää ketään. Mediaa jos lukee niin voi päätellä rivien välistä, että me miehet ollaan lähtökohtaisesti kakkosluokan ihmisiä, jota voi sitten hieman paikata sillä, jos on rahaa ja/tai menestystä.

Ehkä lähtökohtasi on vääränlainen, kun alleviivaat rahaa ja menestystä jonkin paikkaajana. Entä jos se onkin toisinpäin: viis rahasta ja menestyksestä, ole vaikka "työtön ja juntihtava" mies, kunhan sinulla on sydän paikallaan. 

Vierailija
24/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin pitkästä liitosta luulin olevani yksin,

Mutta naisia riitti ja aeksiä sen myötä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
25/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lähtökohtasi on vääränlainen, kun alleviivaat rahaa ja menestystä jonkin paikkaajana. Entä jos se onkin toisinpäin: viis rahasta ja menestyksestä, ole vaikka "työtön ja juntihtava" mies, kunhan sinulla on sydän paikallaan. 

Jos mietin vaikka omaa ala-aste- tai yläasteluokkaani, niin ei-menestyneillä miehillä on lähinnä jotakin ketjussa polttavia rivoriittoja, jos on ylipäätään, ja niillä paremmin pärjäävillä on niitä 500 km talvessa hiihtäviä lääkärinaisia, jotka tuoksuvat taivaalliselle ja ovat hyviä äitejäkin.

Vierailija
26/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma näkemys tuo kakkosluokan ihmisiä koskeva kun ottaa huomioon, että miehet ovat hallinneet aika lailla kaikkea usean sadan vuoden ajan.

No, mutta uskon, että kivalla ja fiksulla miehellä on hyviä mahdollisuuksia. Varsinkin jos ei ole humalassa. Silloin minä ainakin saatan ottaa mukaani.

Vierailija
27/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin vaikka omaa ala-aste- tai yläasteluokkaani, niin ei-menestyneillä miehillä on lähinnä jotakin ketjussa polttavia rivoriittoja, jos on ylipäätään, ja niillä paremmin pärjäävillä on niitä 500 km talvessa hiihtäviä lääkärinaisia, jotka tuoksuvat taivaalliselle ja ovat hyviä äitejäkin.

Voisiko johtua siitä, että ne ei-menestyneet ovat ketjussa polttavia itsekin, kun taas paremmin pärjäävät ovat liikunnallisia miehiä. Tuskin 500km hiihtävä lääkärinainen ottaa mitään sohvaperunaa.

Vierailija
28/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa rimaa jos ei muu auta. Oikeasti. Varmasti saatte.

Miehillä on välillä oudon kovat luulot itsestään kun jatkuvasti huomaa että sellaiset turjakkeet yrittää iskeä naisia joiden taso on jossain valovuosien päässä. Ns. rumemmat ja tavallisemmat naiset ovat usein miehille ihan ilmaa. Varsinkin jos naisella on ylipainoa. Kyllähän naiset seksiä saa, mutta minkätasoista ja kenen kanssa on sitten eri asia. Ei se välttämättä itsetuntoa kohota.

Enkä minä nyt olisi jonkun Mattilan baaripanosta kovin kateellinen, en tiedä miten liittyy asiaan sinänsä artikkeli

Eipä ylipainoisia miehiäkään kelpuuta kuin golddiggerit.

No älä sitten väitä ettei kukaan nainen huoli.

Mun elämäni suurin virhe oli ottaa yks mies säälistä itselleni.

Vierailija
29/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin - joo - en tiedä.

Parisuhteessa liki kolmekymmentä vuotta. Seksiä pelkästään vaimon kanssa - oikeasti.

Ei pitänyt olla missään mitään vikaa. Sitten vaimo ihastui johonkin random tyyppiin ja siinä kaikki sitten oli.

Nyt tässä ei oikein tiedä mitä tehdä. Olen jotenkin ulkona tästä tämän päivän parin muodostuksesta ja seuran hausta, kun edellisestä kerrasta on tosiaankin jo liki kolmekymmentä vuotta.

Vaimo nappasi uuden ihan lennosta jostakin harrastuspiiristään. Minun harrastuksissani ei näy kuin muita keski-ikäisiä miehiä ja poikarakkaus ei oikein kiinnosta.

Työväen/kansalaisopistoon kurssille ja jotain muuta kuin soitinrakennusta tai puutöitä, niin naisia on enemmän kuin miehiä. Siitä se lähtee, koita olla sosiaalinen, niin ei tarvitse edes varsinaisesti metsästää, siellä on naisten välinen kilpailu niin kovaa että pääset valitsemaan päältä parhaat.

Jotain tuommoista kai. Tältä keväältä on jo kylläkin ohi. Ne mitkä koronan takia on käynnissä ei uusia osallistujia ota, Eikä muutenkaan täällä omalla paikkakunnalla paljon toivoa olisi. Vapaita naisia löytyy lähinnä ikäluokassa +70 ja rehellisesti sanoen kaipaisin kuitenkin vähän nuorempaa lähempänä omaa ikäistä. Varattuihin ei taas oikein tahtoisi sotkeentua, vaikka oma puoliso lähtikin toisen mukaan. Se on kai koetettava keksiä jotakin tekemistä tuolla isommassa maalikylässä.

Vapaita naisia löytyy melkein kaikissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä. Vai asutko jollain pienellä muuttotappiopaikkakunnalla? Siinä tapauksessa verkot levälleen internetiin. Vaikka maailmanlaajuisesti. Tiedän useita, joille on löytynyt oikein passeli puoliso netin kautta.

Ja miehillä on vielä se etu, että ei tarvitse tyytyä itsensä ikäisiin. Rohkeasti vaan ikärajaa alemmas, esim viisikymppiselle miehelle joku pikkuisen alle 40v nainen on just passeli. Nuorentaa!

Mistä sä nuo tilastot revit? Poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, ja miehiä on kaikissa ikäluokissa enemmän kuin naisia 55 ikävuoteen asti, jolloin kelkka alkaa pikkuhiljaa kääntyä naisenemmistön puolelle, koska miehet kuolevat nuorempina.