Langanlaiha, hoikka, pyöreä, reilusti ylipainoinen vai lihaksikas nainen?
Kertokaa mieltymyksenne niin naiset kuin miehetkin.
Minä voin aloittaa. Pidän hieman pyöreitä naisia todella viehättävinä. Heillä on aina jotenkin ihanasti väriä ja hehkua kasvoilla, ovat rennon oloisia ja mukavia.
Kommentit (88)
Hoikka ja kevyesti lihaksikas. Olen itsekin sellainen.
Kaikkien noiden tyylien edustajat voivat mielestäni olla hyvännäköisiä, ja on hankala sanoa, mikä tyyli sinänsä olisi miellyttävin. Suomalaisten tapauksessa esimerkiksi reilusti ylipainoiset olisivat varmaan keskimäärin vähiten ulkonäöllisesti miellyttäviä ja lihaksikkaat eniten, mutta se ei ehkä vielä tarkoita sitä, että lihaksikkuus sinänsä olisi miellyttävämpää kuin esimerkiksi hoikkuus tai pyöreys.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka tai "laiha" mieluiten, koska se on terveellisin ja luonnonmukaisin vaihtoehto noista annetuista. (Tämä siis ihan sillä perusteella, jos katsotaan jotain alkuperäiskansojen edustajia tai sellaisten kulttuurien edustajia, jotka eivät ole vielä länsimaalaistuneet. Hoikkia/"laihoja" ovat melkein läpeensä kaikki.)
Itse olen 166 cm ja 50 kg. Virallisen painoindeksin mukaan olen merkittävästi alipainoinen, mikä on mielestäni vähintäänkin irvokkaasti ilmaistu. Omasta mielestäni olen täysin normaali, terve ja hyvinvoiva. Suurin osa suomalaisista on mielestäni enemmän tai vähemmän ylipainoisia johtuen tästä länsimaalaisesta elämäntavasta joka kulttuurissamme on valtavirtaa.
Alkuperäiskansatyylinen elintapa on erittäin poikkeuksellista. On varmaan aika hankalaa määritellä, kuinka suuri osa maapallon väestöstä elää alkuperäiskansamaisella tavalla, mutta veikkaan, että mitenkään kohtuullisesti määriteltynä kyse on korkeintaan muutamasta prosentista. Nykyaikaiseen elämäntyyliin sopeutuminen ja mukautuminen on ihmisille normaalia.
En tiedä, miten kuvailevaa on puhua nykyaikana vallitsevista elintavoista länsimaalaisina, koska suurin osa meille tyypilliseltä vaikuttavalta elämää elävistä ei elä länsimaissa vaan Aasiassa, ja ei ole ehkä syytä olettaa, että länsimaalaiset ovat jotenkin aivopesseet suurimman osan Aasian neljästä ja puolesta miljardista ihmisestä noudattamaan heille täysin epäominaista elämäntapaa. Pelkästään Kiinassa on enemmän älypuhelinten käyttäjiä kuin Euroopassa yhteensä, eikä niiden käyttöön nähdäkseni liity mitään sen suurempaa kulttuurillista ristiriitaa kuin länsimaissakaan.
Huomion saannin puolesta päättelisin että miehet pitää rotevista ja lihaksikkaista naisista. Eniten huomiota olen saanut noin 10kg ylipainoisena ja sen verran lihaksikkaana että lääkäri on kysellyt steroidien käyttöni perään, joita en kylläkään käytä. Kaiken tämän vielä kruunasi kalju pää. Joten sanoisin että miehet pitää eniten miehistä.
Ehdottomasti hiukan pyöreä.
Laihat, kuikelot naiset ei viehätä seksuaalisesti ketään, ei kuitenkaan pahalla heitä kohtaan.
Lihaksikkaat miehet menee samaan kastiin, toki bi-miehet voivat pitää, kun on yhtäläisyyksiä miesten kanssa.
Mutta siis tavallisen miehen mielestä lihaksikkaat naiset eivät kiihota/kiinnosta.
Pyöreissä naisissa on vaan sellaista normaalia seksuaalisuutta, on rintaa, reittä ja persettä. Niistä ei mies voi olla pitämättä.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen on jees. Sellainen kuin kuntoilun uudelleen aloittanut Sanna Marin.
Sannalla on aika kiva pyrstö, näkee että on vuodessa treenannut juoksua.
Normaalipainoinen, eli nykykäsityksen mukaan hoikka.
Pyöreys tai ylipaino ei häiritse pelkästään esteettisesti, vaan suorastaan edellyttää tietynlaista itsekurin puutetta. Ja koska ihminen on aina kokonaisuus, ei pelkkä kuori, en voi tuntea minkäänlaista vetoa kyseisenkaltaiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreys tai ylipaino ei häiritse pelkästään esteettisesti, vaan suorastaan edellyttää tietynlaista itsekurin puutetta. Ja koska ihminen on aina kokonaisuus, ei pelkkä kuori, en voi tuntea minkäänlaista vetoa kyseisenkaltaiseen ihmiseen.
Pidät siis itsekuria vetävänä piirteenä ihmisessä?
Minä pidän vetävänä rentoutta ja elämäniloa, en oikein tiedä olisinko viehättynyt kurista piirteenä. Ei kai se toisaalta varsinaisesti haittaakaan jos ei tule esiin joustamattomuutena tai kaavoihin kangistumisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka tai "laiha" mieluiten, koska se on terveellisin ja luonnonmukaisin vaihtoehto noista annetuista. (Tämä siis ihan sillä perusteella, jos katsotaan jotain alkuperäiskansojen edustajia tai sellaisten kulttuurien edustajia, jotka eivät ole vielä länsimaalaistuneet. Hoikkia/"laihoja" ovat melkein läpeensä kaikki.)
Itse olen 166 cm ja 50 kg. Virallisen painoindeksin mukaan olen merkittävästi alipainoinen, mikä on mielestäni vähintäänkin irvokkaasti ilmaistu. Omasta mielestäni olen täysin normaali, terve ja hyvinvoiva. Suurin osa suomalaisista on mielestäni enemmän tai vähemmän ylipainoisia johtuen tästä länsimaalaisesta elämäntavasta joka kulttuurissamme on valtavirtaa.
Olet hyvissä, normaaleissa, mitoissa!
Ei ole totta. Tuo on kylläkin hyvin lähellä merkittävän alipainon rajaa painoindeksin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät siis itsekuria vetävänä piirteenä ihmisessä?
Minä pidän vetävänä rentoutta ja elämäniloa, en oikein tiedä olisinko viehättynyt kurista piirteenä. Ei kai se toisaalta varsinaisesti haittaakaan jos ei tule esiin joustamattomuutena tai kaavoihin kangistumisena.
Minä pidän kyllä itsekuria vetävänä piirteenä. Kyllä se itsekuri ulottuu muihinkin elämän osa-alueisiin kuin pelkästään ravitsemukseen.
Esimerkiksi ex -mieheni oli sairaalloisen lihava, ei silloin kun tavattiin, mutta jatkuvasti paino nousi. Lääkäri sanoi, että pitäisi laihduttaa, jos haluaa elää 40 -vuotiaaksi. Selkävaivoista kärsi, ja kun olisi pitänyt painoa pudottaa, että helpottaisi, niin mieluummin kärsi vaivoista. Kengännauhoja ei kiinni saanut ilman erilaisia temppuja. Jokaisella tulee huoli läheisestä tuollaisessa tilanteessa, ja siitä on silloin rentous ja elämänilo kaukana. Se vielä, että oma terveys ei kiinnostanut edes lapsensa takia, että lapsi saisi pitää isänsä mahdollisimman pitkään. Paitsi ettei oma terveys kiinnostanut, niin oli apaattinen ja passiivinen muutenkin. En halua haukkua lihavia, mutta sellainen elämäntapa tietää ongelmia, ja sellaisella ihmisellä on luultavasti mielenterveysongelmia. Ja lihavia on hyvin paljon nykyisin, eli kenenkään ei kannata tuntea olevansa yksin asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen on jees. Sellainen kuin kuntoilun uudelleen aloittanut Sanna Marin.
Kyllä Sannan ministerikollegat Krista ja Annika on sexympiä
https://live.staticflickr.com/65535/51373356436_bf25aa2126_b.jpg
Kunhan ei ole paarynan maillinen laski
Itsessään viihtyvä, tasapainoinen nainen.
Ihan oikeasti. Olen bi, naiset viehättää mua myös seksuaalisesti. Ja myös miehet. En kummankaan sukupuolen kohdalla pidä laihuutta, pyöreyttä tai lihaksikkuutta olennaisimpana asiana. Kunhan on oma itsensä ja rauhassa sen kanssa. Joku on huikea hoikkana, toinen hiukan pyöreänä, kolmas kunnon muodoissa ja neljäs sporttisena. Ei ole siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sannan ministerikollegat Krista ja Annika on sexympiä
https://live.staticflickr.com/65535/51373356436_bf25aa2126_b.jpg
Mielestäni eivät ole. Marinin pakaroissa on selvästi lihaksia, muutakin kuin istumisesta hankittuja.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei ole paarynan maillinen laski
Päärynä on naisellisin vartalon malli
M40
Erittäin lyhyt ja erittäin laiha.
Mitä vähemmän muotoja, niin sen parempi. M27
Lihaksikas. Olen epätyypillinen mies.
Hoikka tai hillitysti lihaksikas.
N82
Hoikka, lihaksikas (ilman steroideja) tai aavistuksen pyöreä. Hoikka ja lihaksikas vartalo antaa anteeksi hieman huonommankin geneettisen ruumiin rakenteen, mutta pyöreä nainen voi olla joko tosi seksikäs tai toisaalta epäviehättävä, jos on tikkujalat ja tynnyrivartalo.