Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Langanlaiha, hoikka, pyöreä, reilusti ylipainoinen vai lihaksikas nainen?

Vierailija
15.02.2022 |

Kertokaa mieltymyksenne niin naiset kuin miehetkin.

Minä voin aloittaa. Pidän hieman pyöreitä naisia todella viehättävinä. Heillä on aina jotenkin ihanasti väriä ja hehkua kasvoilla, ovat rennon oloisia ja mukavia.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä

Vierailija
62/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, sopusuhtainen vartalo on kaikista kaunein mielestäni. Ei langanlaiha, eikä liian lihaksikas tai liian pyöreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin lyhyt ja erittäin laiha.

Mitä vähemmän muotoja, niin sen parempi. M27

Kuvailit juuri lapsen

Vierailija
64/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla videon Emmi Peltosella on juuri itseäni viehättävä kroppa. Tykkään myös bikini fitness-naisista n pari kuukautta ennen kisoja, joilloin ovat suht lihaksikkaita ja hoikkia, mutta ei liian kuivia. Kisakunto on oksettava.

Vierailija
65/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat o lepposia

Et sitten tuntenu mut tätiä.

Vierailija
66/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kasetti se ei vain kestä miesten seksuaalisuutta. Alapeukkuja satelee, jos naiset eivät tykkää miesten vastauksista.

Noloa. Etenkin vuonna 2022.

Vierailija
67/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen normaalipainoinen ja lihaksikas nainen. Tosin pidän monenlaisista naisista. Olen itsekin nainen.

Vierailija
68/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri lapsen

Olet harhainen. Kuvailin lyhyen naisen, joka pitää huolta terveydestään. M27

Vierailija
69/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri lapsen

Erittäin lyhyt ja muodoton? Laita kuvaesimerkki, mitä tarkoitat.

Vierailija
70/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri lapsen

Erittäin laiha = terveydestä huolta pitävä? Eiköhän hoikat oo keskimäärin terveydestä huolta pitäviä kuin erittäin (anorektisen) laihat. Mutta tuli mullakin mieleen, että oisko sulla jotain piileviä taipumuksia?

Vierailija
71/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aktiivinen ja rohkea seksissä, niin kelpaa mulle, ainakin väli palaksi

Vierailija
72/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreys tai ylipaino ei häiritse pelkästään esteettisesti, vaan suorastaan edellyttää tietynlaista itsekurin puutetta. Ja koska ihminen on aina kokonaisuus, ei pelkkä kuori, en voi tuntea minkäänlaista vetoa kyseisenkaltaiseen ihmiseen.

Pidät siis itsekuria vetävänä piirteenä ihmisessä?

Minä pidän vetävänä rentoutta ja elämäniloa, en oikein tiedä olisinko viehättynyt kurista piirteenä. Ei kai se toisaalta varsinaisesti haittaakaan jos ei tule esiin joustamattomuutena tai kaavoihin kangistumisena.

Minä pidän kyllä itsekuria vetävänä piirteenä. Kyllä se itsekuri ulottuu muihinkin elämän osa-alueisiin kuin pelkästään ravitsemukseen.

Esimerkiksi ex -mieheni oli sairaalloisen lihava, ei silloin kun tavattiin, mutta jatkuvasti paino nousi. Lääkäri sanoi, että pitäisi laihduttaa, jos haluaa elää 40 -vuotiaaksi. Selkävaivoista kärsi, ja kun olisi pitänyt painoa pudottaa, että helpottaisi, niin mieluummin kärsi vaivoista. Kengännauhoja ei kiinni saanut ilman erilaisia temppuja. Jokaisella tulee huoli läheisestä tuollaisessa tilanteessa, ja siitä on silloin rentous ja elämänilo kaukana. Se vielä, että oma terveys ei kiinnostanut edes lapsensa takia, että lapsi saisi pitää isänsä mahdollisimman pitkään. Paitsi ettei oma terveys kiinnostanut, niin oli apaattinen ja passiivinen muutenkin. En halua haukkua lihavia, mutta sellainen elämäntapa tietää ongelmia, ja sellaisella ihmisellä on luultavasti mielenterveysongelmia. Ja lihavia on hyvin paljon nykyisin, eli kenenkään ei kannata tuntea olevansa yksin asian kanssa.

Aijjaa. Minun mies on rento ja hymyilevä, erittäin aktiivinen tapaus. Ja komeakin vielä, normaalivartaloinen, ryhdikäs mies. Rakastaa laittaa -ja syödä -hyvää ruokaa. En kyllä osaa siitä normaalipainosta huolimatta hänestä sormella osoittaa sitä itsekuria, jos osaisin, niin epäilen, että se tulisi esille ominaisuuksina, joita minä en henk.koht pitäisi viehättävinä. Kuvittelisin, että se seksikkään tyyppinen itsekuri ilmenee alhaisena rasvaprosenttina ja lihaserottuvuutena, joita en pidä  fyysisinä ominaisuuksina erikoisen puoleensavetävinä. Vielä vähemmän viehätyn militaarisen tarkoista rutiineista ja kriittisen arvioivasta katseesta. Oman miehen turkoosinsiniset lempeät silmät ja naururypyt on mulle hot stuff :)

Vierailija
73/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri lapsen

Eikä lapset mitään laihoja, vaan pyöreitä, posket pullottaa ym.

Vierailija
74/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri lapsen

Erittäin lyhyt ja muodoton? Laita kuvaesimerkki, mitä tarkoitat.

https://c8.alamy.com/comp/CBGB90/a-young-women-standing-on-a-stool-next…

Vierailija
75/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILLOIN TE NOLOT TAJUATTE, ETTÄ TÄÄLLÄ EI OLE MIEKKOSIA?? 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Jessus tätä myötähäpeää!!

Vierailija
76/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kroppa. 10+

Vierailija
77/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti hiukan pyöreä.

Laihat, kuikelot naiset ei viehätä seksuaalisesti ketään, ei kuitenkaan pahalla heitä kohtaan.

Lihaksikkaat miehet menee samaan kastiin, toki bi-miehet voivat pitää, kun on yhtäläisyyksiä miesten kanssa.

Mutta siis tavallisen miehen mielestä lihaksikkaat naiset eivät kiihota/kiinnosta.

Pyöreissä naisissa on vaan sellaista normaalia seksuaalisuutta, on rintaa, reittä ja persettä. Niistä ei mies voi olla pitämättä.

Ei mulla muuta.

Sulla on kovat luulot itestäs, kun tulet tänne laukomaan ”totuuksia” kaikkien miesten ja naistenkin puolesta. Vai ettei lihaksikas mies tai laiha nainen voi olla kiihottava? Missä maailmassa oikein elät?

Sääli yksinkertaisuuttasi.

T. Bi-nainen, jolle kelpaa monenlainen vartalo. Ei oo seksikkyys siitä kiinni.

Vierailija
78/88 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka NAINEN 50KG MINUN MAKUUN.

Vierailija
79/88 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri lapsen

Minä pidän erittäin lyhyistä ja erittäin laihoista miehistä. Onko ok?

Vierailija
80/88 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen valintani olisi semmonen tiktok fitness pyllistelijä. Mutta sellaista en ikipäivänä kykene saamaan, joten toisiksi paras vaihtoehto omaan makuuni on hieman pyöreä nainen.

Laihat tai merkittävästi ylipainoiset ei sytytä yhtään, ei mitään kiinnostusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi