Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Langanlaiha, hoikka, pyöreä, reilusti ylipainoinen vai lihaksikas nainen?

Vierailija
15.02.2022 |

Kertokaa mieltymyksenne niin naiset kuin miehetkin.

Minä voin aloittaa. Pidän hieman pyöreitä naisia todella viehättävinä. Heillä on aina jotenkin ihanasti väriä ja hehkua kasvoilla, ovat rennon oloisia ja mukavia.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langanlaiha tai hoikka, millaisena nainen nyt itsensä haluaa kantaa. Kaikenlainen ylipaino kertoo erilaisista elämäntavoista, joten ei käy itselleni olla vakavammin sellaisen kanssa... Liikunnallisuus ja sirous tietenkin plussaa. Olen esteetikko ja näin ollen ulkonäöllisillä seikoilla on enemmän painoarvoa.

Vierailija
2/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen saa pään kääntymään. Olen myös itse hoikka nainen. Ja näille asioille ei mahda mitään, siitä pitää mistä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat o lepposia

Vierailija
4/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Langanlaiha tai hoikka, millaisena nainen nyt itsensä haluaa kantaa. Kaikenlainen ylipaino kertoo erilaisista elämäntavoista, joten ei käy itselleni olla vakavammin sellaisen kanssa... Liikunnallisuus ja sirous tietenkin plussaa. Olen esteetikko ja näin ollen ulkonäöllisillä seikoilla on enemmän painoarvoa.

Vaikka olisin alipainon rajoilla niin musta ei saisi siroa. Vartalon malli sellainen. Ärsyttää esim. se että normaalit rannekorut ei yleensä mahdu mulle tai saan ne juuri ja juuri ranteeseen. Kun luut menee kuinka menee.

Kaikki naiset ei voi olla siroja vaikka kuinka haluaisi.

Vierailija
5/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pyöreähkö, sopivan pehmoinen.

Vartalo tiimalasi tai päärynä.

Pyöreät, ystävälliset kasvot, pitkät hiukset.

Vierailija
6/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka tai sitten lihaksikas. Toki jälkimmäisessäkin on erilaisia vaihtoehtoja. 

Vierailija
7/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka tai "laiha" mieluiten, koska se on terveellisin ja luonnonmukaisin vaihtoehto noista annetuista. (Tämä siis ihan sillä perusteella, jos katsotaan jotain alkuperäiskansojen edustajia tai sellaisten kulttuurien edustajia, jotka eivät ole vielä länsimaalaistuneet. Hoikkia/"laihoja" ovat melkein läpeensä kaikki.)

Itse olen 166 cm ja 50 kg. Virallisen painoindeksin mukaan olen merkittävästi alipainoinen, mikä on mielestäni vähintäänkin irvokkaasti ilmaistu. Omasta mielestäni olen täysin normaali, terve ja hyvinvoiva. Suurin osa suomalaisista on mielestäni enemmän tai vähemmän ylipainoisia johtuen tästä länsimaalaisesta elämäntavasta joka kulttuurissamme on valtavirtaa.

Vierailija
8/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa silmääni miellyttää eniten lihaksikas/urheilullinen mutta hoikka. Olen nainen.

Vierailija
9/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas. Olen aina tykännyt lihaksikkaista naisista, en mistään roinaajista sentään (joku raja!) mutta semmoisista, joista selkeästi näkee että rautaa nousee.  Bikifitness-tyyli ja erittäin kuiva, lähes rasvaton kunto ei tosin ole mieleeni, vaan pitää olla sekä lihasta että jotain mistä ottaa kiinni.

M24

Vierailija
10/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kyllä ehkä eniten sellaisista naisista, joista näkee että ne käy salilla ja treenaa ihan tosissaan, mutta rasvaprosentti ei silti ole alhainen. Leveät hartiat ja vähän lihaserottuvuutta, mutta mieluummin roteva kuin siro. 

Vierailija
11/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ballerinamaisuus miellyttää eniten silmää, niin kuin se Natalie Portmanin hahmo Black Swan -elokuvassa. Hoikka + lihaksikas kevyellä tavalla = täydellisen kropan resepti!

Vierailija
12/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmiin saa apua. Soita kuntasi terveyskeskukseen, niin lähtee homma rullaamaan.

Vierailija
13/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka tai "laiha" mieluiten, koska se on terveellisin ja luonnonmukaisin vaihtoehto noista annetuista. (Tämä siis ihan sillä perusteella, jos katsotaan jotain alkuperäiskansojen edustajia tai sellaisten kulttuurien edustajia, jotka eivät ole vielä länsimaalaistuneet. Hoikkia/"laihoja" ovat melkein läpeensä kaikki.)

Itse olen 166 cm ja 50 kg. Virallisen painoindeksin mukaan olen merkittävästi alipainoinen, mikä on mielestäni vähintäänkin irvokkaasti ilmaistu. Omasta mielestäni olen täysin normaali, terve ja hyvinvoiva. Suurin osa suomalaisista on mielestäni enemmän tai vähemmän ylipainoisia johtuen tästä länsimaalaisesta elämäntavasta joka kulttuurissamme on valtavirtaa.

Olet hyvissä, normaaleissa, mitoissa!

Vierailija
14/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana paras

T. Atleettimies

Vierailija
15/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa 99% miehistä tykätä siitä tiimalasi-barbiesta, ehkä hieman eri mittaisina mutta samoilla mittasuhteilla

naisilla tuntuu olevan laaja skaala jostain ville valosta arnold schwarzeneggeriin, silti kaikkein kauneimmat naiset ovat aika iäkkäiden ja pyöreiden miesten kanssa, kuten lehdissä ja tv-ssä näkee

Vierailija
16/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen mutta pyöreät muodot. En pidä luisevista, selkeästi lihavista enkä tiukkalihaksisista. Eniten pidän naisista kellä on naisen muotoinen pehmeä vartalo. Painonindeksi 22-24

Vierailija
17/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni ja siro, mutta hieman pyöreä ja pullea. Vaikka kuin Anna Abreu, jolle laitettaisiin 10-15kg lisää painoa. 

Vierailija
18/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja siro 👍

Vierailija
19/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihaksikkaista naisista, taidan olla valtavirrasta poikkeava mies.

Vierailija
20/88 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, mutta treenattu vahvoilla reisillä ja hyppyripepulla kuten Emmillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan