Langanlaiha, hoikka, pyöreä, reilusti ylipainoinen vai lihaksikas nainen?
Kertokaa mieltymyksenne niin naiset kuin miehetkin.
Minä voin aloittaa. Pidän hieman pyöreitä naisia todella viehättävinä. Heillä on aina jotenkin ihanasti väriä ja hehkua kasvoilla, ovat rennon oloisia ja mukavia.
Kommentit (88)
Sopivasti pyöreä tai lihaksikas. Luuviulut hongankolistajat tai sirot ballerinat ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän lihaksikkaista naisista, taidan olla valtavirrasta poikkeava mies.
Et ole, jos tarkoitat fitnesstyyppisiä naisia. Heillä on aina ottajia.
Pyöreä-ylipainoinen -akselilla. Leveä lantio, lantiota selvästi kapeampi vyötärö (mahaa saa kuitenkin olla), iso pylly ja paksut reidet. Pehmeä naisellisuus on se juttu.
Kaikki menee kunhan ei oo ylipainoinen.
Langanlaiha ja pienirintainen, mutta ei anoreksian kourissa nääntynyt vaan kuntourheilua tavoiteellisesti harrastava.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä (peppu).
🤮
Tälläinen:
https://www.cpr.org/2015/03/18/france-considers-a-ban-on-overly-skinny-…
Huippumallivartalo on aina kaunein.
Pidän sekä miehissä että naisissa sellaisesta hoikasta (mutta ei tosi laihasta) ja atleettisesta olemuksesta. Sellainen terve eikä liian fanaattinen meininki kuitenkin, oikein jäntevä kuivan kesän ultrajuoksijaorava ei ehkä ole enää mieleeni. Voittaa kuitenkin lihavan.
Kolmiloikkaajilla ja seiväshyppääjillä parhaat kropat. Pikajuoksijat liian lihaksikkaita monet.
Hoikka. Langanlaihakin saattaa menetellä, muut vaihtoehdot ei.
Vierailija kirjoitti:
Pidän lihaksikkaista naisista, taidan olla valtavirrasta poikkeava mies.
Meinaatko siis sellaista Nataliya Kuznetsova -tyyppistä, vai ennemminkin Martina Aitolehteä? Sillä jos ensimmäinen, niin joo olet varmaan valtavirrasta poikkeava. Jos taas jälkimmäsitä, niin et ehkä sentään.
Niin, vaikea sanoa kun en ole lesbinisti eli en saa kehitettyä mitään kokonaisvaltaista rakkauden tai kiinnostuksen tunnetta naista kohtaan. Mutta seksuaalisessa mielessä kuumottelee esim Christina Hendricks (hieman nuorempana)
http://classyxl.blogspot.com/2013/10/mieleton-christina-hendricks.html
Kotimaisista Janna Hurmerinnalla on komea runko
Vierailija kirjoitti:
Kolmiloikkaajilla ja seiväshyppääjillä parhaat kropat. Pikajuoksijat liian lihaksikkaita monet.
Niin meillä on eriliaisia naismakuja. Just olisin voinut tulla kommentoimaan, ettei sellaiset hyönteismäiset raajat viehätä minua yhtään, jollaiset on vaikkapa korkeus(tai seiväs)hyppääjillä
Normaalipainoinen on jees. Sellainen kuin kuntoilun uudelleen aloittanut Sanna Marin.
Naisvartalo on kaunis kun se on muodokas ja pehmeä, sellainen hoikan ja pyöreän välimaastossa. Jos joku pitäisi sanoa niin Ashley Graham on upea.
Olen itse langanlaiha (172/51) lesbonainen