Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Kun toinen hivelee kevyesti selkää tai jalkapohjia. Siinä tuntemuksessa voisin olla vaikka sata vuotta <3
Se kun jostain reijästä tulee jotain ulos tai menee jotain sisään !
Vierailija kirjoitti:
Kun toinen hivelee kevyesti selkää tai jalkapohjia. Siinä tuntemuksessa voisin olla vaikka sata vuotta <3
Tai mikä tahansa herkkä kohta ihossa joka reagoi voimakkaasti (peppuihon rapsutus on yksi parhaita).
Vierailija kirjoitti:
Selän hively on ihanaa mutta jalkapohjat? Minä kutian helposti eli en tykkää, että niihin kosketaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mikä tahansa herkkä kohta ihossa joka reagoi voimakkaasti (peppuihon rapsutus on yksi parhaita).
Kuka haluaa raapia toisen persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa raapia toisen persettä?
Etkö itse viitsi tai ylety?
Kun paino on pudonnut ja tunnen mun kyljet.
Se kun kamalan päänsäryn jälkeen tuntee olonsa terveeksi ja hyvä fiilis valtaa mielen.
Se hetki sairaalassa sektioiden jälkeen kun kaikki on mennyt hyvin, makaat siinä leikkaussalin aulassa, anestesia vielä päällä, olo on autuas ja onnellinen.
Muutenkin päivä pari sairaalassa kun ei ole mitään vakavaa vaan joku pieni juttu harmiton juttu, saa vaan olla ja lukea sängyssä.
Uiminen luonnonvesissä virtauskohdattomassa paikassa.
Alasti uiminen kun vesi huuhtoo sieltä
Vierailija kirjoitti:
Uiminen luonnonvesissä virtauskohdattomassa paikassa.
Se on kiva, mutta virtauksessa tai sopivissa aalloissa vielä ihanampi sanon minä, oi että
On monia. Ei voi ehkä laittaa paremmuusjärjestykseen. Muun muassa patjan tunteminen väsyneen kehon alla on nautinnollinen tunne.
Kylmän veden juominen, kun on kova jano.
Hyvin rakennetun romanttisen kohtauksen lukeminen hyvästä kirjasta. Sellasia kiksejä ei tosielämässä edes oma mies voi tarjota kuin korkeintaan ennen seurustelua 😅 Siis sellaista jännityksen ja rakastumisen pakahduttavaa tunnetta.
Ehdottomasti raikas, kylmä, laadukas saksalainen pils-olut (0,5l) lenkin jälkeen.
Kyllä se on se ihastumisen tunne. Yhtäkkiä ei huomaa ajankulua, ei tunne nälkää eikä janoa. Katselee maailmaa vaan jossain hattarapilvessä vaaleanpunaiset lasit päässä ja hymyilee koko ajan.
N31